eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych( produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ulicy Szramka 7.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Ruda Śląska: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych( produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ulicy Szramka 7.
Numer ogłoszenia: 155798 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Szramka 7, 41-705 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 242 77 82, faks 32 242 77 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mp47.bipinfo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych( produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ulicy Szramka 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych( produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ulicy Szramka 7. Szczegółowa listę produktów spożywczych , jakie zamierza nabyć Zamawiający zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia....

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi wykazać , iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy ( umowy) polegające na dostawie żywności do placówek żywienia zbiorowego na kwotę minimum 20 000 zł. brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym środkiem transportowym dopuszczonym do transportu żywności , spełniającym wymogi obowiązujących przepisów sanitarnych .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy/usługi w przedmiocie i ilości niezbędnej do wskazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w rozdziale XII pkt 4 . Dowodami o których mowa powyżej :1)poświadczenie ,w tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.2)oświadczenie Wykonawcy -jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym wyżej mowa. Dopuszcza się aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające ,ze usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje),zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z 30.12.2009. w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226 poz.1817) w przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy czy usługi. Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do upływu składania ofert , umowa została wykonana. 4.3.W zakresie warunku opisanego w rozdziale XII pkt 3.2 tzn., że Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 środkiem transportowym , dopuszczonym do transportu żywności spełniającym wymogi obowiązujących przepisów sanitarnych , wystarczające będzie złożenie oświadczenia zgodnego w zakresie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale XII pkt 2.2 do 2.4 do SIWZ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny ,czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów może żądać dokumentów dotyczących w szczególności :a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia ; c)charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.żNależy przedłożyć również :1)oświadczenie że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz , że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń- na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy /ów ubiegającego/cycho udzielenie zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 7( wzór umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mp47.bipinfo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedszkole nr47 z Oddziałami Integracyjnymi Ruda Śląska ul. Szramka 7 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 08:30, miejsce: Miejskie Przedszkole nr47 z Oddziałami Integracyjnymi Ruda Śląska ul. Szramka 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.