eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Błonie w okresie 36 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Błonie: konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Błonie w okresie 36 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 154665 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Błonie w okresie 36 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Błonie. Podstawowe dane przedmiotu zamówienia: - 3286 szt. punktów świetlnych, - 150 szt. szaf oświetleniowych SON/SOK, - linie napowietrzne i kablowe zasilające szafy sterownicze i punkty oświetleniowe. 2. Zakres bieżącej kontroli stanu oświetlenia ulicznego obejmuje: 2.1. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym urządzeń oświetlenia ulicznego tak, aby zapewniona była prawidłowa ich praca zgodnie z obowiązującymi przepisami: 2.2. Lampy - wymiana niesprawnych źródeł światła, - wymiana przepalonych bezpieczników, - czyszczenie kloszy i odbłyśników, - regulacja kąta nachylenia oprawy i zapobieganie powstawaniu olśnień, 2.3. Wysięgniki: - czyszczenie i malowanie - utrzymywanie jednolitego typu wysięgników, 2.4. Linia i słupy: - regulacja zwisów przewodów linii napowietrznych, - kontrola stanu uziemień i ochrony przeciwporażeniowej, - kontrola stanu odgromników, - zgłaszanie Zamawiającemu wrastania gałęzi drzew w linie oświetleniowe, - czyszczenie i malowanie słupów metalowych, - czyszczenie i malowanie drzwiczek słupów oświetleniowych (uzupełnienie ewentualnych ubytków w słupach betonowych), - wypionowanie słupów należących do Zamawiającego i zgłaszanie do ZE potrzeby wypionowania słupów linii nn na których znajdują się urządzenia oświetlenia ulicznego, 2.5. Szafy oświetleniowe SON/SOK i układy pomiarowe: - zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych (zamknięcie), - czyszczenie wnętrza szafy i dokręcanie styków, - kontrola stanu urządzeń zabezpieczających i sterujących, - aktualizacja opisów urządzeń i obwodów oraz schematów szaf, - zapewnienie dostępu do szaf, - odczyty urządzeń pomiarowych w uzgodnieniu z ZE, 3. Prowadzenie dokumentacji i aktualizacja schematów: - ewidencja zgłoszeń i usuwania awarii, - ewidencja utylizowania źródeł światła, - ewidencja oględzin i przeglądów technicznych, - aktualny wykaz konserwowanych punktów, - aktualny wykaz liczników i szaf SON/SOK, - pomiary elektryczne: uziemienie, izolacja ochrony przeciwporażeniowej, - aktualne schematy oświetlenia. 4.Bezzwłoczna likwidacja zagrożeń wynikających z czynników losowych (wypadek drogowy, wichura, kradzież, dewastacja itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych np. złamany słup, wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.). 5.Uczestniczenie w odbiorach nowo wybudowanych linii oświetlenia ulicznego przyjmowanie w konserwację po podpisaniu protokołu odbioru. 6.Wykonywanie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego a głównie prac wynikających z następujących przyczyn : - bezzwłoczna likwidacja zagrożeń wynikających z czynników losowych, - wymiana wyeksploatowanych urządzeń, - prace wynikające z modernizacji sieci przez ZE. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera wzór umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Wysokość wadium. 1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 2.1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a). pieniądzu, b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c). gwarancjach bankowych, d). gwarancjach ubezpieczeniowych, e). poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216, poz. 1824, z późn. zm.) 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. V O/Warszawa, nr rachunku: 95 1020 1055 0000 9302 0024 2743 3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dostarczyć ją Zamawiającemu przed otwarciem ofert. 3.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadzący bankową obsługę budżetu Gminy Błonie. 3.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.5. W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego rozdziału, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę i adres Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu, wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Oryginał wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto Zamawiającego) należy złożyć Zamawiającemu w Wydziale Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Błoniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Zwrot wadium. 6.1. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Utrata wadium. 7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca: a). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a). uprawnienia do utylizacji źródeł światła (lub zobowiązanie do podpisania umowy z firmą posiadającą takie uprawnienia na okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. 36 miesięcy od podpisania umowy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze, tj. w okresie nie krótszym niż 1 rok łączna liczba konserwowanych punktów świetlnych oświetlenia ulicznego nie była niższa niż 3.000 (trzy tysiące) wraz z załączaniem dowodów (referencji), iż usługa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia w tym: - samochód techniczny z wyposażeniem - 1 szt., - samochód specjalny z podnośnikiem i balkonem - 1 szt.,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje: - 1 osoba wyznaczona do kierowania robotami, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie OC, - 1 osoba - dyspozytor, - min. 4 osoby - monterzy posiadający świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV, - 1 osoba - operator sprzętu, posiadający uprawnienia do obsługi sprzętu (podnośnik). Minimum 2 osoby zatrudnione przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać uprawnienia do prac pod napięciem lub Wykonawca podpisze umowę z firmą posiadającą takie uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.1. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,- - (załącznik nr 2 do SIWZ) 1.3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp. - (załącznik nr 4 do SIWZ) 1.4. podpisany wzór umowy-(załącznik nr 9 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Kopczyńska, Bożena Hofman (procedury przetargowe) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3 tel.: 22 725-30-04 w. 180.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.