eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych polegających na usunięciu kolizji kabli zasilających istniejący budynek szpitalny z nowo budowanym budynkiem oraz dostosowanie instalacji pożarowej do obowiązujących przepisów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Sosnowiec: wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych polegających na usunięciu kolizji kabli zasilających istniejący budynek szpitalny z nowo budowanym budynkiem oraz dostosowanie instalacji pożarowej do obowiązujących przepisów
Numer ogłoszenia: 154857 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2660230, 2660251, faks 32 2663630, 2660251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialn.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych polegających na usunięciu kolizji kabli zasilających istniejący budynek szpitalny z nowo budowanym budynkiem oraz dostosowanie instalacji pożarowej do obowiązujących przepisów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych polegających na usunięciu kolizji kabli zasilających istniejący budynek szpitalny z nowo budowanym budynkiem oraz dostosowanie instalacji pożarowej do obowiązujących przepisów. Szczegółowy zakres robót dla przedmiotowego zadania zawierają:projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys nakładczy, przedmiar robót. Załączony przedmiar robot jest jedynie elementem pomocniczym celem ułatwienia wyliczenia ceny oferty. 2. Szpital zasilany jest z abonenckiej stacji transformatorowej SN/nN. Z tej stacji poprzez trzy obwody zasilana jest rozdzielnia RG4 znajdująca się w piwnicy szpitala. Z sekcji I poprzez wyłącznik Schrack MC 3-XR wyprowadzony jest obwód kablem 4x YAKY 1x240 mm2. Z sekcji II również poprzez wyłącznik Schrack MC 3-XR wyprowadzony jest obwód kablem 4x YAKY 1x240 mm2. Z sekcji A (agregatu prądotwórczego) wyprowadzony jest kabel ziemny 4x YAKY 1x120 mm2. Te 12 żył kablowych stanowi, będącą przedmiotem opracowania, kolizję z budowanymi oddziałami szpitalnymi. W celu usunięcia wyżej omówionej kolizji i modernizacji instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu należy: - rozdzielnię główną wykonać zgodnie z przedstawioną elewacją (rys. E3) i umieścić ją w pomieszczeniu rozdzielni głównej; - odłączyć omawiane kable od rozdzielni RG4 i wycofać je aż znajdą się przed miejscem kolizji; - w pomieszczeniach 701 i 703 istniejące wlz prowadzone będą w drabinkach kablowych D600 i obudowane niepalną płytą gips -karton; - w części budowanego budynku istniejące wlz prowadzić pod posadzką w trzech rurach ochronnych DVK 125; - w rurze ochronnej DVK 125 i po trasie istniejących kabli oświetlenia zewnętyrznego prowadzić kable sterowania przeciwpożarowego i kable zasilające centrale oddymiającą i sygnalizacji pożaru; wydaje się zastosować rury DVK 125, w które to wprowadzi się istniejące wlz i projektowane kable sterownicze; w przypadku niewystarczającej długości istniejących wlz wykonane zostaną wstawki poprzez mufy kablowe i wprowadzone do projektowanej rozdzielni; - po wykonaniu szczelnych przepustów przez ściany betonowe i wprowadzeniu wlz do pomieszczenia rozdzielni kable wprowadzić do RG4.1; - w pomieszczeniu rozdzielni proponuje się wykonać trasę kablową drabinką kablową typu D600 do prowadzenia istniejących WLZ z projektowanej RG4.1 do istniejącej RG4; - wyprowadzić kable z rozdzielni RG4.1 do istniejącej rozdzielni RG4 odtwarzając tym samym uprzednio zdemontowane połączenia elektryczne; - zabudować sześć (trzy pary stanowiące przycisk PWP i PWP agregat) przycisków przeciwpożarowego wyłącznika prądu; pary przycisków montować przy wejściu głównym do projektowanego budynku, przy wejściu głównym do istniejącego budynku szpitala oraz przy wyjściu z pomieszczenia rozdzielni głównej (rys. E1 i E2). W celu prawidłowego wyłączenia zasilania w czasie zagrożenia pożarowego istniejący budynek szpitalny jak i budowany należy wyposażyć łącznie w 6 przycisków przeciwpożarowego wyłącznika prądu. Pary PWP i PWP agregat należy umieścić przy wejściu głównym istniejącego budynku, przy wejściu głównym budowanego budynku (rys E1), oraz w piwnicy przy wyjściu z pomieszczenia rozdzielni głównej (rys. E2). Układ połączeń PWP i PWP agregat pokazano na schemacie ideowym rozdzielni głównej (rys. E3). W celu połączenia przycisków PWP należy do rozdzielni nN abonenckiej stacji transformatorowej doprowadzić kabel NKGs 3x2,5 i poprzez automatyczny przełącznik faz zasilić wzrostowe cewki wybijakowe wyłączników Schrack MC 3-XR. Obecnie wyłączniki te nie są wyposażone w cewki wybijakowe i trzeba te wyłączniki wyposażyć w cewki Schrack MC2/3-XAL230. W celu wyłączenia agregatu prądotwórczego należy do styków bez potencjałowych sterownika Siltec 4001E agregatu prądotwórczego przyłączyć poprzez kabel NKGs 2x2,5 styki NC przycisków PWP agregat. Schemat połączeń pokazano na rys. E3. W celu doprowadzenia kabli sterowania PWP do rozdzielni nN abonenckiej stacji transformatorowej i wyprowadzenia z niej, z przed aparatów PWP, dwóch obwodów zasilania central sygnalizacji pożaru i oddymiania należy wykonać wykop po istniejącej trasie kabli oświetlenia zewnętrznego. Kable PH90 należy prowadzić w rurze ochronnej. Wszystkie roboty wyżej opisane należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz wiedzą techniczną. Uwaga W związku z tym, że obecnie na terenie szpitala prowadzona jest inwestycja pn. Utworzenie Centrum Psychiatrii dla dzieci i młodzieży niezbędne jest uzgodnienie terminu rozpoczęcia robót oraz jego przebiegu z wykonawcą w/w inwestycji tj. Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych i Transportowych CECHINI Sp. J. z Krynicy przy ul. Pułaskiego 29, ponieważ część robót objętych zamówieniem będzie przechodziła przez teren tej inwestycji. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych projektem technicznym. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych tj. roboty określone w przedmiocie zamówienia opisane w SIWZ wraz z załącznikami, wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami ale nie ujęte w przedmiarze i kosztorysie ofertowym lub ujęte w przedmiarze w mniejszym zakresie niż w rzeczywistości. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne. Następujące dokumenty są integralną częścią SIWZ: 1. projekt techniczny - branża elektryczna - załącznik nr 1, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - branża elektryczna - załącznik nr 2, 3. kosztorys nakładczy - załącznik nr 3, 4.przedmiar robót - (załączony przedmiar robot jest jedynie elementem pomocniczym celem ułatwienia wyliczenia ceny oferty - załącznik nr 4, 5.formularz oferty o treści określonej wg złączonego wzoru - załącznik nr 5, 6. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, o którym mowa w art. 22 ust.1 o treści określonej wg załączonego wzoru - załącznik nr 6, 7. wykaz zrealizowanych zamówień o treści określonej wg załączonego wzoru- załącznik nr 7, 8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści określonej wg załączonego wzoru - załącznik nr 8, 9. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy o którym mowa w art. 24 o treści określonej wg załączonego wzoru - załącznik nr 9, 10. wzór umowy o treści określonej wg załączonego wzoru- załącznik nr 10, wraz z wymaganiami z zakresu ochrony środowiska obowiązujące na terenie Centrum Pediatrii o treści określonej w załączniku nr 1 do umowy, 11. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów o treści określonej wg załączonego wzoru - załącznik nr 11, 12. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o treści określonej wg załączonego wzoru - załącznik nr12, Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w celu uzyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Przeprowadzenie wizji przed złożeniem oferty zależy wyłącznie od Wykonawcy i nie może być przedmiotem jakichkolwiek Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym Panią Grażyną Ożarowską od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do godz. 14:00, nr tel. (032) 720 77 40 lub e-mail dag@centrum-pediatrii.com.pl. Zamawiający informuje, że jeśli w opisach niniejszej SIWZ, projekcie technicznym lub w jakimkolwiek innym dokumencie, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, nazwę producenta czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, nazwa producenta czy pochodzenie są podane przykładowo i jedynie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, które muszą być spełnione przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w SIWZ materiałów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Materiały równoważne, to materiały o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych niż uwzględnienie w projektach. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust 1-3 i ust 5 ustawy Pzp. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna. PODWYKONAWCY 1. Wykonawca może zlecić prace do wykonania podwykonawcom. Wykonanie prac przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków niniejszej umowy. 2. Wykonawca zlecając prace podwykonawcom, zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 6471 Kodeksu cywilnego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu: - projektów umów o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty w zakresie instalacji elektrycznych, a także projektu ich ewentualnych zmian, - poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty w zakresie instalacji elektrycznych, i jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 4. Projekt umowy z podwykonawcą musi zawierać: a. termin zapłaty wynagrodzenia nie dłuższy niż 21 dni, b. zasady zawierania umów o podwykonawstwo z dalszymi podwykonawcami analogiczne do zasad opisanych w niniejszej umowie. 5. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą, której przedmiotem są roboty w zakresie instalacji elektrycznych, a także jej zmiany, jest wymagana zgoda Zamawiającego. W celu uzyskania takiej zgody Wykonawca złoży Zamawiającemu projekty umów z podwykonawcami. Jeżeli Zamawiający w terminie 2 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy lub jej projektu z podwykonawcą wraz z częścią opisową i kosztową zakresu prac podzlecanych, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 6. Rozliczenia z podwykonawcami za wykonane przez nich części lub całości przedmiotu umowy następować będą w następujący sposób: a. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania należności podwykonawcom, w terminie płatności wynikającym z umowy. b. Wykonawca przed upływem terminu płatności faktury, która opiewa na zakres wykonywany również przez podwykonawcę, przedstawi Zamawiającemu dokument, potwierdzający zapłatę w/w wynagrodzenia podwykonawcom, c. W razie nieziszczenia należnego podwykonawcy wynagrodzenia zostanie ono uregulowane bezpośrednio przez Zamawiającego z zachowaniem zasad i procedur opisanych art. 143c ustawy Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych jak i ofert wariantowych. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYKONAWCY 1. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego w szczególności do: a. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z umową, projektem technicznym, SIWZ wraz z udzielanymi przez Zamawiającego odpowiedziami na pytania, ofertą, zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami, Prawem budowlanym, b. zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi niniejszą umową przez osobę, osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 2. Zorganizowania placu budowy, w tym: a. stworzenia zaplecza socjalnego dla swoich pracowników (szatnia, WC, itp.). Zamawiający nie będzie udostępniał żadnych pomieszczeń znajdujących się na jego terenie, b. ochrony istniejących sieci i instalacji znajdujących się w obrębie budowy, c. składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych, sprzętu, materiałów w ustalonych miejscach i należytym porządku, d. usunięcia na własny koszt wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza, usunięcia szkód spowodowanych na skutek działania w trakcie realizacji robót. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a. zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcom, jeżeli Wykonawca dopuszcza Podwykonawców do udziału w realizacji umowy, b. informowania inspektorów nadzoru o realizacji umowy oraz umożliwienia przeprowadzenia kontroli ich wykonania, c. poniesienia ryzyka za swoje działania do momentu odbioru wykonanych robót. Dotyczy kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, d. niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, e. zastosowania materiałów, które będą posiadać certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp. dopuszczające do stosowania ich w budownictwie, wydane przez upoważnione instytucje, f. zapewnienia wszystkim osobom upoważnionym przez Zamawiającego, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego w rozumieniu Prawa budowlanego, dostępu do każdego miejsca, gdzie roboty objęte umową będą wykonywane, g. ponoszenia pełnej odpowiedzialności wobec osób trzecich i Zamawiającego z tytułu prowadzonych robót zgodnie z umową, h. przestrzegania wymagań z zakresu ochrony środowiska obowiązujących na terenie Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o określonych w załączniku do umowy. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKI GWARANCJI. 1. Termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy nie dłuższy niż 25 dni licząc od daty podpisania niniejszej umowy. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy miejsce wykonania przedmiotu zamówienia w dniu podpisania umowy. Przekazanie nastąpi na podstawie protokołu przekazania w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia robót, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty podpisania umowy. 4. Wykonawca z chwilą rozpoczęcia robót przyjmuje na siebie odpowiedzialność, która obejmuje należyte wykonanie zobowiązań umownych, a także wszelkie szkody powstałe w wyniku lub w związku z prowadzonymi pracami. 5. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty instalacyjne, zamontowane urządzenia i wyposażenie stanowiące przedmiot umowy na okres min 36 miesięcy max 84 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po podpisaniu przez Strony protokołu odbioru końcowego robót nie zawierającego żadnych zastrzeżeń i uwag..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, w zakresie wykonawstwa jeśli Wykonawca udokumentuje wykonanie (zakończenie) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty w zakresie instalacji elektrycznych o wartości robót minimum 60.000,00zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument powinien być wystawiony przez Zamawiającego lub Generalnego Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje, iż dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, i instalacji elektrycznych oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uznaje uprawniania budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z art.104 ustawy Prawo Budowlane, oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008, nr 63, poz.394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiada ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż 60.000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. kosztorys nakładczy - załącznik nr 3, 2. formularz oferty o treści określonej wg złączonego wzoru - załącznik nr 5, 3. wzór umowy o treści określonej wg załączonego wzoru- załącznik nr 10, wraz z wymaganiami z zakresu ochrony środowiska obowiązujące na terenie Centrum Pediatrii o treści określonej w załączniku nr 1 do umowy, 4. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów o treści określonej wg załączonego wzoru - załącznik nr 11.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania - 25
  • 3 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu: a. wystąpienia siły wyższej, b. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi-normami). 3. Każda propozycja zmiany terminu realizacji umowy musi być uzasadniona pisemnie ze wskazaniem konkretnego czynnika wpływającego na termin realizacji umowy potwierdzona przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny ofertowej z powodu: a. ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT wprowadzona przez odpowiednie organa państwowe z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę przy czym cena netto pozostaje bez zmian. b. wystąpienia robót dodatkowych, przy czym wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 15 % ceny kosztorysowej brutto. Definicja robót dodatkowych oraz sposób ich wprowadzenia i wyceny został opisany w § 4 umowy, c. wystąpienia robót zaniechanych, definicja robót zaniechanych oraz sposób ich wprowadzenia i wyceny został opisany w § 3 umowy. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego a w szczególności: a. spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b. poprawią parametry techniczne, c. wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 41-218 Sosnowiec, ul. Zapolskiej 3, Dział Administracji, pokój 0.35..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 08:00, miejsce: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 41-218 Sosnowiec, ul. Zapolskiej 3, Dział Administracji, pokój 0.35..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.