eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN ORAZ REPELENTÓW NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA PODANIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Chodzież: DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN ORAZ REPELENTÓW NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA PODANIN
Numer ogłoszenia: 155016 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114758 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, faks 067 2810785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN ORAZ REPELENTÓW NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA PODANIN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków ochrony roślin oraz repelentów na potrzeby Nadleśnictwa Podanin. 2. W skład zamawianych środków ochrony roślin wchodzą: L.p. Nazwa Ilość J.m. 1 Mustang SE lub równoważny 25 l 2 Titus 25WG lub równoważny 2050 g 3 Trend 90 EC lub równoważny 4 l 4 Venzar 500 SC lub równoważny 1 kg 5 Betanal progress 18 l 6 Goltix 8 l 7 Targa super 8 l 8 Zaprawa nasienna T 75 DS/WS 30 kg 9 Gwarant 500 SC 10 l 10 Penncozeb 80 WP 5 kg 11 Thiram Granuflo 80 WG 5 kg 12 Previcur Energi 840 SL 5 l 13 Roundup max 2 300 kg 14 Glifocyd 360 SL 300 l 3. W skład zamawianych repelentów wchodzą: L.p. Nazwa Ilość J.m. 1 Biotec 5 l 2 Hukinol 1 l 3 Odstraszacz dzik stop 2 l 4. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby: a. Roundup max 2 był wyposażony w etykietę, że jest środkiem przeznaczonym do stosowania przez użytkowników profesjonalnych zgodnie z zezwoleniem MRiRW nr R-4/2013 wu z dnia 18.04.2013 r. zgodnie z załącznikiem do zezwolenia. b. Glifocyd 360 SL był wyposażony w etykietę, że jest środkiem ochrony roślin przeznaczonym do stosowania przez użytkowników profesjonalnych zgodnie z zezwoleniem MRiRW nr R-81/2012 z dnia 21.06.2012 r. zgodnie z załącznikiem do zezwolenia. 5. Pozostałe wymagania Zamawiającego: Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi niniejszej SIWZ, w cenie brutto zobowiązany jest ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty opakowań (w tym palet), załadunku, transportu, rozładunku, stawki podatku VAT itp. 6. Dostawa ww. towarów nastąpi w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, po wcześniejszym ustaleniu konkretnego terminu z przedstawicielem Zamawiającego tj. Leśniczym ds. łowiectwa Panem Michałem Nawrotem - tel. 602 798 429 lub Leśniczym Szkółkarzem Panem Jerzym Cieślikiem - tel. 600 439 812. 7. Dostawa nw. środków ochrony roślin i repelentów nastąpi do magazynu Spółdzielni Kółek Rolniczych w Margoninie, ul. Powstańców Wlkp. 68, 64-830 Margonin: L.p. Nazwa Ilość J.m. 1 Mustang SE lub równoważny 25 l 2 Titus 25WG lub równoważny 2050 g 3 Trend 90 EC lub równoważny 4 l 4 Venzar 500 SC lub równoważny 1 kg 5 Betanal progress 18 l 6 Goltix 8 l 7 Targa super 8 l 8 Zaprawa nasienna T 75 DS/WS 30 kg 9 Gwarant 500 SC 10 l 10 Penncozeb 80 WP 5 kg 11 Thiram Granuflo 80 WG 5 kg 12 Previcur Energi 840 SL 5 l 13 Roundup max 2 300 kg 14 Glifocyd 360 SL 300 l L.p. Nazwa Ilość J.m. 1 Biotec 5 l 2 Hukinol 1 l 3 Odstraszacz dzik stop 2 l 8. Glifocyd 360 SL będzie dostarczony w opakowaniach maksymalnie 20 l. 9. Zgodnie z art. 18 Ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2013 r., poz. 888) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania systemu zbierania odpadów opakowaniowych po zużytych środkach ochrony roślin od Zamawiającego, po każdorazowym zgłoszeniu. 10. Opakowania środków ochrony roślin, repelentów nie mogą wykazywać jakichkolwiek oznak ich naruszenia czy uszkodzenia. 11. Odbiór środków ochrony roślin i repelentów nastąpi na podstawie sporządzonych przez Wykonawców protokołów zdawczo - odbiorczych podpisanych przez Leśniczego Szkółkarza lub Leśniczego ds. łowieckich i Wykonawcę. 12. W protokole będą znajdowały się następujące informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość dostarczanego towaru, data miejsce przekazania, potwierdzenie pisemne obu stron. 13. Jeden egzemplarz podpisanego przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca każdorazowo dołącza do faktury dostarczanej do Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa środków ochrony roślin z części I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGRO - KONTAKT Elżbieta Malik, ul. Okulickiego 6, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11196,63

  • Oferta z najniższą ceną: 11196,63 / Oferta z najwyższą ceną: 11196,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa środków ochrony roślin nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGRO - KONTAKT Elżbieta Malik, ul. Okulickiego 6, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4354,02

  • Oferta z najniższą ceną: 4354,02 / Oferta z najwyższą ceną: 4354,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.