eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa przygotowania i dowożenia posiłków do przedszkola gminnego oraz punktu przedszkolnego na terenie Gminy Słupsk w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Słupsk: Usługa przygotowania i dowożenia posiłków do przedszkola gminnego oraz punktu przedszkolnego na terenie Gminy Słupsk w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 155635 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk , ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i dowożenia posiłków do przedszkola gminnego oraz punktu przedszkolnego na terenie Gminy Słupsk w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę dotyczącą przygotowania i dowożenia posiłków dzieciom do punktu przedszkolnego przy Szkole Podstawowej we Wrześciu (Wrzeście 44) oraz przedszkola gminnego Bajka w Jezierzycach (ul. Parkowa 4) w Gminie Słupsk w roku szkolnym 2016/2017 dla łącznie około 112 osób dziennie oraz odbioru resztek żywieniowych, rozpoczynając od dnia 01.09.2016 r. do dnia 31 sierpnia 2017 r. (z uwzględnieniem przerwy w okresie wakacyjnym lipiec/sierpień w 2017 r.) zgodnie z następującym podziałem: 1) Zadanie nr 1 - punkt przedszkolny przy Szkole Podstawowej we Wrześciu (adres: Wrzeście 44) - szacunkowa liczba dzieci - 45, 2) Zadanie nr 2 - przedszkole gminne Bajka w Jezierzycach (adres: ul. Parkowa 4) - szacunkowa liczba dzieci - 67. 3) Łączna szacunkowa liczba dzieci w jednostkach - 112, 4) Łączna szacunkowa liczba dni, w których będą wydawane posiłki: a) punkt przedszkolny przy Szkole Podstawowej we Wrześciu - 209, b) przedszkole gminne Bajka w Jezierzycach - 231 5) Łączna ilość posiłków w okresie trwania umowy - 24 882, a) punkt przedszkolny przy Szkole Podstawowej we Wrześciu - 9 405, b) przedszkole gminne Bajka w Jezierzycach - 15 477. 2. UWAGA! Miejscem dostawy posiłków dla zadania nr 2 (przedszkole gminne Bajka w Jezierzycach, ul. Parkowa 4) w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. jest Zespół Szkół w Jezierzycach, ul. Szkolna 3. Zamawiający informuje, iż termin ten może ulec zmianie, o czym niezwłocznie powiadomi Wykonawcę. 3. Liczba dzieci i ilości posiłków podane w pkt. 1 są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego (po podpisaniu umów przez Dyrektorów Szkół i Dyrektora Przedszkola Gminnego) w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Dzienna ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 6. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zamówione posiłki i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie Wykonawcy. 8. W zakresie realizacji dostawy posiłków dla każdej jednostki (przedszkola oraz punktu przedszkolnego) będzie zajmował się odrębnie Dyrektor jednostki odrębnie na każde zadanie. 9. Dyrektorzy jednostek będą bezpośrednio uprawnieni do konsultowania składu posiłków i godzin dostaw z Wykonawcą. 10. Wymagania jakościowe i ilościowe posiłków przeznaczonych dla dzieci przedszkolnych 1) posiłek musi być dostosowany do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, 2) posiłek musi obejmować śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek. 3) posiłek musi być dostosowany do obowiązujących przepisów norm żywności i żywienia w zakresie dożywiania dzieci i młodzieży. Wartość odżywcza przygotowanych posiłków powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami o dożywianiu dzieci i młodzieży, 4) posiłki muszą spełniać najwyższy standard, muszą być przygotowywane na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HCCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych, 5) posiłki muszą spełniać normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi oraz być zgodne z wymogami żywienia zalecanymi przez Instytut Matki i Dziecka lub Instytut Żywności i Żywienia dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 5 lat, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych Instytutu Żywności i Żywienia dzieci od 3 do 5 lat przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość; dbania o wygląd estetyczny serwowanych posiłków, 7) do przygotowania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków obejmujących: a) Śniadanie - różne zupy mleczne (płatki kukurydziane, ryżowe, zacierka, płatki jęczmienne, kasza manna, kukurydziana, jaglana), kanapki z jajkiem, serem białym lub żółtym, wędlina - wysokiej jakości, warzywa (pomidor, ogórek świeży, kiszony, sałata, szczypior, rzodkiewka, papryka itp.), herbata owocowa lub zwykła, pieczywo mieszane (wieloziarniste, razowe, pszenne) b) Obiad: I danie - zupa (przygotowana na wywarze warzywno-mięsnym) II danie - posiłek mięsny/rybny + ziemniaki/kasza/ryż/makaron + sos + surówki/jarzyny gotowane, danie jarskie (np. pierogi, kluski, naleśniki), do każdego obiadu kompot/sok c) II Śniadanie i Podwieczorek: owoce np. jabłko, banan, owoce sezonowe lub serek, jogurt lub kisiel budyń, galaretki, musy owocowe. 9) Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wytyczonych produktów z poszczególnych grup produktów: a) Produkty zbożowe: -pełnoziarniste (nisko przetworzone) - m.in. otręby, maki razowe, ryż brązowy, kasze gruboziarniste (np. gryczana i pęczak), pieczywo razowe, makaron pełnoziarnisty, płatki: owsiane, jęczmienne, żytnie -niepełnoziarniste (wysoko przetworzone) - m.in. mąki pszenne, ryż biały, kasza Kus Kus, białe pieczywo, makaron pszenny, płatki śniadaniowe: kukurydziane i pszenne. Dopuszcza się stosowanie produktów pełnoziarnistych i niepełnoziarnistych z przewagą pełnoziarnistych. b) Mleko i przetwory mleczne: mleko 2% tłuszczu, sery twarogowe półtłuste lub chude, jogurty naturalne i kefiry, sery żółte. W małych ilościach jogurty owocowe oraz desery mleczne. Do zaprawiania zup mleko, jogurt lub śmietana do 12% tłuszczu. c) Mięso, ryby, nasiona roślin strączkowych: dobrej jakości mięsa chude, drobiowe (kurczak, indyk), wieprzowe (schab, szynka), zaleca się usuwanie skóry oraz tłuszczu widocznego, wędliny chude (szynka drobiowa, polędwica), ryby m.in. dorsz, łosoś, makrela, sola (z wykluczeniem pangi); fasola, groch, soczewica, ciecierzyca. d) Warzywa i owoce: przykłady posiłków zawierających warzywa lub owoce: kanapki z dodatkiem plasterków pomidora, rzodkiewki, ogórka, pasków papryki; sałatki warzywne i owocowe; naleśnik z bananem; zupy, gotowane jarzyny; surówki do obiadu; koktajle mleczne z owocami; surowe na osobnych talerzykach. Warzywa lub owoce powinny znajdować się w każdym posiłku. Owoce podawane dzieciom mają być w całości - niedopuszczalne jest dzielenie jednego owocu pomiędzy kilkoro dzieci. e) Tłuszcze: masło 82% tłuszczu, wysokiej jakości margaryna, olej rzepakowy, oliwa z oliwek f) Napoje: słaba herbata, bawarka, herbaty owocowe, kawa zbożowa, kakao, soki owocowe i warzywne, kompoty owocowe (z owoców świeżych lub mrożonych), koktajle mleczno-owocowe, woda źródlana oraz niskomineralizowana - powinna być dostępna dla dzieci również pomiędzy posiłkami. g) Przyprawy: sól w ograniczonej ilości, sok z cytryny, zioła (tymianek, koperek, pietruszka, liść laurowy, majeranek itp.) 10) Zamawiający zabrania stosowania przez Wykonawcę: a) produktów przetworzonych typu instant - zup sosów (z wyłączeniem kisielu, budyniu), gotowych wyrobów garmażeryjnych typu gołąbki, gulasze, paluszki rybne, mrożone pierogi, kluski oraz produktów typu fast food. b) mięsa niskiej jakości (zaleca się podawanie całej sztuki mięsa) oraz MOM (mięso oddzielone mechanicznie), przetworów z podrobów (pasztety, parówki), wędliny w swoim składzie mają zawierać powyżej 80% mięsa, nie mogą zawierać dodatków skrobi i soi. c) produktów masłopodobnych oraz margaryny zawierające tłuszcze trans, produktów seropodobnych oraz serków topionych. d) napojów oraz nektarów owocowych, napojów gazowanych. e) produktów oraz przetworów wysokosłodzonych typu płatki śniadaniowe czekoladowe, wysokosłodzone przetwory mleczne, czekolady, słodycze mogą pojawić się okazjonalnie lub jako dodatek w formie biszkoptu, herbatnika. 11) Zamawiający zezwala na powtarzalność posiłku po upływie 10 dni. Na każdorazowym jadłospisie winna widnieć gramatura oraz kaloryczność posiłku. 12) przy tworzeniu jadłospisów należy przewidywać zamienniki dla dzieci alergicznych oraz wegetariańskich. Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana Wykonawcy w momencie uzyskania informacji od rodzica, w trakcie roku szkolnego, najpóźniej na 1 dzień przed podaniem posiłku. 13) proponowane menu musi być sporządzone w oparciu o zalecenia i wytyczne osoby wskazanej w ofercie do realizacji zamówienia, tj. dietetyka/technologa żywienia. 14) Wykonawca zobowiązuje się do pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godzin od upływu dnia pobrania próbek. 15) zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, posiłek w formie cateringu musi zostać wydany w czasie 4 godzin od momentu jego sporządzenia (wyprodukowania). 16) posiłki dostarczane przez Wykonawcę winny być transportowane w odpowiednich, przeznaczonych do celu pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem. 17) Zamawiający nie dopuszcza sztućców oraz talerzy z tworzyw sztucznych (plastikowych, papierowych itp.) 18) dla zachowania bezpieczeństwa BHP wykorzystane naczynia i sztućce muszą zostać usunięte z placówki przedszkolnej niezwłocznie po zakończeniu posiłku. 11. Dowożenie posiłków obejmuje w ciągu dnia: 1) śniadanie i II śniadanie, 2) obiad i podwieczorek. 12. Wykonawca po zatwierdzeniu przez technologa żywienia/dietetyka i uzgodnieniu z Dyrektorem danej jednostki będzie przesyłał co tydzień proponowane menu. 13. Z wcześniejszym co najmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem menu będzie mogło być modyfikowane z zachowaniem norm jakościowych i kalorycznych. 14. Każda modyfikacja menu musi zostać zaakceptowana przez Dyrektora danej Jednostki, której dotyczy dostawa, przez technologa żywienia/dietetyka oraz przez Wykonawcę. 15. Niedopuszczalne jest modyfikowanie menu bez zgody wszystkich osób wskazanych pkt 3.14 i w sposób niezgodny z wymogami ustalonymi w umowie oraz przepisach prawa. 16. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie koszty osprzętu (termosy, pojemniki itd.), koszty transportu, koszty przygotowania posiłku we własnym lokalu (spełniającym warunki sanitarne) przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje (kucharz, technolog żywienia/dietetyk). 17. Wszelki transport żywności powinien odbywać się z użyciem pojazdu przystosowanego do przewozu posiłków, dopuszczonym przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wymagany standard Sanitarno - Epidemiologiczny. 19. Personel Wykonawcy powinien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP a także aktualne książeczki zdrowia. 20. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym. 21. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym. 22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. 23. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić wyniki badania mikrobiologicznego żywności. 24. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić Tabelę kaloryczności serwowanych posiłków. 25. W przypadku wyjazdu dzieci Przedszkolnych na wycieczkę Wykonawca winien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy, tzw. suchy prowiant. O planowanej wycieczce Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem (szczegóły będą uzgadniane pomiędzy Dyrektorem jednostki a wybranym Wykonawcą) 26. Personel zatrudniony przez Wykonawcę jest zobowiązany uwzględniać i wprowadzać w życie uwagi Zamawiającego - dotyczące sposobu wykonywania usług. Osobą upoważnioną do przekazywania uwag jest Dyrektor jednostki. 27. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przygotowania dodatkowego zestawu posiłków do wglądu i kontroli dla Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o kontroli z 1 dniowym wyprzedzeniem przez Dyrektora jednostki. Ponadto przedstawiciel Zamawiającego ma prawo kontrolować w każdej chwili rodzaj i jakość produktów, z których będą sporządzane posiłki, a także przestrzeganie przez Wykonawcę i jego pracowników wymogów wynikających z Umowy, SIWZ oraz z przepisów dotyczących produkcji i jakości świadczonych usług. Zakwestionowane przez przedstawiciela Zamawiającego posiłki pod względem ilości i jakości podlegać będą wymianie na koszt Wykonawcy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu przygotowującego posiłki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi gastronomiczne, polegające na żywieniu w oparciu o zróżnicowaną dietę, świadczone w placówkach oświatowych (takich jak: przedszkola, oddziały przedszkolne, szkoły) na podstawie dwóch odrębnych umów o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział co najmniej jednej osoby posiadającej kwalifikacje zawodowe dietetyka lub technologa żywienia zbiorowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Co najmniej dwie usługi gastronomiczne, polegające na żywieniu w oparciu o zróżnicowaną dietę, świadczone w placówkach oświatowych (takich jak: przedszkola, oddziały przedszkolne, szkoły) na podstawie dwóch odrębnych umów o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda. Zamawiający nie żąda informacji o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przez pisemne zobowiązania, o których mowa wyżej należy rozumieć zobowiązania złożone w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 1) zmian w zakresie terminów i ilości posiłków do poszczególnych lokalizacji, wynikających z aktualnego zapotrzebowania, 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiany treści umowy konieczne do wprowadzenia w wyniku zmiany obowiązujących przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminaslupsk.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, pok nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Punkt przedszkolny przy Szkole Podstawowej we Wrześciu (adres: Wrzeście 44).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba dzieci - 45. Łączna szacunkowa liczba dni, w których będą wydawane posiłki - 209. Łączna szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy - 9 405.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.65-, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedszkole gminne Bajka w Jezierzycach (adres: ul. Parkowa 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba dzieci - 67. Łączna szacunkowa liczba dni, w których będą wydawane posiłki - 231. Łączna szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy - 15 477.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności faktury - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.