Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-25
Łódź: Zaprojektowanie nowoczesnej strefy rekreacji, wypoczynku i animacji
w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi i wybudowanie I etapu
Numer ogłoszenia: 154755 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie nowoczesnej strefy rekreacji, wypoczynku i animacji w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi i wybudowanie I etapu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dwóch etapów realizacji i strefy Street Workout Nowoczesnej strefy rekreacji, wypoczynku i animacji w Parku im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, działka 33/6 w obrębie P-16 i wybudowanie I etapu. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Prace projektowe: a) opracowanie na mapie do celów projektowych projektu budowlanego i wykonawczego dla całego zakresu przedmiotu zamówienia, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym P.F.U. opracowanym przez Educarium Sp. z o.o z Bydgoszczy stanowiącym załącznik nr 1 oraz przedmiaru robót, kosztorysu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i uzyskanie w oparciu o tę dokumentację decyzji na prowadzenie robót. b)uzyskanie niezbędnych uzgodnień w tym od Łódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzji administracyjnych na realizację robót oraz przekazania etapu I do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. c)wykonanie inwentaryzacji zieleni w zakresie drzew i krzewów ze wskazaniem drzew i krzewów do usunięcia i pielęgnacji. d) wykonanie inwentaryzacji istniejącego na terenie nowoczesnej strefy rekreacji, wypoczynku i animacji w Parku im. Marszałka J. Piłsudskiego w Łodzi, przyłącza energetycznego e)uzyskanie opinii geotechnicznej na podstawie wykonanych badań geologicznych podłoża gruntowego. f)przygotowanie, złożenie wniosku do organu administracyjnego o uzyskanie decyzji na prowadzenie prac. g)uzyskanie od organu administracyjnego decyzji na prowadzenie prac. 3.2.2.Wykonanie robót budowlanych wg. opracowanej dokumentacji w zakresie: . a) przygotowanie terenu m.in.: - wygrodzenie terenu zgodnie z załączoną mapką stanowiąca załącznik nr 2 poprzez: wykorzystanie istniejącego ogrodzenia po Lunaparku(odcinek pomiędzy pkt. B-C-D-E-A) i ustawienie na odcinku pomiędzy pkt. A i B brakującej jego części np. systemowego ogrodzenia o długości ok. 635 m i wysokości 200 cm, kosztem i staraniem własnym Wykonawcy, - zabezpieczenie istniejących instalacji elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych na wygrodzonym terenie, o którym mowa w pkt. a - demontaż i utylizacja elementów pozostałych po Lunaparku na wygrodzonym terenie, o którym mowa w pkt. a, - wykonanie prac rozbiórkowych na wygrodzonym terenie, o którym mowa w pkt. powyżej, - wykonanie prac ziemnych, rozplantowanie, wyrównanie terenu, o którym mowa w pkt. powyżej , b) o wykonanie niezbędnej modernizacji istniejącego na terenie strefy, rekreacji, wypoczynku i animacji przyłącza energetycznego, Zamawiający zamierza dokonać przejęcia istniejącego na tym terenie przyłącza. c)wykonanie instalacji oświetlenia na terenie I etapu. d)wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego wraz z jednym ujęciem wody do podlewania na terenie etapu I lokalizacją do uzgodnienia z Zamawiającym e)wykonanie alejki asfaltowej w zakresie I etapu oraz do skrzyżowania z aleją: północno-południową do linii ogrodzenia pkt.A-B. f)dostawa i montaż urządzeń i elementów małej architektury dla potrzeb I etapu; wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176:2009 EN-1176:2008 lub deklarację zgodności producenta z tą normą g)uzyskanie certyfikatów zgodności z polskimi normami dla poszczególnych urządzeń I etapu i dokumentu potwierdzającego zgodność z normą PN-EN1176:2009 (EN-1176:2008) placu zabaw jako całości h).wykonanie piaskowej nawierzchni bezpiecznej dla potrzeb I etapu. i)wykonanie prac w zakresie zieleni tj.: usunięcie i pielęgnację drzew i krzewów wskazanych w inwentaryzacji, założenie trawników, wykonanie nasadzeń roślinnych na terenie etapu I. j)po zakończeniu robót wykonanie demontażu tymczasowego ogrodzenia pomiędzy pkt. A i B oraz istniejącego ogrodzenia po Lunaparku pomiędzy pkt. B-C-D-E-A i z odzyskanych jego elementów (słupków i przęseł) zamontowanie ogrodzenia na odcinku pomiędzy pkt. A i B wg. załącznika nr 2. Wykonane w ten sposób ogrodzenie z odzysku pomiędzy pkt. A i B Wykonawca przekazuje na własność Zamawiającemu, a pozostałą część istniejącego ogrodzenia po Lunaparku, o którym mowa powyżej utylizuje na swój koszt. k)obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. l)wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki placu zabaw, planu konserwacji urządzeń znajdujących się na terenie etapu I, planu ich regularnych kontroli. 3.2.3.Nadzór autorski nad realizacją etapu I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy dla przedmiotowej inwestycji (załącznik do SIWZ)..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1.Zamawiający, zgodnie z art. 45 u.p.z.p., żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50.000 PLN. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN) 8.2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p., tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3.Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.4.Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 67 1560 0013 2312 6179 3000 0009 w Getin Noble Bank S.A. w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się by oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) została załączona do oferty. 8.6. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć oryginał dowodu wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginału dowodu wniesienia wadium, do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty (oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą). W innym przypadku zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, dokument powinien być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji, gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, określenie postępowania, którego dotyczy gwarancja, c) kwotę gwarancji (wadium), d) termin ważności gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach przewidzianych w u.p.z.p. 8.8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa powyżej. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 u.p.z.p.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy,remontu placu zabaw i/lub linariów i/lub street workoutu i/lub siłowni zewnętrznej wraz z infrastrukturą i zielenią towarzyszącą, o wartości min. 800 000 zł brutto każda z czego jedna z nich wykonana w formule zaprojektuj i wybuduj a druga w formule zaprojektuj i wybuduj lub w formule - robota budowlana Przez infrastrukturę Zamawiający rozumie wykonanie alejek i /lub oświetlenia i/lub wod -kan. Zamawiający pod pojęciem robót budowlanych rozumie wykonanie ww. prac w ramach jednej umowy/ zlecenia/kontraktu oraz w jednej lokalizacji. W przypadku, gdy w ramach roboty budowlanej wykonano większy zakres prac, Wykonawca winien wyodrębnić wartość prac, o których mowa powyżej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2.SIWZ. Numeracja zgodna z SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 08:45, miejsce: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: - projekt budowalny i wykonawczy wraz z uzyskaniem od organu administracyjnego decyzji na prowadzenie prac - do 65 dni od daty podpisania umowy - wykonanie robót budowalnych, dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem oraz nadzoru autorskiego nad realizacją etapu I - do 30.11.2016 roku ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Studenckich Politechniki Łódzkiej
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz. 236/10, fragment działki: 235/27 i 26/14, obręb S-6 (...)
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem pieluchomajtek i podkładów higienicznych do Apteki Szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
- Modernizacja budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w poddziale na 2 części: część 1: ul. Wróblewskiego 7 w Łodzi część 2: ul. Wróblewskiego 9 w Łodzi
- Dostawa plotera laserowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placu zabaw na terenie sołectwa Palikówka
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- Opracowanie Projektu oznakowania i oznakowanie nowej siedziby Teatru
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.