eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyce › Remont dróg gminnych poprzez utwardzenie płytami IOMB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Łęczyce: Remont dróg gminnych poprzez utwardzenie płytami IOMB
Numer ogłoszenia: 155035 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce , ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 58 6789214, faks 58 6789125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych poprzez utwardzenie płytami IOMB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie utwardzeń płytami betonowymi typu IOMB dróg wewnętrznych gruntowych będących w zarządzie Gminy Łęczyce w ramach zadania inwestycyjnego Gminy Łęczyce pn.: Remonty dróg gminnych poprzez utwardzenia nawierzchni płytami IOMB - Zakres I 2016 r.: Bożepole Wielkie, Bożepole Małe, Chmieleniec + projekt odwodnienia ul. Osiedlowej w Strzebielnie Osiedlu, Brzeźno Lęborskie, Kisewo, Strzelęcino, Dąbrowa Brzezieńska, Dzięcielec, Nawcz, Kaczkowo, Dzięcielec Wybudowanie, Łówcz Górny, Świetlino, Zakres II 2017 r.: Strzebielino Osiedle + odwodnienia: ul. Osiedlowa w Strzebielinie Osiedlu, Rozłazino, Łęczyce. UWAGA: w zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie odwodnienia ul. Osiedlowej w Strzebielinie Osiedlu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Remonty dróg gminnych poprzez utwardzenia nawierzchni płytami IOMB - w miejscowościach: 1) Świetlino a. droga wewnętrzna - dz. nr 29 (dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m) 2) Kaczkowo, a. droga wewnętrzna - dz. nr 59 (dł.: 230,0 m, szer. 4,50 m) b. droga wewnętrzna - dz. nr 179 (dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m) 3) Dąbrowa Brzezieńska a. droga wewnętrzna - dz. nr 143/1 (dł.: 170,0 m, szer. 4,50 m) 4) Strzelęcino, a. droga wewnętrzna - dz. nr 33, 36 (dł.: 430,0 m, szer. 4,50 m) 5) Kisewo a. droga wewnętrzna - dz. nr 86 i 132 (dł.: 820,0 m, szer. 4,50 m) 6) Brzeźno Lęborskie a. droga wewnętrzna - dz. nr 37 (dł.: 50,0 m, szer. 4,50 m) b. droga wewnętrzna - dz. nr 34 (dł.: 210,0 m, szer. 3,00 m) c. droga wewnętrzna - dz. nr 155 (dł.: 110,0 m, szer. 4,50 m) d. droga wewnętrzna - dz. nr 158/2 (dł.: 220,0 m, szer. 4,50 m) 7) Łówcz Górny a. droga wewnętrzna - dz. nr 128/1 (dł.: 320,0 m, szer. 4,50 m) 8) Nawcz a. droga wewnętrzna - dz. nr 197 (dł.: 100,0 m, szer. 4,50 m) b. droga wewnętrzna - dz. nr 239/2 (dł.: 180,0 m, szer. 3,75 m) c. droga wewnętrzna - dz. nr 252 (dł.: 130,0 m, szer. 3,75 m) 9) Dzięcielec, a. droga wewnętrzna - dz. nr 184, 185/4 (dł.: 280,0 m, szer. 4,50 m) b. droga wewnętrzna - dz. nr 145 (dł.: 145,0 m, szer. 3,75 m) 10) Dzięcielec Wybudowanie a. droga wewnętrzna - dz. nr 85, 91 (dł.: 450,0 m, szer. 4,50 m) 11) Chmieleniec a. droga do cmentarza dz. nr 197/1, 166/5 (dł.: 1300,0 m, szer. 4,50 m) 12) Bożepole Wielkie a. ul. Łąkowa (dł.: 570,0 m, szer. 4,50 m) b. ul. Sportowa (dł.: 260,0 m, szer. 4,50 m) c. ul. Zielona (dł.: 130,0 m, szer. 5,25 m) d. ul. Kwiatowa (dł.: 220,0 m, szer. 5,25 m) e. ul. Słoneczna (dł.: 220,0 m, szer. 5,25 m) f. ul. Sadowa (dł.: 220,0 m, szer. 5,25 m) g. ul. Jasna (dł.: 120,0 m, szer. 4,50 m) h. ul. Spokojna (dł.: 570,0 m, szer. 4,50 m) i. ul. Rzemieślnicza (dł.: 250,0 m, szer. 5,25 m) j. ul. Miła (dł.: 110,0 m, szer. 4,50 m) k. ul. Gackowskiego (dł.: 185,0 m, szer. 5,25 m) l. ul. Ogrodowa (dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m) m. ul. Topolowa (dł.: 315,0 m, szer. 5,25 m) n. ul. Akacjowa (dł.: 195,0 m, szer. 5,25 m) o. ul. Dębowa (dł.: 90,0 m, szer. 3,75 m) p. ul. Widok (dł.: 70,0 m, szer. 3,75 m) 13) Bożepole Małe, a. ul. Lotników (dł.: 375,0 m, szer. 5,25 m) b. ul. Zielna (dł.: 80,0 m, szer. 4,50 m) c. ul. Przemysłowa - ul. Rzeczna (dł.: 400,0 m, szer. 3,75 m) d. ul. Wiejska - ul. Krótka (dł.: 330,0 m, szer. 4,50 m) e. ul. Polna - ul. Paraszyńska (dł.: 110,0 m, szer. 5,25 m) f. ul. Polna do strony S6 (dł.: 140,0 m, szer. 5,25 m) g. ul. Paraszyńska (dł.: 60,0 m, szer. 5,25 m) h. droga do placu zabaw (dł.: 60,0 m, szer. 4,50 m) 14) Strzebielino: a. ul. Kwiatowa (dł.: 110,0 m, szer. 4,50 m) b. ul. Starowiejska (dł.: 210,0 m, szer. 5,25 m) c. ul. Zagrodowa (dł.: 1387,0 m, szer. 4,50 m) d. ul. Kasprowicza (dł.: 105,0 m, szer. 3,75 m) e. ul. Gdańska (dł.: 110,0 m, szer. 4,50 m) f. ul. 1 Maja (dł.: 155,0 m, szer. 5,25 m) g. ul. Sportowa (dł.: 110,0 m, szer. 3,75 m) h. ul. Kaszubska (dł.: 255,0 m, szer. 4,50 m) i. ul. Szkolna (dł.: 400,0 m, szer. 3,75 m) j. ul. Konopnickiej (dł.: 285,0 m, szer. 4,50 m) k. ul. Mickiewicza (dł.: 300,0 m, szer. 5,25 m) l. ul. Żeromskiego (dł.: 311,0 m, szer. 4,50 m) m. ul. Słowackiego (dł.: 175,0 m, szer. 3,75 m) n. ul. Kostrzewy (dł.: 220,0 m, szer. 3,75 m) o. ul. Nowa (dł.: 130,0 m, szer. 3,75 m) p. ul. Stoczniowców (dł.: 130,0 m, szer. 4,50 m) q. ul. Handlowa (dł.: 155,0 m, szer. 4,50 m) r. ul. Słoneczna (dł.: 110,0 m, szer. 5,25 m) s. ul. Łąkowa (dł.: 100,0 m, szer. 3,75 m) t. ul. Wybickiego (dł.: 310,0 m, szer. 4,50 m) u. ul. Staffa (dł.: 50,0 m, szer. 4,50 m) v. ul. Zielna (dł.: 390,0 m, szer. 4,50 m) w. ul. Ogrodowa (dł.: 190,0 m, szer. 3,75 m) x. ul. C.K. Norwida (dł.: 160,0 m, szer. 5,25 m) y. ul. Skłodowskiej (dł.: 140,0 m, szer. 5,25 m) z. ul. Prusa (dł.: 220,0 m, szer. 4,50 m) aa. ul. Reymonta (dł.: 400,0 m, szer. 4,50 m) bb. ul. Brzechwy (dł.: 285,0 m, szer. 5,25 m) cc. ul. P. Skargi (dł.: 265,0 m, szer. 5,25 m) dd. ulica bez nazwy (dł.: 70,0 m, szer. 4,50 m) ee. Wyszyńskiego (dł.: 130,0 m, szer. 5,25 m) ff. ul. Orzeszkowej (dł.: 200,0 m, szer. 4,50 m) gg. Łącznik I (dł.: 120,0 m, szer. 4,50 m) hh. ul. Witosa (dł.: 140,0 m, szer. 4,50 m) ii. ul. Drzymały (dł.: 140,0 m, szer. 4,50 m) jj. Łącznik II (dł.: 140,0 m, szer. 4,50 m) kk. ul. Piłsudskiego (dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m) 15) Rozłazino a. ul. Spokojna (dł.: 440,0 m, szer. 4,50 m) b. ul. Strażacka (dł.: 190,0 m, szer. 4,50 m) c. ul. Okrężna (dł.: 220,0 m, szer. 4,50 m) d. ul. Polna (dł.: 270,0 m, szer. 3,75 m) e. ul. Krótka (dł.: 70,0 m, szer. 3,75 m) f. droga wewnętrzna - dz. nr 683/4 (dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m) 16) Łęczyce a. ul. Okrężna (dł.: 250,0 m, szer. 4,50 m) b. ul. Młynarska (dł.: 250,0 m, szer. 4,50 m) c. ul. Rzeczna (dł.: 200,0 m, szer. 5,25 m) d. ul. Nowa (dł.: 120,0 m, szer. 4,50 m) e. ul. Wiejska (dł.: 220,0 m, szer. 4,50 m) f. ul. Świerkowa (dł.: 150,0 m, szer. 4,50 m) g. ul. Polna (dł.: 85,0 m, szer. 4,50 m) h. ul. Łąkowa (dł.: 170,0 m, szer. 4,50 m) i. ul. Słoneczna (dł.: 85,0 m, szer. 4,50 m) j. ul. Pocztowa (dł.: 180,0 m, szer. 4,50 m) 17) Godętowo a. droga wewnętrzna - dz. nr 34/10, 34/17 (dł.: 165,0 m, szer. 3,75 m) Łącznie zamówienie obejmuje w szczególności: a) wykonanie na drogach gruntowych utwardzeń z płyt betonowych typu IOMB (z płyt Wykonawcy) - zakładana ilość 98 705,75 m2 b) roboty towarzyszące w tym: - naprawa dróg gruntowych urobkiem z korytowania dróg nie wykorzystanym jako podbudowa na projektowanych fragmentach ulic, a nadającym się do ponownego użycia jako materiał do konserwacji dróg gruntowych (wraz z profilowaniem równiarką drogową oraz mechanicznym zagęszczeniem walcem wibracyjnym) - zakładana ilość: 697 432,50 m2 - wywóz nadmiaru gruntu (nie nadającego się do ponownego użycia jako materiał do konserwacji dróg gminnych) w miejsce wskazane przez Zamawiającego- zakładana ilość: 20 774,28 m3 - naprawa nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową na fragmentach istniejących zjazdów z dróg o nawierzchni asfaltowej - zakładana ilość: 23,45 t - wykonanie regulacji studni kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych zamówieniem wynika z projektów budowlanych (załącznik nr 5A dla zakresu I pozycja 1 ÷ 13 opisu przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 5B dla zakresu II pozycja 14 ÷ 17 opisu przedmiotu zamówienia) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (odpowiednio nr 7A oraz 7B). 4. Przedmiary robót, - odpowiednio załączniki nr 4A i 4B do SIWZ stanowią wyłącznie materiał pomocniczy - różnice pomiędzy ilościami wskazanymi w przedmiarze a rzeczywistą ilością robót niezbędnych do wykonania zamówienia nie mogą być podstawą do roszczeń wobec Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 150000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 - 8 ustawy p.z.p.): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj.: Kaszubski Bank Spółdzielczy Wejherowo - Oddział Łęczyce, nr 73 8350 0004 3900 2437 2000 0070. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, określonym w dz. XIII niniejszej SIWZ. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie urzędu lub dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy p.z.p. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom, których oferta nie została wybrana lub wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania zgodnie z art. 46 ustawy p.z.p.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia, na podstawie oceny wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać, iż Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwa zamówienia na roboty budowlane, których głównym przedmiotem była budowa lub przebudowa ulicy, drogi o nawierzchni z płyt betonowych typu IOMB/płyt drogowych, o wartości robót przekraczających 650000,00 zł brutto dla jednego zamówienia; oraz że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia na podstawie oceny wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi urządzeniami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 9. Z wykazu powinno wynikać, że Wykonawca będzie dysponował co najmniej sprzętem, określonym poniżej: a) równiarka samojezdna trzyosiowa - minimum 1 szt. b) walec wibracyjny o masie co najmniej 2,5 t - minimum 1 szt. c) koparka kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - minimum 1 szt. d) samochód ciężarowy o ładowności pow. 5 t - minimum 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia, na podstawie oceny oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia, na podstawie: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji powinno wynikać, iż wykonawca posiada środki finansowe w wysokości 500.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości 500.000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga złożenia także: 1) oferty, sporządzonej wg wzoru który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) kosztorysu ofertowego w formie zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa dla tego typu dokumentów 3) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika; 4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna będzie istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana umowy będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót 2) wykopaliska lub inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca i Zamawiający - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót 3) zawieszenia robót przez Zamawiającego wynikające z niezależnych od Wykonawcy przyczyn - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas zawieszenia robót 4) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa bez zmiany ceny ryczałtowej 5) gdy okaże się, że z obiektywnych przyczyn (technicznych, technologicznych, ekonomicznych lub społecznych) uzasadnione będzie zastosowanie innego niż pierwotnie zaprojektowano rozwiązania - w takim przypadku dopuszcza się zmianę ustalonego rozwiązania w zakresie zastosowania materiałów lub technologii 6) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót b) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami 7) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia w chwili udzielania zamówienia, których wykonanie będzie niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.leczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.