eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi na 1) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic posesji - od DPS Malina przy ul. Skrajnej wzdłuż ul. Lipowej oraz Żniwnej do włączenia w ul. Grunwaldzkiej w Kutnie; 2) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicachRzecznej, Zachodniej, Majdany i Raszewskiej wraz z dwiema przepompowniami ścieków w Kutnie w ramach projektu pn.Rozbudowa wraz z modernizacją systemu zbierania i oczyszczania ścieków komunalnych aglomeracji Kutno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Kutno: Nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi na:
1) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic posesji - od DPS Malina przy ul. Skrajnej wzdłuż ul. Lipowej oraz Żniwnej do włączenia w ul. Grunwaldzkiej w Kutnie;
2) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Rzecznej, Zachodniej, Majdany i Raszewskiej wraz z dwiema przepompowniami ścieków w Kutnie
w ramach projektu pn.: Rozbudowa wraz z modernizacją systemu zbierania i oczyszczania ścieków komunalnych aglomeracji Kutno

Numer ogłoszenia: 155774 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 2531225, 2531100, faks 24 2531229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkutno.bip.e-zeto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi na:
1) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic posesji - od DPS Malina przy ul. Skrajnej wzdłuż ul. Lipowej oraz Żniwnej do włączenia w ul. Grunwaldzkiej w Kutnie;
2) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Rzecznej, Zachodniej, Majdany i Raszewskiej wraz z dwiema przepompowniami ścieków w Kutnie
w ramach projektu pn.: Rozbudowa wraz z modernizacją systemu zbierania i oczyszczania ścieków komunalnych aglomeracji Kutno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na Nadzorze nad robotami budowlanymi polegającymi na:
1) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic posesji - od DPS Malina przy ul. Skrajnej wzdłuż ul. Lipowej oraz Żniwnej do włączenia w ul. Grunwaldzkiej w Kutnie;
2) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Rzecznej, Zachodniej, Majdany i Raszewskiej wraz z dwiema przepompowniami ścieków w Kutnie
w ramach projektu pn.: Rozbudowa wraz z modernizacją systemu zbierania i oczyszczania ścieków komunalnych aglomeracji Kutno.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na:
1) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic posesji - od DPS Malina przy ul. Skrajnej wzdłuż ul. Lipowej oraz Żniwnej do włączenia w ul. Grunwaldzkiej w Kutnie;
2) Budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Rzecznej, Zachodniej, Majdany i Raszewskiej wraz z dwiema przepompowniami ścieków w Kutnie
w ramach projektu pn.: Rozbudowa wraz z modernizacją systemu zbierania i oczyszczania ścieków komunalnych aglomeracji Kutno.
Zakres praw i obowiązków Wykonawcy wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje ponadto:
1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wymaganym przepisami Prawa budowlanego, w tym także obejmującego ewentualne zamówienia dodatkowe;
2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności do żądania od Wykonawcy w odniesieniu do wskazanych materiałów, urządzeń i kompletnych instalacji, przedstawienia dokumentów potwierdzających zgodność z normami, aprobatami, specyfikacjami technicznymi i systemami odniesienia wskazanymi w dokumentacji projektowej uwzględniającej zapisy art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych lub wykazania, że rozwiązania są równoważne opisywanym;
3) obecność Inspektorów Nadzoru poszczególnych specjalności co najmniej 3 (trzy) razy w tygodniu na terenie budowy każdego z zadań inwestycyjnych, przez cały okres ich realizacji, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane - harmonogramem rzeczowo-finansowym. Każdorazowy pobyt Inspektorów Nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy;
4) prowadzenie Dziennika budowy, zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności wymogami Prawa budowlanego;
5) uzyskanie uprzedniej akceptacji Zamawiającego w zakresie wszelkich decyzji Inspektorów Nadzoru dotyczących wykonania przez wykonawcę robót budowlanych zakresów dodatkowych nie ujętych w zamówieniu podstawowym, w szczególności w przypadku określonym w art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
6) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego, jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią i dokonania wpisu do Dziennika Budowy, przy czym taki wpis nie może stanowić podstawy do roszczeń o dodatkowe wynagrodzenie ze strony podmiotu wykonującego roboty budowlane;
7) w przypadku zaistnienia takiej konieczności, analizę i zatwierdzanie kosztorysów wykonawców robót budowlanych, potwierdzanie obmiaru robót dokonanego przez wykonawców robót budowlanych, w tym także potwierdzanie zastosowania odpowiednich pozycji KNR-ów, KSNR-ów, a także wycen indywidualnych;
8) podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z nadzorem, zatwierdzaniem i oceną jakości wykonywanych robót budowlanych, postępem wykonywania robót budowlanych oraz wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót budowlanych;
9) zwracanie szczególnej uwagi na odtwarzanie przez wykonawców robót budowlanych zerwanych podczas robót ziemnych drenaży; fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku Budowy;
10) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji robót budowlanych, zwoływanych przez Zamawiającego, z tym że Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie każdej z narad z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem;
11) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
12) udział w próbach i testach sieci i instalacji oraz odbiorach częściowych;
13) przekazywanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów i informacji związanych z realizacją zadania, których zażąda od Zamawiającego Instytucja Finansująca w czasie obowiązywania niniejszej umowy, w terminie określonym każdorazowo przez Zamawiającego;
14) prowadzenie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, w tym między innymi sporządzanie protokołów konieczności na żądanie Zamawiającego, potwierdzających konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu w terminie 3 (trzech) dni, licząc od daty żądania;
15) sporządzanie raz w miesiącu, na żądanie Zamawiającego, raportu o stanie zaawansowania robót budowlanych, zagrożeniach i opóźnieniach w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 3 (trzech) dni, licząc od daty żądania;
16) potwierdzanie gotowości do odbioru zgłaszanej przez wykonawców robót budowlanych;
17) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego;
18) uczestniczenie w pracach komisji dokonującej odbioru końcowego, mających na celu dokonanie odbioru inwestycji przez Zamawiającego od wykonawcy robót oraz skompletowania pełnej dokumentacji odbiorowej;
19) weryfikację, zatwierdzanie i akceptację dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, projektu organizacji robót;
20) udział w pracach związanych z przygotowaniem dokumentacji koniecznej dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
21) udział w przeglądach gwarancyjnych oraz w przeglądzie końcowym na zakończenie rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, sporządzania protokołów z usterek, oraz kontrolowanie i egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia stwierdzonych wad i usterek i potwierdzania tego faktu w stosownych protokołach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi polegającymi na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub wodociągowej, o łącznej wartości tych usług minimum 50 000,00 PLN brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą (osobami), uczestniczącą(cymi) w wykonywaniu zamówienia, która(e) posiada(ją) uprawnienia - prawo do pełnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
      - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (...) kanalizacyjnych;
      - instalacyjnej w zakresie sieci (...) i urządzeń elektrycznych.
      Przez wyżej wskazane uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub inne odpowiadające tym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
      Dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.), przez co należy rozumieć:
      a) decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych i aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
      albo
      b) prawo do świadczenia usług transgranicznych i tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku, zostanie on spełniony przez Wykonawcę, po przedłożeniu oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W przypadku składania dokumentu, o którym mowa wyżej (wykaz usług), Zamawiający żąda wskazania jedynie usług opisanych w sekcji III.3.2) ogłoszenia oraz przedstawienia dowodów dotyczących tylko tych usług;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik nr 1 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Termin płatności faktury - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przypadki zmian umowy oraz warunki tych zmian określają postanowienia §2, §6 ust. 6 oraz §8 ust. 2 i 3 projektu umowy (Załącznik nr 2 do siwz).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkutno.bip.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiście w pokoju nr 332 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 14,50 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, pok. 201 - Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.08.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Rozbudowa wraz z modernizacją systemu zbierania i oczyszczania ścieków komunalnych aglomeracji Kutno, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.