eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Rzeszów: Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej
Numer ogłoszenia: 155113 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. +48 17 8666 096, faks +48 17 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a)Materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej stereotaktycznej do aparatu Mammotome Revolve - jaki posiada Zamawiający - Część nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ), b)Materiałów zużywalnych do biopsji gruboigłowej, mammotomicznej pod kontrolą USG i RTG wraz z dzierżawą urządzenia - Część nr 2 (Załącznik nr 1 A, B i C do SIWZ), dla potrzeb Klinicznego Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2.Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo - ofertowych do Części nr 1 i 2 (Załączniki nr 1 do SIWZ), będących integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ na okres 12 miesięcy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.12.41.30-5, 38.43.40.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wynosi: Część nr 1 - 2 900,00 zł, Część nr 2 - 3 700,00 zł. Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp (j.t. Dz.U. z 2015r., poz. 2164)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Części nr 1 i 2: a)odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu w SIWZ, b)były wyrobami medycznymi zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn. zmian.), spełniały wymagania zasadnicze oraz były wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami tej ustawy - nie dotyczy poz. 6 w Części nr 1. c)pojemniki próżniowe, wymienne posiadały atest PZH - dotyczy poz. 6 w Części nr 1. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał). W przypadku podpisania umowy, kserokopie stosownych dokumentów wynikających z przepisów Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn. zmian.) dla zaoferowanych przedmiotów zamówienia, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, Wykonawca dostarczy Kierownikowi Działu Zaopatrzenia wraz z pierwszą dostawą przedmiotów zamówienia. Uwaga! W przypadku braku dostarczenia Kierownikowi Działu Zaopatrzenia Zamawiającego wraz z pierwszą dostawą zamówionych towarów, dokumentów wymaganych Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn. zmian.) zawarta umowa zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. Kary umowne będą zastosowane na pisemny wniosek Kierownika Działu Zaopatrzenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej i dokumentów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał); 2.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularze cenowo - ofertowe dla danej oferowanej Części (Załączniki nr 1 do SIWZ). 3.Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie luzem celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 4.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). II. Dobrze byłoby, by Oferta zawierała wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Jednakże ich brak nie spowoduje odrzucenia oferty w przypadku, gdy oferta będzie spełniać wymagania SIWZ. III. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.3.) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. W punkcie III.3.1), III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5) nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Pzp. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie. Wadium może być wniesione przez każdego z wykonawców działających wspólnie - według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania dotyczy pełnomocnictwo, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy do reprezentowania wykonawców i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia do 20 % niż podana w Formularzach cenowo - ofertowych, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości pacjentów leczonych u Zamawiającego i zastosowanych procedur. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. II. Ceny jednostkowe brutto zaoferowanych przedmiotów zamówienia mogą się zmieniać w okresie obowiązywania umowy w związku ze zmianą stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa brutto może ulec zmianie w górę lub w dół, w zależności od wysokości stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT, może się zmieniać zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi w tych sprawach, po przedstawieniu Kierownikowi Działu Zaopatrzenia informacji na temat dotychczasowych cen i cen po zmianie oraz aneksu do umowy. Zmiany cen, o których mowa mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów. Ceny jednostkowe brutto mogą być także obniżane po przedstawieniu informacji pisemnej Kierownikowi Działu Zaopatrzenia, bez pogorszenia jakości dostarczanego towaru. III. Poza opisanymi już możliwymi zmianami umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.: a)dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją zamówienia, o których mowa w § 12 umowy, w przypadku rozwiązania stosunku pracy lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy, b)jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa, forma prawna, adres siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, strony zobowiązane są do powiadomienia siebie nawzajem o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy, c)dopuszcza zmianę numerów katalogowych przedmiotów zamówienia i ich nazwy w przypadku zmiany zaoferowanej nazwy przez producenta lub w przypadku zaprzestania produkcji wymienionych przedmiotów zamówienia i wprowadzenia w to miejsce nowych nie gorszej jakości, pod warunkiem, że parametry nowego towaru spełniają wymagania SIWZ. W każdym przypadku takiej zmiany nie może ulec zmianie w górę cena jednostkowa brutto; d)dopuszcza się zmianę ilości sztuk/kpl. w opakowaniu, w przypadku zmiany przez producenta lub wprowadzenia nowych opakowań. W każdym przypadku zmiany opakowań ich cena jednostkowa w przeliczeniu proporcjonalnym nie może ulec zmianie w górę; e)strony umowy dopuszczają zmianę stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, jest niebywały i niezwykły (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistniała sytuacja będzie miała charakter obiektywny, niezależny od stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9, bud. J.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert oraz w ZAŁĄCZNIKU I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH pkt 4 dla Części nr 1 i 2 podano: Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95. 2. Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych - 5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w Części nr 1÷2, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena brutto oferty zł: 95 %, b) termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych: 5 %. Uwaga: termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy) liczony będzie od daty złożenia pisemnego zamówienia faxem lub telefonicznie. Liczba punktów obliczona według powyższych wzorów dla każdego z kryteriów oceny ofert zostanie przyznana poszczególnym ofertom, w danej oferowanej części. Za najkorzystniejszą w danej oferowanej części zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny, terminu dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych (suma punktów otrzymanych w dwóch kryteriach). 2. Planowany termin otwarcia ofert: 08.08.2016r., o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 3.Sygnatura sprawy: KSW.XII.252/Z/145/16, Postępowanie nr 59. 4. W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 5. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie zastosowano dialogu technicznego. 6. Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał). - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w tym postępowaniu. 8.Zgodnie z art. 24 ust.2a Pzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 9. W Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA oraz w ZAŁĄCZNIKU I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH pkt 3 dla Części nr 1 i 2: podano okres w miesiącach: 12. Powinno być ze względu na program: Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1 i nr 2 - przez 12 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej stereotaktycznej do aparatu Mammotome Revolve - jaki posiada Zamawiający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej stereotaktycznej do aparatu Mammotome Revolve - jaki posiada Zamawiający - Część nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ) dla potrzeb Klinicznego Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ), będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ na okres 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji gruboigłowej, mammotomicznej pod kontrolą USG i RTG wraz z dzierżawą urządzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do biopsji gruboigłowej, mammotomicznej pod kontrolą USG i RTG wraz z dzierżawą urządzenia - Część nr 2 (Załącznik nr 1 A, B i C do SIWZ), dla potrzeb Klinicznego Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2.Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SIWZ), będącym integralną częścią SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ na okres 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.12.41.30-5, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy przedmiotów zamówienia w dniach roboczych - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.