eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Opracowanie Studium Wykonalności z Koncepcją Programowo-Przestrzenną oraz uzyskanie decyzji środowiskowej i wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pnŚwiętokrzyska ścieżka rowerowa - odcinek od granicy Gminy Staszów do skrzyżowania z DW 757 w m. Staszówrozbudowa DW 764 od km 45+907 do km 55+021 (powtórzenie postępowania)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Staszów: Opracowanie Studium Wykonalności z Koncepcją Programowo-Przestrzenną oraz uzyskanie decyzji środowiskowej i wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn: Świętokrzyska ścieżka rowerowa - odcinek od granicy Gminy Staszów do skrzyżowania z DW 757 w m. Staszów: rozbudowa DW 764 od km 45+907 do km 55+021 (powtórzenie postępowania)
Numer ogłoszenia: 155331 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów , ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Wykonalności z Koncepcją Programowo-Przestrzenną oraz uzyskanie decyzji środowiskowej i wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn: Świętokrzyska ścieżka rowerowa - odcinek od granicy Gminy Staszów do skrzyżowania z DW 757 w m. Staszów: rozbudowa DW 764 od km 45+907 do km 55+021 (powtórzenie postępowania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji, składającej się z następujących części: 1) część I - Koncepcja Programowo-Przestrzenna; 2) część II - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana); 3) część III - Program Funkcjonalno - Użytkowy; 4) część IV -Studium Wykonalności. Ww. dokumentacja obejmuje w szczególności: 1) opracowanie Koncepcji Programowo-Przestrzennej dla ww. zadania, 2) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla wybranego wariantu (jeśli będzie wymagana), 3) wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla wybranego wariantu, 4) wykonanie Studium Wykonalności dla wybranego wariantu w zakresie: a) dla budowy ciągów pieszo - rowerowych i rowerowych: - odcinek od km 45+907 SP (granica gm. Staszów) wg lokalizacji w terenie do km 47+200 SP początek m. Wola Osowa - przewidzieć drogę serwisową o szer. 3,50 m zlokalizowaną po stronie prawej za rowem, która będzie obsługiwała zarówno ruch rowerowy jak i dojazd do okolicznych działek, - odcinek od km 47+200 do 48+540 przejście przez m. Wola Osowa, przewidzieć po stronie prawej ścieżkę pieszo-rowerową o szer.: 1,50 m chodnik + 2,00 m ścieżka rowerowa z nawierzchni mineralno-bitumicznej - I wariant, przewidzieć wydzielony obustronny pas dla rowerów o szer. 2 x 1,50m - natomiast chodnik zlokalizować poza rowem o szer.1,50m - II wariant, przewidzieć po stronie lewej budowę chodnika z kostki betonowej o szer. 2,00m (lokalizacja przy jezdni) lub 1,50m za rowem, - odcinek od km 48+540 do km 53+400 (baza RDW Staszów) - przewidzieć ścieżkę rowerową dla ruchu obustronnego o szer. 2,00 m poza rowem drogowym, przewidzieć budowę chodnika po stronie lewej od skrzyżowania z drogą gminną do końca zabudowy czyli do km 48+900, chodnik zlokalizować poza rowem o szer. 1,5m, - odcinek od km 53+400 (baza RDW Staszów) do skrzyżowania z DW 757 (rondo przy stacji ORLEN) km 55+021, przewidzieć ścieżkę rowerową o szer. 2,0m wraz z chodnikiem o szer. 1,5m lub ciąg pieszo rowerowy (zalecana lokalizacja po stronie prawej za rowem), przewidzieć na tym odcinku dwa warianty połączenia z planowanym włączeniem do obwodnicy Staszowa: Wariant I - wokół ronda, Wariant II - z pominięciem, przewidzieć budowę obiektu mostowego (kładki) przez rz. Desna obok istniejącego obiektu mostowego w km 54+461 lub też ewentualną rozbudowę istniejącego obiektu dla potrzeb przeprowadzenia ruchu pieszo-rowerowego, zaprojektować połączenie z istniejącą ścieżką pieszo rowerową w ciągu ulicy Langiewicza wokół Ronda w km 55+021 - koniec odcinka. b) dla rozbudowy DW Nr 764 - droga klasy G, - przekrój poprzeczny - jedna jezdnia, o szerokości 2 x 3,50m + pobocze gruntowe 2x1,25m (na odcinku o przekroju drogowym), - projektowane obciążenie nawierzchni 115 kN/oś, kategoria ruchu KR IV, - prędkość projektowa 50 km/h (obszar zabudowany) i 70 km/h (po za obszarem zabudowanym), -szerokość w liniach rozgraniczających min 25 m, - skrzyżowania - ronda, skanalizowane lub zwykłe - wg. propozycji Wykonawcy, - jezdnia wyposażona w zatoki autobusowe, - granica pasa drogowego - min. 0,75m od granicy robót ziemnych, - korekta nienormatywnych łuków i parametrów drogi wojewódzkiej, - budowa pasów na wyprzedzanie, jeśli zajdzie taka potrzeba, - wydzielenie pasów dla relacji na skrzyżowaniach w zależności od natężenia ruchu 3. Skład dokumentacji. W ramach zleconej dokumentacji projektowej, uwzględnić należy następujące elementy: a) Wielowariantową Koncepcję Programową (KP), b) Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (wraz z kartą informacyjną i raportem o oddziaływaniu na środowisko - w razie potrzeby), a także uzyskanie z upoważnienia Inwestora: - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, - oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami szczególnymi, c) Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) opracowany na podstawie wariantu wybranego w Koncepcji, d) Studium wykonalności (SW). 4. Ilość egzemplarzy dokumentacji. Dokumentację należy opracować w nw. liczbie egzemplarzy: Koncepcja Programowo - Przestrzenna - 6 egz. w wersji papierowej i 3 egz. w elektronicznej, materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w tym Karta Informacyjna Przedsięwzięcia lub w razie potrzeby raport o oddziaływaniu na środowisko) - 4 egz. Dla organu prowadzącego postępowanie + 4 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 3 egz. w elektronicznej, Program Funkcjonalno - Użytkowy - 6 egz. w wersji papierowej i 3 egz. w elektronicznej, Studium Wykonalności - 4 egz. w wersji papierowej i 3 egz. w elektronicznej. 5. Przedmiotowa dokumentacja winna uwzględniać koncepcje programowo-przestrzenne dla: - Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 764 Kielce - Staszów wraz z budową obwodnicy miejscowości Ociesęki, - Układ obwodnicowy m. Staszów. Inwestor tj. Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach dysponuje opracowanymi ww. koncepcjami programowo-przestrzennymi. Opracowana dokumentacja będzie przekazana Inwestorowi, tj. Świętokrzyskiemu Zarządowi Dróg Wojewódzkich w Kielcach. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 9 SIWZ. 7. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 20 SIWZ. 8. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.31.34.40 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100), w formach i w terminie określonych w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w tym okresie minimum 1 usługi obejmującej co najmniej: - jedno opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej koncepcję programowo-przestrzenną lub jedno opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, - jedno opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko. Dopuszcza się wykonanie ww. opracowań w ramach dwóch usług, tj.: a) jednej usługi, obejmującej opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej koncepcję programowo-przestrzenną lub opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego; b) jednej usługi, obejmującej opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko. Ww. usługi winny dotyczyć budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy minimum Z. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga dysponowania osobą (projektant), posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej. W zakresie określonych uprawnień budowlanych dopuszcza się odpowiadające im: ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; kwalifikacje zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu EFTA- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a i innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 SIWZ - Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (pkt. 10 SIWZ). - Jeżeli wykonawca zastrzegł, że informacje zawarte w ofercie, nie mogą być udostępniane zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. - Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; - Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wskazane w pkt III.4, pkt III.5 oraz pkt.III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie, - dokumenty wskazane w pkt III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy składają łącznie. Dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis dot. wystawienia dokumentu o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio. 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art.144 ust.1 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy nastąpi w szczególności w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia, w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, b) wywołanej działaniem organów administracji i innych podmiotów uczestniczących w pracach projektowych, w szczególności odmowy wydania przez organy administracji i inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, orzeczeń bądź wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień po ustawowym terminie lub przedłużających się konsultacji społecznych, które maja wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, c) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, d) zmiany terminu zakończenia realizacji zadania określonego w wiążącej Zamawiającego z Województwem Świętokrzyskim umowie w sprawie udzielenia Województwu Świętokrzyskiemu pomocy rzeczowej polegającej na opracowaniu dokumentacji objętej niniejszą umową. 2) zmiany wynagrodzenia, w sytuacji: a) zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia netto, 3) zmiany osobowe: a) zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności związanych z realizacją umowy. 4) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 5) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.1 pkt 1) i pkt 5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, pokój 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pok.104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane z środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.