Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Pruszcz Gdański: Remont w budynku mieszkalnym Nr 30 w miejscowości Steblewo gm. Suchy Dąb
Numer ogłoszenia: 154836 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69035 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w budynku mieszkalnym Nr 30 w miejscowości Steblewo gm. Suchy Dąb.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Wykonanie prac remontowych w lokalu mieszkalnym na parterze i adaptację pomieszczeń na poddaszu na dwa lokale mieszkalne w budynku mieszkalnym nr 30 w Steblewie, gm. Suchy Dąb zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 293/2015 z dnia 14-04-2015, projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.2 Zakres robót remontowo-budowlanych: 1) wymiana instalacji elektrycznych, 2) remont i wykonanie instalacji wod-kan i cwu, c.o., 3) wymiana okien na poddaszu, 4) wymiana drzwi na poddaszu, 5) wymiana drzwi do łazienki na parterze, 6) montaż kominów dwuściennych izolowanych - 1 od parteru, 2 od poddasza, 7) montaż pieców co - 3 szt, wykonanie nawiewów, 8) wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla łazienek i kuchni, 9) wykonanie posadzek, remont posadzek, wyłożenie podłogi blachą o gr. 1mm pod i wokół pieca c.o., 10) odgrzybianie ścian na parterze, szpachlowanie i malowanie, malowanie sufitów, 11) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów na poddaszu, 12) przesuniecie drzwi wejściowych do lokalu na parterze, 13) przesuniecie ścianki na poddaszu pomiędzy lokalem a korytarzykiem, postawienie nowej. 4.3 Warunki techniczne: 1) Przed rozpoczęciem prac remontowych należy oczyścić wszystkie pomieszczenia ze śmieci oraz z pozostałości mebli i sprzętu domowego. 2) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 3) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 4) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 5) Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 6) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów wynikających z Prawa budowlanego, 7) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 8) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 4.4 W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogi, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 5) koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, 6) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 7) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas budowy i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8) dokonania pomiarów instalacji elektrycznych, 9) uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej po remoncie kominów, 10) adaptacji i połączenia istniejącej instalacji kanalizacyjnej w budynku z istniejącą siecią, 11) koszty usunięcia odpadów w sposób zgodny z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity Dz.U. z 8 stycznia 2013r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 roku (Dz. U z 2012 r, poz. 391, z późn. zm.). 4.5 Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "JANTAR" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "JANTAR" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Usługowo - Produkcyjny JANTAR Sp. z o.o., ul. Gdańska 52, 83-022 Suchy Dąb, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141638,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68789,68
Oferta z najniższą ceną: 68789,68 / Oferta z najwyższą ceną: 85582,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Wytwarzanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz dokonywanie odbioru i kasacji tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu
- Rozbiórka budynku inwentarsko-gospodarczego zlokalizowanego na dz. nr 86/24, obręb Reblino, gm. Kobylnica, powiat słupski
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dąbrowskiego 4/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dworcowej 4/5 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 22/5 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Żwirki i Wigury 1/47 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- "Remont i konserwacja elewacji budynku kościoła parafialnego w Żurawicy wraz z dociepleniem dobudówki"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.