eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Przebudowa dróg i chodników w gminie Rawicz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Rawicz: Przebudowa dróg i chodników w gminie Rawicz
Numer ogłoszenia: 155175 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i chodników w gminie Rawicz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie, budowie dróg i chodników w gminie Rawicz, w ramach poniższych pakietów: 1. PAKIET 1: Przebudowa chodników w ul. Saperskiej w Rawiczu, 2. PAKIET 2: Przebudowa drogi we wsi Żołędnica, 3. PAKIET 3: Budowa chodnika we wsi Kąty, 4. PAKIET 4: Budowa chodnika we wsi Słupia Kapitulna, 5. PAKIET 5: Budowa chodnika we wsi Izbice, 6. PAKIET 6: Budowa chodnika we wsi Dębno Polskie, ul. Drzymały. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla każdego pakietu podano w ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla poszczególnych PAKIETÓW, 2) projektu budowlanego dla PAKIETU 1 (projekt zagospodarowania terenu, projekt stałej organizacji ruchu), 3) dokumentacji zgłoszeniowej dla PAKIETÓW 2 - 6, 4) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały można pobrać również w siedzibie Zamawiającego, pok. 2. 4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.), 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zatwierdzonymi projektami, dokumentacjami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 3) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy oraz placu budowy, 4) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 5) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 6) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu oraz odpowiedniego oznakowania na czas prowadzenia robót, podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. nr 117, poz. 1729) - dla PAKIETU 1, 7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań (w tym badanie zagęszczenia gruntu - dla PAKIETU 1) i odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 8) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu), jak również zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym, 9) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 10) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały i urządzenia zgodnie ze złożoną ofertą (tj. od 36 do 60 miesięcy). 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 6. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 7. Mogące występować w dokumentacjach projektowych, zgłoszeniowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy -lub równoważny. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia materiału, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego w materiałach przetargowych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi, itd. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdego PAKIETU na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, w oparciu o załączony przedmiar i kosztorys zerowy z uwzględnieniem zapisów zawartych w rozdz. XVI SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wybranego Wykonawcy złożenia kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej, 3) Zobowiązanie innych podmiotów oraz inne dokumenty (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa. 4) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 2) wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, 3) na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 4) braku rozwiązań projektowych lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia, 5) zmiany technologii wykonania robót, 6) zmiany wysokości stawki podatku VAT, 7) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, 8) zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, zawartą umową oraz zapisami wynikającymi z ustawy, 9) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy (podmiotu zobowiązanego), na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, na wniosek Wykonawcy uzasadniający taką zmianę, po wykazaniu przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 10) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy, 11) zmiany terminu realizacji zamówienia, 12) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy bądź zmiana adresu, 13) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 14) zmiany warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego, 15) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu 65 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1: Przebudowa chodników w ul. Saperskiej w Rawiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie PAKIETU 1 dot. przebudowy chodników w ul. Saperskiej w Rawiczu, obejmuje w szczególności następujące prace: 1) roboty rozbiórkowe, 2) wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej, 3) wykonanie oznakowania pionowego, 4) wykonanie regulacji pionowych w zakresie zaworów wodociągowych, studzienek dla zaworów gazowych, studzienek telefonicznych, 5) i inne prace towarzyszące niezbędne do pełnego i prawidłowego wykonania zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2: Przebudowa drogi we wsi Żołędnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie PAKIETU 2 dot. przebudowy drogi we wsi Żołędnica, obejmuje w szczególności następujące prace: 1) profilowanie i zagęszczenie podłoża i wykonanie podbudowy, 2) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 3) ustawienie krawężników betonowych 4) wykonanie odwodnienia drogi, 5) ułożenie ścieku jednostronnego, 6) i inne prace towarzyszące niezbędne do pełnego i prawidłowego wykonania zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. PAKIET 3: Budowa chodnika we wsi Kąty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie PAKIETU 3 dot. budowy chodnika we wsi Kąty, obejmuje w szczególności następujące prace: 1) roboty ziemne, 2) wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej, 3) i inne prace towarzyszące niezbędne do pełnego i prawidłowego wykonania zamówienia. Zadanie dla niniejszego PAKIETU realizowane będzie do kwoty zabezpieczonej na nie w uchwale budżetowej, tj. do kwoty 39 492,53 zł brutto. Ostateczna ilość zamówienia (tj. ilość m2 wykonania chodnika) obliczona będzie w oparciu o cenę jednostkową podaną przez Wykonawcę w ofercie oraz środki przeznaczone na niniejsze zadanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4: Budowa chodnika we wsi Słupia Kapitulna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie PAKIETU 4 dot. budowy chodnika we wsi Słupia Kapitulna, obejmuje w szczególności następujące prace: 1) roboty ziemne, 2) wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej, 3) i inne prace towarzyszące niezbędne do pełnego i prawidłowego wykonania zamówienia. Zadanie dla niniejszego PAKIETU realizowane będzie do kwoty zabezpieczonej na nie w uchwale budżetowej, tj. do kwoty 25 421,22 zł brutto. Ostateczna ilość zamówienia (tj. ilość m2 wykonania chodnika) obliczona będzie w oparciu o cenę jednostkową podaną przez Wykonawcę w ofercie oraz środki przeznaczone na niniejsze zadanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5: Budowa chodnika we wsi Izbice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie PAKIETU 5 dot. budowy chodnika we wsi Izbice, obejmuje w szczególności następujące prace: 1) roboty ziemne i rozbiórkowe, 2) wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej, 3) i inne prace towarzyszące niezbędne do pełnego i prawidłowego wykonania zamówienia. Zadanie dla niniejszego PAKIETU realizowane będzie do kwoty zabezpieczonej na nie w uchwale budżetowej, tj. do kwoty 70 993,02 zł brutto. Ostateczna ilość zamówienia (tj. ilość m2 wykonania chodnika) obliczona będzie w oparciu o cenę jednostkową podaną przez Wykonawcę w ofercie oraz środki przeznaczone na niniejsze zadanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6: Budowa chodnika we wsi Dębno Polskie, ul. Drzymały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie w zakresie PAKIETU 6 dot. budowy chodnika we wsi Dębno Polskie, ul. Drzymały, obejmuje w szczególności następujące prace: 1) roboty ziemne, 2) wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej, 3) i inne prace towarzyszące niezbędne do pełnego i prawidłowego wykonania zamówienia. Zadanie dla niniejszego PAKIETU realizowane będzie do kwoty zabezpieczonej na nie w uchwale budżetowej, tj. do kwoty 19 569,72 zł brutto. Ostateczna ilość zamówienia (tj. ilość m2 wykonania chodnika) obliczona będzie w oparciu o cenę jednostkową podaną przez Wykonawcę w ofercie oraz środki przeznaczone na niniejsze zadanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.