eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnowąsy › Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Czarnowąsy: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim
Numer ogłoszenia: 154969 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prowod Sp. z o.o. , ul. Kośnego 3, 46-020 Czarnowąsy, woj. opolskie, tel. 77 4691 181, faks 77 4691 184.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prowod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotowe postępowanie obejmuje zamówienie na roboty budowlane w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim, realizowane w formule prawnej WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH DLA BUDOWY dla Robót Inżynieryjno-Budowlanych Projektowanych przez Zamawiającego (tzw. czerwona książka), przygotowanych i opublikowanych przez: Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria oraz czwarte wydanie angielsko-polskie z 2006r., przygotowane i opublikowane przez: Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców - SIDIR, 00-074 Warszawa, ul. Trębacka 4, lok. 334, III p., budynek Krajowej Izby Gospodarczej, tel./faks: +48 22 826 16 72 i +48 22 826 56 49, e-mail: biuro@sidir.pl. ZAŁOŻENIA. Przedsięwzięcie będzie realizowane w ramach funkcjonującej oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje realizacje robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu Wielkim. W związku z licznymi problemami eksploatacyjnymi, a także w celu osiągnięcia założonej przepustowości oczyszczalni oraz wymaganego efektu ekologicznego (jakości ścieków czyszczonych odprowadzanych do odbiornika) konieczna jest gruntowna zmiana istniejącego układu technologicznego obejmująca: - likwidację większości istniejących obiektów technologicznych, - modernizację i/lub przebudowę pozostałych istniejących obiektów technologicznych, - budowę nowych obiektów technologicznych i towarzyszących wraz ze związaną z nimi infrastrukturą podziemną (fragmenty sieci wodociągowej, rurociągi technologiczne kable elektryczne, sterownicze, itd.), - modernizację i rozbudowę istniejącego systemu AKPiA, - dostosowanie istniejącej infrastruktury podziemnej (likwidacja potencjalnych kolizji) do nowego zagospodarowania terenu oczyszczalni. Ponadto niezbędne będzie: - przeprowadzenie kompleksowego remontu istniejącego budynku socjalnego z zapleczem technicznym mające na celu dostosowanie go do obowiązujących przepisów prawnych oraz potrzeb oczyszczalni po rozbudowie i przebudowie, - przeprowadzenie modernizacji i przebudowy istniejącej stacji transformatorowej, - wykonanie nowego rezerwowego źródła zasilania w postaci agregatu prądotwórczego wyposażonego w układ samoczynnego załączania rezerwy (SZR), o mocy zapewniającej podtrzymanie pracy wszystkich urządzeń technologicznych i instalacji (oświetlenie i ogrzewanie) niezbędnych do zachowania ciągłości procesu oczyszczania ścieków, - wykonanie nowego ogrodzenia, - przebudowanie istniejącego wjazdu, - wybudowanie dodatkowej drogi dojazdowej zakończonej wjazdem na teren oczyszczalni biegnącej wzdłuż zachodniej granicy terenu oczyszczalni (nowego ogrodzenia), -zagospodarowania terenu oczyszczalni (wykonanie dodatkowych lamp oświetleniowych, dróg wewnętrznych, placów manewrowych oraz ciągów pieszych), - wykonanie systemu monitoringu terenu oczyszczalni opartego na kamerach przemysłowych z centralną rejestracją zbieranych danych. W trakcie trwania rozbudowy i przebudowy oczyszczalni istniejący układ technologiczny będzie traktowany jako ciąg rezerwowy eksploatowany do momentu uruchomienia nowych obiektów technologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w SIWZ: 1) DZIALE II: Kontrakcie; 2) DZIALE III: STWiORB; 3) DZIALE IV: Przedmiarze Robót; 4) DZIALE V: Dokumentacji Projektowej.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających w zgodzie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.15.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.34.32.00 - Instalowanie sprzętu gaśniczego 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 600.000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100). 2. FORMA WADIUM 2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007 roku, poz. 275 z późn. zm.). 2.2. Gwarancja bankowa i gwarancja ubezpieczeniowa powinny być sporządzone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa i muszą zawierać w swej treści następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające jego oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania Kontraktu na warunkach określonych w ofercie, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Kontraktu, lub c) zawarcie Kontraktu stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.3. Postanowienia pkt 2.2. ppkt 5 stosuje się również do poręczeń, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 2 i 5. 3. SPOSÓB I TERMIN WNIESIENIA WADIUM. Wadium winno być wniesione do dnia terminu składania ofert. Gdy wadium wnoszone będzie w pieniądzu, termin ten będzie uważany za zachowany, jeżeli przelew Wykonawcy zostanie uznany na rachunku bankowym Zamawiającego w banku BGŻ o/Opole o numerze: 65 2030 0045 1110 0000 0043 3010 przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu. Gdy wadium wnoszone będzie w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty stosowny dokument. Jeżeli gwarancja lub poręczenie nie będą spełniać warunków określonych w pkt 2.2. i 2.3., to oznaczać to będzie, że oferta Wykonawcy nie została zabezpieczona wymaganym wadium. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 4. ZWROT WADIUM. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, według zasad określonych przepisami Prawa zamówień publicznych (art. 46). Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwrócone wówczas, kiedy Wykonawca podpisze Kontrakt i dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania Kontraktu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane, o wartości każdego nie mniejszej niż 15.000.000,00 PLN netto, których przedmiotem była: - budowa nowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, i/lub - rozbudowa lub przebudowa lub modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr= 2000 m3/d. b) W sytuacji składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), a także w sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w niniejszym podpunkcie tylko w sytuacji, gdy co najmniej jeden podmiot wykaże doświadczenie w wykonaniu wymaganej w tym punkcie ilości wykonanych robót budowlanych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: - Ekspert nr 1, Kierownik budowy - posiadający: - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji inwestycji dla robót wodociągowo-kanalizacyjnych polegających na budowie nowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d; i/lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji istniejącej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a w tym przepisów ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015r. poz. 65). - Ekspert nr 2, Kierownik robót - branża budowlana - posiadający: - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika robót branży budowlanej przy realizacji inwestycji dla robót konstrukcyjno-budowlanych polegających na budowie nowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, i/lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji istniejącej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a w tym przepisów ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015r. poz. 65). - Ekspert nr 3, Kierownik robót - branża elektryczna oraz robót ds. automatyki, sterowania i AKPiA - posiadający: - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika robót branży elektrycznej oraz kierownika robót branży ds. automatyki i sterowania przy realizacji inwestycji dla robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych polegających na budowie nowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, i/lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji istniejącej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a w tym przepisów ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015r. poz. 65). - Ekspert nr 4, Kierownik robót - branża drogowa- posiadający: - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (Kierownik Budowy lub Kierownik Robót lub Inspektor Nadzoru) przy realizacji robót drogowych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a w tym przepisów ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015r. poz. 65). b) Wymieniony powyżej skład Zespołu Ekspertów należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do prawidłowego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy. c) Zamawiający informuje, że jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej funkcji w Zespole Ekspertów. d) Każdy z wymienionych powyżej ekspertów musi posiadać dobrą znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie lub Wykonawca musi zapewnić tłumacza (lub odpowiednią liczbę tłumaczy). e) Wymagane okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do dnia składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. f) W sytuacji składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), a także w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego ocena spełnienia warunku, o którym mowa w niniejszym punkcie odbędzie się łącznie dla wszystkich podmiotów. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że uzyskał średni obrót, rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży, za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w wysokości nie mniejszej niż równowartość 50.000.000,00PLN. b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą do zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania Kontraktu, w wysokości co najmniej 4.500.000,00PLN. c) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 3.000.000,00PLN w postaci opłaconej polisy ubezpieczeniowej. d) Wykonawca musi spełniać łącznie warunki określone w lit. a - c. e) W sytuacji składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez dwa lub więcej podmioty (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), a także w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego, ocena spełnienia warunku, o którym mowa w niniejszym punkcie odbędzie się łącznie dla wszystkich podmiotów. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a w szczególności: 1) W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie, zawierające zakres robót budowlanych, które te podmioty zobowiązują się wykonać oraz charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym wiedzę i doświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do niniejszego Ogłoszenia); 2) W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonaniu zamówienia, zawierające listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do niniejszego Ogłoszenia); 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach finansowych innych podmiotów - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do niniejszego Ogłoszenia), b) dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1) pkt 5 niniejszego Ogłoszenia, wystawione dla podmiotów, z których zasobów finansowych Wykonawca będzie korzystał, c) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności w związku z udostępnieniem Wykonawcy swoich zasobów (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do niniejszego Ogłoszenia). 4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej innych podmiotów - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do niniejszego Ogłoszenia), b) dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1) pkt 6 niniejszego Ogłoszenia, wystawione dla podmiotów, z których ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca będzie korzystał, c) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności w związku z udostępnieniem Wykonawcy swoich zasobów (sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do niniejszego Ogłoszenia). 2. Wniosek Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający zastosuje jedno kryterium oceny właściwości Wykonawców, to jest kryterium wiedzy i doświadczenia (W). Znaczenie procentowe kryterium: (W) = 100,00%. Wykonawca otrzyma punkty za każde wykonane zamówienie powyżej wymaganego minimum, o którym mowa w pkt III.3.2) niniejszego Ogłoszenia. Za wykazanie wyłącznie spełnienia warunku określonego w pkt III.3.2) niniejszego Ogłoszenia, bez wykazania dodatkowego doświadczenia, Wykonawca otrzyma zero punktów. Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z następującą formułą: 1) za każdą dodatkową budowę nowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, o której mowa w pkt. III.3.2) lit. a tiret 1 niniejszego Ogłoszenia - 10 punktów - maksymalnie 80 punktów; 2) za każdą dodatkową rozbudowę lub przebudowę lub modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, o której mowa w pkt III.3.2) lit. a tiret 2 niniejszego Ogłoszenia - 5 punktów - maksymalnie 20 punktów. W przypadku, gdy kilku Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów kwalifikującą Wykonawcę na 5 miejsce, wówczas Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawcę, który otrzymał większą ilość punktów w ramach zamówień wykazanych dla spełnienia warunku określonego w pkt. III.3.2) lit. a tiret 1 niniejszego Ogłoszenia. W przypadku, gdy Wykonawcy będą mieli taką samą ilość punktów dla doświadczenia wskazanego w Warunkach udziału w pkt. III.3.2) lit. a tiret 1 niniejszego Ogłoszenia, o wyższej lokacie decyduje łączna suma wykonanych oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d. W przypadku, gdy Wykonawcy będą mieli taką samą ilość punktów dla doświadczenia wskazanego w Warunkach udziału w pkt. III.3.2) lit. a tiret 1 niniejszego Ogłoszenia oraz równą łączną sumę wykonanych oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Q dśr = 2000 m3/d, Zamawiający zaprosi wówczas do złożenia ofert wszystkich tych Wykonawców

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres udzielonej Gwarancji Jakości i Rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Prowod Sp. z o. o., 46-020 Czarnowąsy, ul. Kośnego 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. FINANSOWANIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Płatności na rzecz Wykonawcy będą realizowane przez Zamawiającego w okresach kwartalnych, na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności zatwierdzonych przez Inżyniera Kontraktu, z tym zastrzeżeniem, że minimalna kwota Przejściowego Świadectwa Płatności obliczana będzie zgodnie z formułą: (ZKK/8) * 0,90PLN gdzie: ZKK oznacza Zatwierdzoną Kwotę Kontraktową w ujęciu netto (bez podatku od towarów i usług (VAT)) określoną w Akcie Umowy. Końcowa płatność na rzecz Wykonawcy w kwocie 10% Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej odbędzie się na podstawie Ostatecznego Świadectwa Płatności. 2. FINANSOWANIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (na podstawie art. 93 ust. 1a Prawa Zamówień Publicznych). 3. KWESTIE FORMALNE. Wartości oraz dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę, które mają potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w pkt III.3.2), podane przez Wykonawcę spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, zostaną przez Zamawiającego przeliczone na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.