eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Konserwacja i naprawa dachu membranowego Stadionu Miejskiego w Gdyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Gdynia: Konserwacja i naprawa dachu membranowego Stadionu Miejskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 155785 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Centrum Sportu , ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa dachu membranowego Stadionu Miejskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 45261900-3 - naprawa i konserwacja dachów. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na konserwacji i naprawie dachu membranowego znajdującego się na obiekcie Stadionu Miejskiego w Gdyni, zapewniającej jego sprawne i prawidłowe funkcjonowanie. 3. Usługę konserwacji i naprawy dachu należy przeprowadzić jednokrotnie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2016 roku, na podstawie wytycznych opisanych w niniejszym SIWZ jak i na podstawie załączników do SIWZ. 4. Szczegółowy opis dachu membranowego oraz informację o sposobie i celu konserwacji zawierają odpowiednio załączniki nr 10 i 11 do SIWZ . 5. Wykonawca będzie świadczył usługę za pomocą własnego sprzętu oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, w tym między innymi narzędzi elektrycznych, podnośnika koszowego o zasięgu powyżej 20 m. 6. Wykonawca podczas wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia nie może wjeżdżać maszynami lub innym taborem na płytę boiska Stadionu Miejskiego oraz musi uwzględnić maksymalne dopuszczalne obciążenie podłoża tj.: 2,5 t/m2 dla dróg technicznych wokół boiska Stadionu Miejskiego. 7. Wykonawca będzie świadczył usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje oraz doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z przedmiotem zamówienia w tym co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia alpinistyczne potwierdzone ważnymi zaświadczeniami o ukończeniu szkolenia w zakresie pracy na wysokości metodą dostępu linowego oraz ważnymi zaświadczeniami lekarskimi dopuszczającymi do pracy na stanowisku alpinisty przemysłowego (praca na wysokości powyżej 3 m). 8. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do wykonania usługi przedstawić Zamawiającemu odpowiednie uprawnienia osób za pomocą, których będzie świadczył usługę, o których mowa w ust. 7. 9. W celu przeprowadzenia konserwacji i naprawy dachu Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) dokonania oceny stanu membrany zewnętrznej w zakresie sprawdzenia: a) czy membrana nie ma dziur i rozdarć, b) czy membrana nie ma rys i przetarć, c) wszystkich rys i przetarć dokładnie pod kątem czy nie występują ślady odsłoniętej przędzy, d) czy na wszystkich szwach i połączeniach nie występują rozdarcia lub rozwarstwienia, e) czy na wszystkich wzmocnieniach tkaniny nie występują rozdarcia, rozwarstwienia lub inne uszkodzenia, f) wszystkich poprzednio wykonanych napraw (PCV/FEP, oraz łaty) czy nie występują żadne ślady uszkodzenia (rozwarstwienia, poluzowania, nagromadzenie brudu, itp.)., g) ogólnej konfiguracji membrany czy nie występują oznaki nienormalnego poluzowania, workowatości lub utraty naprężenia, h) całej membrany czy nie ma śladów nienormalnego nagromadzenia się brudu, zasolenia itp., i) odnotowania i zarejestrowania wszystkich obszarów gdzie występuje na membranie stojąca woda lub głębokie kałuże, j) dokonania oceny wszystkich elementów związanych z przeprowadzoną konserwacją membrany w podsumowaniu raportu; 2) dokonania oceny stanu zamocowania obwodu i pierścienia stożka w zakresie sprawdzenia: a) wszystkich neoprenowe/materiałowe zamknięcia dla mocowań na obwodzie/pierścieniu/stożku czy nie występują dziury, rozdarcia, zepsucie lub oddzielenie, b) wszystkich wzmocnień tkaniny czy nie występują rozdarcia, rozwarstwienia lub inne uszkodzenia, c) w miejscach gdzie mocowania obwodu/pierścienia/stożka nie jest objęte klapami z neoprenu lub tkaniny, starannie i całkowicie sprawdzić wszystkie elementy złączne, uszczelki i listwy zaciskowe czy nie występują uszkodzenia, korozja lub pogorszenie stanu, d) odnotowania i zarejestrowania wszystkich obszarów gdzie stoi woda lub tworzą się duże kałuże na membranie lub w ramach zamknięcia uszczelniającego, e) dokonania oceny wszystkich elementów związanych z przeprowadzoną konserwacją membrany w podsumowaniu raportu; 3) dokonania oceny stanu odpowietrzenia, prętów odgromowych oraz różnych detali zewnętrznych w zakresie sprawdzenia: a) wszystkich odpowietrzników czy nie ma pękniętych śrub, luźnych lub uszkodzonych obróbek blacharskich, korozji, poluzowanych osłon przed ptakami, itp. które mogłyby pogorszyć zdolności wentylacyjne zespołu, b) wszystkich odpowietrzników czy nie ma poluzowanych lub uszkodzonych elementów złącznych lub uszkodzonych uszczelek, c) stan wszystkich prętów odgromowych oraz odsłoniętych przewodów uziemienia, d) wszystkich innych klap i obróbek blacharskich czy nie ma poluzowania, uszkodzeń lub pogorszenia stanu, e) wszystkich rynien, koryta i przejścia czy nie ma tam stojącej wody lub dużych kałuż, f) dokonania oceny wszystkich elementów związanych z przeprowadzoną konserwacją membrany w podsumowaniu raportu; 4) dokonania oceny stanu lin, osprzętu i zakotwienia w zakresie sprawdzenia: a) wszystkich lin pod katem korozji lub uszkodzenia powłoki z tworzywa sztucznego (o ile ma to zastosowanie), b) wszystkich dostępnych lin co do poluzowania lub wyraźnej utraty naprężenia, c) wszystkich widocznych gniazd lin pod kątem korozji, d) wszystkich widocznych gniazd lin i trzpieni celem upewnienia się, że trzpienie są we właściwym położeniu oraz że przetyczki/elementy ustalające są nadal na swoim miejscu, e) wszystkich widocznych gwintowanych końców i/lub gniazd mostkowych celem upewnienia się, że nie są one poluzowane, f) wszystkich zacisków na przecięciu się lin i/lub złączy celem sprawdzenia czy są sprawne czy nie ma korozji, uszkodzeń, pękniętych śrub, itp., g) wszystkich widocznych zakotwień czy nie ma korozji, pogorszenia stanu, pęknięć, lub innych uszkodzeń, h) wszystkich rękawów lin, tulei lub taśmy ochrony przed zużyciem co do wyosiowania, rozwarstwień lub oznak ruchu (przemieszczenia) lin, i) wszystkich zacisków podziału na sekcje (od spodu) zamocowanych do lin czy nie ma zgiętych lub pękniętych elementów, pękniętych śrub, braku wyosiowania, poluzowania lub brakujących części (zalecane jest stosowanie lornetki), j) wszystkich widocznych nakrętek rzymskich, strzemion (jarzma), chomąta (sercówki linowe) oraz upinające guziki co do korozji, prawidłowego położenia, naciągnięcie, itp., k) przejść wszystkich kabli elektrycznych od otaczającej konstrukcji do lin co do zbyt mocnego naprężenia, wyciagnięcia lub innych oznak zbyt małego luzu, l) dokonania oceny wszystkich elementów związanych z przeprowadzoną konserwacją membrany w podsumowaniu raportu; 5) dokonania oceny stanu powiązania stalowych elementów konstrukcyjnych w zakresie sprawdzenia: a) wszystkich związanych, stalowych konstrukcji co do uszkodzeń powłoki lakierniczej/powleczenia, korozji, oznak zgięcia, itp., b) widocznych spawów czy nie występują oznaki pęknięcia, c) zakotwienia stalowych lin oraz płyty podstawy czy występują oznaki przemieszczenia lub poluzowania. Odnotować wszelkie oznaki pękania, psucia się lub innego pogorszenia stanu w fundamentach betonowych lub belek promieniowych, do których zamocowana jest konstrukcja, d) wszystkich punktów zamocowania oraz połączeń śrubowych czy nie występują oznaki poluzowania śrub, przemieszczeń itp., e) wszystkich przejść elektrycznych i instalacyjnych od konstrukcji otaczających na związanej konstrukcji stalowej co do ogólnego stanu, niemożności do przejęcia ruchów świetlika, nieszczelności, postrzępionych drutów, itp., f) dokonania oceny wszystkich elementów związanych z przeprowadzoną konserwacją membrany w podsumowaniu raportu. 10. Wykonawca dokona w trakcie realizacji usługi napraw dachu w postaci małych uszkodzeń membrany. Przez małe uszkodzenia Zamawiający rozumie: poluzowane śruby, poluzowane liny, łatwo dostępne cięcia lub dziury w membranie od 5 cm do 10 cm, korozja lub plamy na linach i zamocowaniach, drobne korozje stali. Konserwacja nie obejmuje dużych weryfikacji (napraw zawierających wymianę ważnych elementów) oraz prac dotyczących czyszczenia tkaniny. 11. Przegląd konserwacyjno - naprawczy dachu powinien zakończyć się raportem opisującym stan konstrukcji dachu i dokonanych lokalnych napraw. 12. Raport powinien zawierać przede wszystkim 1) dane ogólne zawierające informacje o: a) Wykonawcy, b) osobach wykonujących czynności oraz ich uprawnieniach, c) ilości i rodzaju wykonanych napraw wraz z dokumentacją rysunkową i zdjęciową, d) ilości i rodzaju wykonanych nieszczelności wraz z dokumentacją rysunkową i zdjęciową, e) ilości i rodzaju wykonanych przeróbek poprzednich napraw wraz z dokumentacją rysunkową i zdjęciową, f) naprawach niewykonanych wraz z dokumentacją rysunkową i zdjęciową wraz z informacją o ewentualnych zagrożeniach wynikających z braku naprawy, g) naprawach niewykonanych ze wskazaniem sposobu ich naprawy jak również oszacowanie wielkości robocizny, niezbędnych materiałów lub urządzeń do realizacji naprawy, jeżeli będą one wymagane, h) dostępności do poszczególnych elementów dachu wraz z informacją o rodzaju zastosowanego sprzętu Wykonawcy, i) braku dostępności do danych elementów dachu ze względu na posiadany przez Wykonawcę sprzęt, 2) enumeratywne wyliczenie całego zakresu usługi, o którym mowa w ust. 9 pkt 1-5 wraz z informacją czy dokonano sprawdzenia zgodnie z zakresem usługi oraz dokonanie w podsumowaniu raportu oceny, o której mowa w ust. 9 pkt. 1 lit. j), pkt. 2 lit e), pkt. 3 lit. f), pkt. 4 lit. l), oraz pkt. 5 lit. f), 3) dane końcowe zawierające między innymi wnioski, spostrzeżenia, wytyczne Wykonawcy w zakresie stanu dachu membranowego. 13. Jeżeli Zamawiający będzie zainteresowany, aby dodatkowe naprawy (działania korekcyjne) zostały wykonane przez Wykonawcę, zleci wykonanie napraw (działań korekcyjnych) osobnym zleceniem na podstawie i zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 14. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem usługi objętej przedmiotem zamówienia uzgodnić z Zamawiającym termin wykonywania prac, ze względu na to, że prace realizowane będą na terenie czynnego obiektu i wymagają nadzoru Zamawiającego, Wykonawca może wykonywać prace wyłącznie od pon.- sob. w godzinach 7.30 - 19.30. 15. Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu poszczególnych czynności. 16. Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas wykonania usługi wszelkie pomieszczenia, które są niezbędne do przeprowadzenia prac konserwacyjnych i naprawczych, z tym zastrzeżeniem, że prace w nich prowadzone nie mogą kolidować z funkcjonowaniem obiektu. 17. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego, o każdym stwierdzonym przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego, objętego przedmiotem zamówienia. 19. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennego harmonogramu prac. W harmonogramie Wykonawca wpisuje zakres wykonanej konserwacji i napraw, wykryte uszkodzenia oraz podjęte działania, rejestruje stany awaryjne i podejmowane działania. Przy każdej przeprowadzonej czynności osoba wykonująca czynności wpisuje datę oraz potwierdza ich wykonanie własnoręcznym podpisem. Wszelkie prace wykonane w ramach przedmiotu zamówienia będą potwierdzane w dziennym harmonogramie prowadzonym przez Wykonawcę, przez osobę(y) upoważnioną(e) przez Zamawiającego. 20. Wykonawca po wykonaniu konserwacji i naprawie dachu zgłosi Zamawiającemu zakończenie prac i przedstawi w celu dokonania odbioru prac raport konserwacji, o którym mowa w ust. 11 i 12 oraz przekaże Zamawiającemu dzienny harmonogram prac, o którym mowa w ust. 19. 21. Przez cały okres obowiązywania umowy Zamawiający uprawniony jest do kontroli wykonywania przez Wykonawcę usług objętych przedmiotem zamówienia. 22. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 23. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 24. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w stosunku do podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 25. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 26. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 27. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć całości przedmiotu zamówienia, w tym również usług konserwacji i dodatkowych napraw dachu, których konieczność wykonania wyniknie w rezultacie wykonywanej usługi

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej należycie wykonanej/wykonywanej usługi, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. polegającej na konserwacji dachu membranowego o powierzchni minimum 10.000 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania się spełnieniem warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać się, że dysponuje (jako właściciel lub na podstawie innego tytułu prawnego uprawniającego do korzystania z rzeczy takiego jak umowa leasingu, dzierżawy, najmu lub inna umowa o podobnym charakterze) niezbędnym sprzętem do prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie co najmniej poniższego sprzętu: a) jednego podnośnika koszowego o zasięgu powyżej 20 m

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania się spełnieniem warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać się, że dysponuje przynajmniej: a) dwoma osobami posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji dachów membranowych oraz ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie pracy na wysokości metodą dostępu linowego oraz ważne zaświadczenie lekarskie dopuszczające do pracy na stanowisku alpinisty przemysłowego (praca na wysokości powyżej 3 m)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ): 1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 2) dokumenty dotyczące w szczególności charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku, gdy powyższe informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca nie musi przedkładać przedmiotowych dokumentów; 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt. 2 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, 4) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego55.2016, 5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6) rezygnacji przez Zamawiającego z usługi w przypadku wydzierżawienia lub utraty tytułu prawnego do nieruchomości, na której znajduje się dach będący przedmiotem zamówienia, 7) zmian ilości i częstotliwości konserwacji zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, 8) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług, 9) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, przed zmianą umowy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 10) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdyniasport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdyńskie Centrum Sportu 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Gdyńskiego Centrum Sportu 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.Sekretariat Zamawiającego czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.