Kielce: Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach Al. 1000-lecia PP 20.
Numer ogłoszenia: 155701 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Elektrycznych , ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego 8, 25-317 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3680570, faks 41 3442120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zse-kielce.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach Al. 1000-lecia PP 20..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest z wyjątkiem dni wolnych od nauki w roku szkolnym, poranna dostawa produktów żywieniowych (pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i jaja o godz. 05:30; art. spożywcze, mięso i wędliny, mrożonki i ryby w godz. 07:00-07:45); od 31.08.2016r. do 30.06.2017r. do kuchni Internatu Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach Al. 1000-lecia PP 20, w ilości i asortymencie, oraz zgodna z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załączniki do siwz będące jego integralną częścią. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-4, 13.31.00.00-4, 15.32.00.00-7, 15.33.00.00-0, 15.13.00.00-8, 15.43.00.00-1, 15.33.20.00-4, 15.33.30.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga złożenia oświadczenia. Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić ten warunek łącznie , tzn. złożyć jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w sposób: spełnia lub nie spełnia na podst. załączonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga złożenia oświadczenia. Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić ten warunek łącznie , tzn. złożyć jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w sposób: spełnia lub nie spełnia na podst. załączonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga złożenia oświadczenia. Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić ten warunek łącznie , tzn. złożyć jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w sposób: spełnia lub nie spełnia na podst. załączonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga złożenia oświadczenia. Wykonawcy występujący wspólnie mogą spełnić ten warunek łącznie , tzn. złożyć jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w sposób: spełnia lub nie spełnia na podst. załączonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących: 1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3. charakteru stosunku jaki łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - szybkość wymiany art. spożywczych nie spełniających wymagań Zamawiającego i/lub uzupełnienie dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadkach: 1. zmiana umowy jest możliwa jeżeli zmieni się ustawowo stawka VAT, 2. zmiana cen w przypadku obniżenia ich przez Wykonawcę, 3.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 4. wystąpienie tzw. siły wyższej, tzn. zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse-kielce.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Elektrycznych 25-317 Kielce ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Elektrycznych 25-317 Kielce ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa i owoce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców zgodnie z zał. nr 1.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. szybkość wymiany art. spożywczych nie spełniających wymagań zamawiającego i/lub uzupełnienienia dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Art. spożywcze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. spożywczych zgodnie z zał. nr 1.2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. szybkośćwymiany art. spożywczychnie spełniających wymagań Zamawiającego i/lub uzupełnienie dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo i świeże wyroby piekarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich zgodnie z zał. nr 1.3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. szybkość wymiany art. spożywczych nie spełniającychwymagań Zamawiającego i/lub uzupełnienie dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa, mięsa z drobiu, produktów mięsnych, podrobów oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich zgodnie z ał. nr 1.4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.00.00-8, 15.43.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. szybkość wymianyart. spożywczych nie spełniających wymagań Zamawiającego i/lub uzupełnienie dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nabiał i jaja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału: mleka, przetworów mleczarskich i jaj zgodnie z zał. nr 1.5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. szybkość wymiany art. spożywczych nie spełniających wymagań Zamawiającego i/lub uzupełnienie dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mrożonki i ryby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek, ryb i produktów rybnych przetworzonych zgodnie z zał. nr 1.6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.33.00.00-0, 15.33.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. szybkość wymianyart. spożywczych nie spełniających wymagań Zamawiającego i/lub uzupełnienie dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25, ul. Wojewódzka 12b oraz przebudowa placu zabaw przy ul. Zamenhofa w Kielcach
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Remont mostu w miejscowości Niegosławice na drodze wojewódzkiej nr 768 w km 12+632
- Remont elewacji budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach, przy ul. Prostej 10
- Zakup wraz z dostawą środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz produktów leczenia do żywienia pozajelitowego dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przetworów owocowo-warzywnych oraz artykułów spożywczych sypkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 3 części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.