eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach i Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Lędziny: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach i Katowicach
Numer ogłoszenia: 155647 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach i Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lędziny do szkół i placówek w Lędzinach, Tychach, Mysłowicach i Katowicach. Usługa obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych na trasach: I. Trasa pierwsza - 27 uczniów z terenu miasta Lędziny do: Lp. Adres Szkoła/ Placówka 1. Lędziny, Długosza Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 2. Lędziny, Głogowa Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 3. Lędziny, Oficerska Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 4. Lędziny, Wapienna Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 5. Lędziny, Pokoju Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 6. Lędziny, Kącik Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 7. Lędziny, Miłosza Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 8. Lędziny, Wapienna Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 9. Lędziny, Pokoju Gim. nr 2 z OI ul. Hołdunowska 72 10. Lędziny, Plebiscytowa MP nr 1 z OI ul. Stadionowa 1 11. Lędziny, Plebiscytowa MP nr 1 z OI ul. Stadionowa 1 12. Lędziny, Pokoju MP nr 1 z OI ul. Stadionowa 1 13. Lędziny, Pokoju MP nr 1 z OI ul. Stadionowa 1 14. Lędziny, Pokoju MP nr 1 z OI ul. Stadionowa 1 15. Lędziny, Pokoju SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 16. Lędziny, 30- Lecia SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 17. Lędziny, Fredry SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 18. Lędziny, Traugutta SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 19. Lędziny, Lędzińska SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 20. Lędziny, Kolonia Piast SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 21. Lędziny, Fredry SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 22. Lędziny, Ratusz SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 23. Lędziny, Kordiana SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 24. Ledziny, Gwarków SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 25. Lędziny, Pokoju SP nr 1 z OI ul. Paderewskiego 5 26. Lędziny, J.Kilińskiego SP nr 3 ul. Hołdunowska 13 27. Lędziny, J.Kilińskiego SP nr 3 ul. Hołdunowska 13 Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 105 km. Okres świadczenia usługi obejmuje ok. 190 dni. Na trasie Lędziny - Lędziny przewóz może być realizowany również przez więcej niż jeden pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, który będzie wykorzystywany na innych trasach przedmiotu zamówienia. Jeden z uczniów porusza się na wózku inwalidzkim, w związku z czym w pojeździe konieczne jest zapewnienie miejsca na przechowywanie złożonego wózka (z zabezpieczeniem przed jego przesuwaniem się w czasie jazdy). II. Trasa druga - 16 uczniów z terenu miasta Lędziny do: Lp. Adres Placówka 1. Lędziny, Strzyżówka ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 2. Lędziny, Hołdunowska ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 3. Lędziny, Lędzińska ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 4. Lędziny, Gwarków ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 5. Lędziny, Gwarków ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 6. Ledziny, Ratusz ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 7. Lędziny, Lewandowskiej ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 8. Lędziny, Górnicza ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 9. Lędziny, Mickiewicza ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 10. Lędziny, Pokoju ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 11. Lędziny, Ułańska ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 12. Lędziny, Pokoju ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 13. Lędziny, Hołdunowska ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 14. Lędziny, Hołdunowska ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 15. Lędziny, Waryńskiego ZSS nr 8 ul. Edukacji 21 16. Lędziny, Szenwalda Niep. SP, ul. Paprocańska 84 Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 115 km. Okres świadczenia usługi obejmuje ok. 190 dni. III. Trasa trzecia - 2 uczniów z terenu miasta Lędziny do: Lp. Adres Szkoła 1 Lędziny, Zawiszy Czarnego Szkoła Specjalna ul. Bernarda Wały 4 Mysłowice 2 Lędziny, Spacerowa ZS nr 1 Gim. ul. Staszica 2 Katowice Dzienna długość trasy (dowóz i odwóz) - ok. 120 km. Okres świadczenia usługi obejmuje ok. 190 dni. Jeden z uczniów porusza się na wózku inwalidzkim. 1) Szczegółowy harmonogram dowozu i szczegóły organizacyjne dowozu poszczególnych uczniów ustalone zostaną przez Wykonawcę z rodzicami lub opiekunami prawnymi. 2) Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca, przy czym osoba sprawująca opiekę musi być osobą pełnoletnią i posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec niepełnosprawnych dzieci. W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, które będą sprawowały bezpośrednią opiekę podczas dowozu uczniów na poszczególnych trasach. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć dziecko od rodzica, sprawować opiekę w czasie dowozu i przekazać po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole. W drodze powrotnej opiekun przyjmuje dziecko od nauczyciela lub opiekuna, sprawuje opiekę w czasie jazdy i po przyjeździe pod miejsce zamieszkania przekazuje rodzicowi. 3) Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem zajęć ustalonym przez szkołę. 4) Szczegółową listę uczniów objętych dowozem, numery kontaktowe do rodziców lub opiekunów prawnych Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dowozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia uczniom właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży, pojazdem należycie oznakowanym i przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia. Mając na uwadze, iż przedmiotem umowy jest przewóz uczniów niepełnosprawnych, Wykonawca powinien dołożyć szczególnej staranności przy opiece w czasie wykonywania usługi. 6) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas dowozu i pozostających w związku z przewozem. 7) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) zapewnienie środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji określonych umownie zadań. Pojazdy muszą posiadać odpowiednią ilość siedzeń wyposażonych w biodrowe pasy bezpieczeństwa; b) zapewnienie płynności jazdy, tzn. w przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek z samochodów Wykonawca zobowiązany jest kontynuować przewozy zastępczym środkiem transportu; c) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wszelkich informacji, mających wpływ na organizację dowozu uczniów oraz wniosków w zakresie usprawnień technicznych; d) przestrzeganie przepisów prawa, regulujących ruch drogowy i określających warunki techniczne pojazdów; e) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec uczniów za szkody wynikłe z ruchu pojazdów, przewozu uczniów na zasadach ogólnych, określonych w powszechnie obowiązujących przepisach; f) wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniego standardu przewozu uczniów, do punktualnego i terminowego podstawiania samochodów w miejscu zamieszkania uczniów, do zaprowadzenia i odebrania uczniów od wychowawców; g) wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; h) kierowcy samochodów zobowiązani są do posiadania telefonów komórkowych. 8) Szczegółowe informacje dotyczące świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: a) dowozy uczniów winny być realizowane za pomocą sprawnych technicznie środków transportu, b) świadczenie usług musi odbywać się środkami transportu: sprawnymi technicznie, gwarantującymi pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o liczbie miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych dzieci, dostosowanymi do przewozu wózka inwalidzkiego; posiadającymi aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków; wyposażonymi w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające uczniom odpowiedni komfort jazdy; 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczniów, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom niepełnosprawnym dowozu do szkół..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia publicznego może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie w sposób należyty: wykonał dwie usługi z zakresu przewozu uczniów niepełnosprawnych o łącznej wartości minimum 120 000,00 zł netto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) i 2) i 3) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Ustawy o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2183), (posiadającymi odpowiednią ilość siedzeń wyposażonych w biodrowe pasy bezpieczeństwa, dostosowanych do przewozu wózka inwalidzkiego, wyposażonych w odpowiednią wentylację, ogrzewanie wewnętrzne zapewniające uczniom odpowiedni komfort jazdy), wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1), 2) i 4) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) Co najmniej trzema kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie kierowania pojazdem wskazanym przez Wykonawcę; b) Co najmniej trzema opiekunami posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej, przygotowaną do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec niepełnosprawnych dzieci. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1), 2), 5) i 6) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1), pkt 2) i 7) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę, 2) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Rok produkcji taboru - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacjach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmledziny.peup.pl/eurzad.seam?cid=117953
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lędziny 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55, Wydział Gospodarki Miejskiej, Rozwoju Gospodarczego, Inwestycji, Infrastruktury i Zamówień Publicznych, pokój 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 08:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55, pokój 112 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.