eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Tocznabiel

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-06-25

Obryte: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Tocznabiel
Numer ogłoszenia: 155172 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte , Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Tocznabiel.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej w m. Tocznabiel o długości 1579,45 m (pikietaż roboczy trasy o początku 0 + 000, dowiązano do granicy działek 315/1 i 225 a końcowy w km 1+ 579,45 na granicy działek 225 i 301/1). W zakresie opracowania ujęto : - korektę geometrii trasy, - wzmocnienie poboczy, - przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni z poszerzeniem do 5,00 m, 2. STAN ISTNIEJĄCY. 2.1 KONFIGURACJA TERENU I ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE. Na rozważanym odcinku droga przebiega w terenie równinnym (o różnicy wysokości pomiędzy najwyższym i najniższym punktem 3,5 m) o charakterze rolniczym (łąki) z luźną zabudową typu zagrodowego. 2.2 SIEĆ KOMUNIKACYJNA Przedmiotowa droga jest klasy D. Komunikuje przyległą zabudowę z sąsiednimi miejscowościami oraz z siedzibą władz samorządowych stopnia podstawowego w m. Obryte. Przebudowywany odcinek głównie obsługuje ruch wewnętrzny. Przedmiotowy odcinek posiada połączenia z drogami o nawierzchni gruntowej. 2.3 CHARAKTERYSTYKA TRASY Szerokość pasa drogowego wynosi średnio około 9,00 m. w tym pas jezdny o szerokości 3,60 ÷ 4,00 o nawierzchni z kruszywa naturalnego grubości warstwy 20 cm. 2.4 WIELKOŚĆ RUCHU DROGOWEGO Z pomiarów natężeń ruchu stwierdzono, że ruch kołowy kwalifikuje się do grupy KR1 z uwzględnieniem docelowego ruchu w 10 roku od daty oddania inwestycji do użytku. 2.5 ODWODNIENIE Na całym odcinku wody opadowe odprowadzane są z korony drogi w części do rowów drogowych, które są w znacznym stopniu zamulone a w części na przyległe tereny trawiaste (łąki). 2.6 URZĄDZENIA INŻYNIERYJNE - Linie energetyczne. Linia napowietrzna NN jest zlokalizowana poza pasem drogowym, po stronie prawej na odcinku od km 0+225 do km 1+502. Pod koroną drogi przechodzi kablem doziemnym przyłącze eN w km 0+273,60. - Wodociąg - na odcinku od km 0+190,00 do km 0+997,70 jest zlokalizowany w koronie drogi. 2.7 ZIELEŃ. W pasie drogowym rosną drzewa, które zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego. Ponadto na odcinku od km 0+710,00 do km 1+080,00 rosną krzaki samosiewy o średnim zagęszczeniu - pas szerokości 2,00 m. 3. KONCEPCJA ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH 3.1 PROGNOZA RUCHU Ze względu na lokalny charakter omawianego ciągu drogowego nie przewiduje się istotnego wzrostu natężenia ruchu kołowego a szczególnie ciężkiego 100 kN/oś. Wobec tego przyjęto do dalszych obliczeń kategorię ruchu KR1. 3.2 PARAMETRY MODERNIZOWANEGO ODCINKA - klasa drogi D - prędkość projektowa 40 km/h, - szerokość pasa ruchu 2,50 m, - liczba pasów ruchu 2 - w przekroju szlakowym pobocza żwirowe szerokości 1,00 m każde - obciążenia nawierzchni 100 KN/oś, - minimalny promień łuku poziomego 75,00 m, 3.3 POZWIĄZANIA SYTUACYJNO - WYSOKOŚCIOWE 3.3.1 MODERNIZACJA PRZEBIEGU TRASY Trasę modernizowanego odcinka poprowadzono po linii zaznaczonego pasa drogowego. W całości wykorzystano istniejącą nawierzchnię jezdni gruntowej przyjmując je jako dolną warstwę podbudowy. Na całym projektowanym odcinku (w tym i na łukach poziomych) przyjęto spadki poprzeczne obustronne (przekrój daszkowy) i = 0,02. Spadki poboczy żwirowych przyjęto i = 0,06. Niweleta modernizowanej drogi podniesiona jest w stosunku do istniejącej średnio 20 cm. 3.3.2 MODERNIZACJA NAWIERZCHNI JEZDNI Na projektowanym odcinku przyjęto następujący przekrój normalny : - przekrój szlakowy z jezdnią szerokości 5,00 m z obustronnymi poboczami szerokości po 1,00 m każde. Dowiązanie do istniejącej nawierzchni: - żwirowej => przyjęto na odcinku 20,00 m (z kruszywa łamanego 0/31,5) - bitumicznej => o szerokości 3,00 m przyjęto na odcinku od km 1+566,53 do km 1+579,45 Konstrukcje nawierzchni jezdni zostały przyjęte na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r. ) zwanym dalej rozporządzeniem. Podłoże gruntowe zakwalifikowano jako G2 od km 0+000,00 do km 1+160,00 oraz G1 na odcinku od km 1+160,00 do km 1+579,45. Poziom zwierciadła wód gruntowych występował na głębokości 1,00÷1,20 m na odcinku od km 0+000 do km 1+160. W całości wykorzystuje się istniejącą nawierzchnię z kruszywa naturalnego pod warstwy konstrukcyjne. Projektowana konstrukcja nawierzchni: I. Dotyczy odcinka - od km 0+000,00 do km 1+160,00 - warstwa ścieralna gr. 4 cm z AC11S 50/70 wg PN-EN jak dla KR1, - warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC16W50/70 wg PN-EN jak dla KR1, - wzmocnienie gruntu podłoża poprzez stabilizację cementem w węźle betoniarskim, Rm=2,5 N/mm2, grubość warstwy 16 cm. II. Dotyczy odcinka - od km 1+160,00 do km 1+579,45 - warstwa ścieralna gr. 4 cm z AC11S 50/70 wg PN-EN jak dla KR1, - warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC16W50/70 wg PN-EN jak dla KR1, - wzmocnienie gruntu podłoża poprzez stabilizację cementem wykonaną mechanicznie na miejscu z odziarnieniem żwirem w-wą gr. 5 cm, Rm=2,5 N/mm2, grubość warstwy 14 cm. - istniejące podłoże z kruszywa naturalnego. Przed wykonaniem warstw wzmacniających istniejącą nawierzchnię gruntową należy wyprofilować równiarką do projektowanych spadków i zagęścić. Istniejąca koronę drogi należy poszerzyć średnio o 2,50 m => przed wykonaniem nasypu z gruntu G1 należy usunąć warstwę humusu z darniną o grubości 20 cm POBOCZA Pobocza przyjęto na całym odcinku o nawierzchni żwirowej ze spadkiem poprzecznym i = 6%. ZJAZDY I SKRZYŻOWANIA Z DROGAMI GRUNTOWYMI Istniejące zjazdy indywidualne i publiczne (skrzyżowania z drogami gruntowymi) należy dostosować wysokościowo do nowej niwelety jezdni. Wszystkie zjazdy przyjęto do wykonania w nasypie, wg Katalogu Powtarzalnych Elementów Drogowych, karta 03.82 i karta 03.85. Zjazd indywidualny o szerokości 5,00 m: Jezdnia, szer. 4,00 m, o konstrukcji: 1. nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 (o uziarnieniu ciągłym) stabilizowanego mech. gr. warstwy 15 cm, 2. podbudowa z kruszywa naturalnego (pospółka), gr. warstwy 10 cm, stabilizowanego mechanicznie, - pobocza szerokości 0,50 m o konstrukcji jak jezdnia, - łuki najazdowe o promieniu R = 3,00 m. Zjazd publiczny o szerokości 6,00 m: Jezdnia, szer. 4,00 m, o konstrukcji: 3. Górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 (o uziarnieniu ciągłym) stabilizowanego mech. gr. warstwy 20 cm, 4. dolna warstwa nawierzchni z kruszywa naturalnego (pospółka), gr. warstwy 10 cm, stabilizowanego mechanicznie, - pobocza szerokości 1,00 m o konstrukcji jak jezdnia, - łuki najazdowe o promieniu R = 5,00 m. 3.3.3 ODWODNIENIE Bez zmian. Przyjęto spływ wód opadowych z korony drogi na przyległe pasy trawiaste szerokości około 1,00 m zlokalizowane w pasie drogowym. Nie przewiduje się wzrostu zanieczyszczeń w związku z odbywającym się ruchem drogowym, którego charakter pozostaje bez zmian => ruch lokalny nie generujący istotnych zanieczyszczeń dla środowiska. 4. KOLIZJE Drzewa i krzaki przewidziane do wycinki ujęto w planie wyrębu. W związku z projektowaną przebudową zachodzi konieczność przeniesienia części hydrantów - lokalizacja ujęta w przedmiarze do kosztorysu. Roboty ziemne prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie urządzeń obcych należy wykonywać ręcznie 5. OZNAKOWANIE W opracowaniu uwzględniono oznakowanie pionowe, które naniesiono w projekcie zagospodarowania terenu. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej wykonanej przez: Wilech s.c., L. Klicki, W. Ruszczyński, ul. Akacjowa 5, 06-400 Ciechanów,, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej www.obryte.biuletyn.net oraz do wglądu w Urzędzie Gminy w Obrytem pokój nr 11 w godz. 800 - 1600. 2. Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest do: - zatrudnienia na swój koszt kierowników budowy oraz złożenia przez nich oświadczeń o podjęciu obowiązków wymaganych przez PINB 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prowadzonych robót i za ich zgodność z dokumentacją projektową oraz instrukcjami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem a przedmiarem robót ( które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie. 5. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania a nie wynikające z dokumentacji projektowej i których wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielenia zamówień dodatkowych w trybie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. 6. Przedmiar robót, służy Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy, zgodnie z rozdz. IV SIWZ. 7. Jeżeli w Dokumentacji projektowej, w opisie zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w odniesieniu do określonych w niej materiałów, urządzeń, itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. o parametrach równoważnych nie gorszych niż wskazane w tych dokumentach. 8. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o udostępnione Przedmiary robót przy uwzględnieniu metody uproszczonej. 9. W przypadku gdy w toku prowadzonego postępowania Zamawiający dokona zmiany pozycji przedmiarowych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je w kosztorysie ofertowym poprzez dodanie pozycji lub wskazanie pozycji, w których zmiana została uwzględniona, o ile Zamawiający nie przekaże zmienionego Przedmiaru robót. 10. O wszelkich zmianach, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy zostali zaproszeni do składania ofert oraz którym przekazano niniejszą SIWZ wraz z załącznikami. 11. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zadania której wykonanie można powierzyć podwykonawcom. 12. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2015 r. 13. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na zasadach ogólnych określonych w umowie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 15. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jak te które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia publicznego i stanowić będą nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Obrytem o/Pułtusk numer rachunku: 33 8232 0005 5500 1834 2000 0010, z dopiskiem na przelewie Wadium w postępowaniu na - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Tocznabiel 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy PZP. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty o wartości po min. 400 000,00 zł brutto każda polegające na przebudowie lub budowie drogi o nawierzchni bitumicznej. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: drogowej, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w. specjalności. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej 400 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji i rękojmi za wady - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie, o ile nie są istotne. 2. Wszelkie zmiany treści wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1., mogą obejmować w szczególności postanowienia dot. terminu realizacji przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 4. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy Strony uznają w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także wystąpienie przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnej treści, jak również zmiany umowy, które nie wpływają istotnie na zamówienie i sposób jego realizacji. 5. Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron. 6. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać żadnej cesji praw związanych z realizacją niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obryte.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Obrytem, Obryte 185, 07-215 Obryte.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Obrytem,Sekretariat, Obryte 185, 07-215 Obryte.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.