eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia zakaźnych odpadów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Radziejów: Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia zakaźnych odpadów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Numer ogłoszenia: 15502 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243175 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia zakaźnych odpadów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania usługi w zakresie odbioru,transportu i unieszkodliwieni odpadów o kodach: 16 05 06*, 16 05 07*, 16 05 08*, 16 05 09*, 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 06*,18 01 07, 18 01 08*, 18 01 09 i 18 01 10* zgodnie z ustawą o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. 1) Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych 16 05 06* - 20 kg; 2)Zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) 16 05 07*- 20 kg; 3) Zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne)16 05 08*- 8 kg 4) Zużyte chemikalia inne niż wymienione w 16 05 06, 16 05 07 lub 16 05 08 16 05 09* - 8 kg; 5) Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 01 - 20 kg; 6) Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania. (wyłączeniem 18 01 03) 18 01 02* -4 000 kg; 7) Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego , o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) 18 01 03* - 84 000 kg; 8) Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 18 01 04 - 32 kg; 9) Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 18 01 06* - 20 kg; 10) Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06 18 01 07 - 24 kg; 11) Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 18 01 08* - 20 kg; 12) Leki inne niż wymienione w 18 01 08 18 01 09 - 20 kg; 13) Odpady amalgamatu dentystycznego 18 01 10* - 8 kg. 2. Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający unieszkodliwienia zakaźnych odpadów medycznych do dnia 15 następnego miesiąca za poprzedni miesiąc. 3. W zakres usługi wchodzi załadunek odpadów z Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przez Wykonawcę i na środek transportu Wykonawcy. 4. Transport odpadów musi odbywać się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów niebezpiecznych. 5. Wykonawca winien posiadać aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania, zbierania i transportu odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach. 6. Jeżeli w trakcie trwania umowy wygaśnie zezwolenie o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zezwolenia na dalszy okres trwania umowy, najpóźniej ostatniego dnia trwania upływającego zezwolenia. 7.Każdorazowy odbiór odpadów medycznych musi być potwierdzony Kartą przekazania odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzebę ewidencji odpadów. Karta przekazania odpadów musi być potwierdzona każdorazowo przez przedstawicieli stron. Wykonawca po potwierdzeniu na Karcie przekazania odpadu przyjęcia odpadów medycznych przez spalarnię, zwraca oryginał dokumentu. 8.Wykonawca będzie świadczył usługę z uwzględnieniem art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U z 2013 r. poz. 21 z późn. zm., który definiuje zasadę bliskości. Zgodnie z zasadą bliskości zakazuje się poddawania unieszkodliwianiu zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na terenie którego zostały wytworzone. 9. Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U z 2013 r. poz. 21 z późn. zm. 10. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 7 . 11. Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3. 12. Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty wykonania zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury. 13. Okres stałości ceny - przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w załączniku nr 7 do siwz. 14. Opis części zamówienia. 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 15. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 17. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 18. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 19. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom (zał. nr 6 do siwz) zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne. 21. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia zakaźnych odpadów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: Remondis Medison Sp. z o. o. - Lider konsorcjum , FUH EKO-TOP Sp. z o. o. - Konsorcjant,, ul. Puszkina 41, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220310,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136098,72

  • Oferta z najniższą ceną: 136098,72 / Oferta z najwyższą ceną: 237999,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.