Warszawa: Wykonanie usługi dotyczącej wykonania tymczasowego ogrodu na terenie Placu Teatralnego w związku z planowanymi na 23-25 września 2016 roku festiwalem muzycznym (La Folle Journee) - Szalone Dni Muzyki stanowiącego oprawę scenograficzną otoczenia budynku Teatru Wielkiego i samego Placu Teatralnego poprzez udekorowanie drzewami, krzewami i kwiatami w formule - projektuj i wykonaj.
Numer ogłoszenia: 155051 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych , ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 27 70500, faks 22 27 70503.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi dotyczącej wykonania tymczasowego ogrodu na terenie Placu Teatralnego w związku z planowanymi na 23-25 września 2016 roku festiwalem muzycznym (La Folle Journee) - Szalone Dni Muzyki stanowiącego oprawę scenograficzną otoczenia budynku Teatru Wielkiego i samego Placu Teatralnego poprzez udekorowanie drzewami, krzewami i kwiatami w formule - projektuj i wykonaj..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi dotyczącej wykonania tymczasowego ogrodu na terenie Placu Teatralnego w związku z planowanym na 23-25 września 2016 roku festiwalem muzycznym (La Folle Journee) - Szalone Dni Muzyki stanowiącego oprawę scenograficzną otoczenia budynku Teatru Wielkiego i samego Placu Teatralnego poprzez udekorowanie drzewami, krzewami i kwiatami w formule (projektuj i wykonaj) i pozostałe czynności określone w pkt. 3 w zał. nr 1 do SIWZ oraz określone w Umowie § 1 ust. 5 (zał. nr 9 do SIWZ) zgodnie z: 1) 1) wytycznymi do realizacji zamierzenia: tymczasowego ogrodu na terenie Placu Teatralnego w związku z planowanymi na 23-25 września 2016 roku festiwalem muzycznym (La Folle Journee) - Szalone Dni Muzyki stanowiącego oprawę scenograficzną otoczenia budynku Teatru Wielkiego i samego Placu Teatralnego poprzez udekorowanie drzewami, krzewami i kwiatami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) 2) postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3) 3) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy (klauzule społeczne) wymaga ze względu na ciągły charakter pracy, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 4 osób wykonujących czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to prace ogrodnicze i porządkowe. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. dwie (2) realizacje w zakresie ogrodów wystawowych i/lub okolicznościowych (czasowych) instalacji z kompozycji roślinnych, w tym min. w ramach jednej realizacji dostarczany był materiał roślinny np. drzewa i/lub krzewy i/lub rośliny sezonowe i/lub sztuczne kwiaty; 2. jedna (1) realizacja dostawy i montażu ławek parkowych w ilości min. 10 sztuk. 3. jedna (1) realizacja w zakresie dostawy i sadzenia materiału roślinnego, w tym min. 10 sztuk drzew oraz min. 200 sztuk krzewów wg załączonego wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie dysponowaniem 1 osobą pełniącą funkcję kierownika prac z wykształceniem wyższym lub średnim z zakresu ogrodnictwa lub architektury krajobrazu, posiadającą min. 3 letnią praktykę zawodową przy nadzorze lub wykonawstwie prac ogrodniczych w tym związanych z obsadzeniem waz i/lub kwietników roślinami sezonowymi. Dysponowane osoby należy wykazać wg wzoru, który stanowi zał. nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie osiągnięcia w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie ww. okresie 2.000.000,00 złotych, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 7 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres i udzielone (podpisane) przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium wg wymagań określonych w pkt. 21 - 23 SIWZ. 6. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów określonych w pkt. 10.6 SIWZ. 7. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 10 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Termin wykonania projektu koncepcyjnego - 3
- 3 - Termin wykonania projektu wykonawczego - 3
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie określonym we wzorze umowy w § 11.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, pok. 9 (parter) cena formularza 5,00 zł. kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego: ZT P BANK HANDLOWY w Warszawie S.A. Nr 88 1030 1508 0000 0005 5089 0003.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zarządu Terenów Publicznych przy ul. Podwale 23 w Warszawie, Biuro Obsługi Mieszkańców , parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według IV części zamówienia
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025 - II postępowanie
- Budowa chodnika przy ulicy Porannej Rosy w miejscowości Kamionki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją Skweru Gwary Warszawskiej.
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- Przebudowa drogi w ul. Braci Hofmannów na odcinku od ul. Tunelowej do drogi 3KD-L oraz w sięgaczu ul. Braci Hofmannów
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.