eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na dwie części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Bytom: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na dwie części
Numer ogłoszenia: 154559 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na dwie części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wskazanych poniżej treningów dla osób wykluczonych społecznie i zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących uczestnikami/uczestniczkami projektu By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: - część A: trening radzenia sobie z emocjami i stresem (moduł I: stacjonarny; moduł II: wyjazdowy) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji; - część B: wyjazdowy trening doskonalenia umiejętności rodzicielskich - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza zobowiązany jest nie później niż w terminie do 5 dni od zawarcia umowy i nie później niż na 2 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć posiadać zaktualizowany na rok 2016 wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 645), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 781). 4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy (dotyczy wszystkich części)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi, tj.: a) w przypadku części A - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu treningu/warsztatu/szkolenia/zajęć z zakresu kompetencji/umiejętności społecznych dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym o wartości usługi na kwotę, co najmniej 12.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie, b) przypadku części B - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu wyjazdowego treningu/warsztatu/szkolenia/zajęć z zakresu kompetencji rodzicielskich prowadzonych dla rodziców o wartości usługi na kwotę, co najmniej 18.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie. UWAGA: 1) dla zamówień zrealizowanych w innej walucie niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie ze średnim kursem NBP z dnia zawarcia umowy. W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu; 2) w celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu przedmiotu usługi w sposób umożliwiający sprawdzenie czy przedmiot zrealizowanej usługi potwierdza spełnianie warunku udziału w niniejszym postępowaniu; 3) pod pojęciem jednej usługi odpowiadającej opisowi (odpowiednio dla części postępowania - pkt 1 lit. a oraz pkt 1 lit. b), Zamawiający rozumie przeprowadzenie zajęć na rzecz zewnętrznego dla Wykonawcy podmiotu zrealizowanych w ramach jednej umowy. 2. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust. 1. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ wg formuły: /spełnia -nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku - vide cz. V ust. 3 specyfikacji. 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1; 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym, co najmniej: a) w przypadku części A: aa) dwoma trenerami/-kąmi, tj.: po jednym/-ej trenerze/-ce dla każdej grupy, z których każdy/-a posiada łącznie: - wyższe wykształcenie, tj. ukończone studia (magisterskie lub licencjackie) o kierunku psychologia lub pedagogika lub socjologia lub zamiennie: - jest certyfikowanym/akredytowanym coachem; - doświadczenie zawodowe, tj. legitymowanie się przeprowadzeniem, co najmniej 3 treningów/warsztatów kompetencji/umiejętności społecznych skierowanych do grupy osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem, ab) dwoma opiekunami/-kami dla dzieci, z których każdy/-a posiada łącznie: - kwalifikacje: opiekunki dziecięcej lub nauczyciela wychowania przedszkolnego lub nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego lub pedagoga/nauczyciela lub ukończone studia wyższe i ukończony kurs wychowawcy kolonijnego; - doświadczenie zawodowe, tj.: - co najmniej: roczny staż pracy związany z opieką nad dziećmi bądź prowadzeniem zajęć dla dzieci lub zamiennie: - sprawowanie opieki nad dziećmi, tj. wykazanie udziału w sprawowaniu opieki nad dziećmi w ramach, co najmniej 3 treningów/warsztatów/zajęć/kolonii/obozów, ac) jednym/-ą koordynatorem/-ką usługi posiadającym/-ą łącznie: - wykształcenie, co najmniej średnie; - doświadczenie zawodowe polegające na koordynowaniu, co najmniej 2 wyjazdów dla osób dorosłych/młodzieży, b) w przypadku części B: ba) jedną parą trenerską, tj. dwiema osobami, z których każda legitymuje się: - wyższym wykształceniem, tj. ukończeniem studiów (magisterskich lub licencjackich) o kierunku psychologia lub pedagogika lub socjologia; - doświadczeniem zawodowym polegającym na przeprowadzeniu, co najmniej 3 treningów/warsztatów z kompetencji rodzicielskich lub zamiennie: - posiadaniem co najmniej półrocznego doświadczenia zawodowego w pracy z rodzinami, bb) trzema opiekunami/-kami dla dzieci, z których każdy/-a posiada łącznie: - kwalifikacje: opiekunki dziecięcej lub nauczyciela wychowania przedszkolnego lub nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego lub pedagoga/nauczyciela lub ukończone studia wyższe i ukończony kurs wychowawcy kolonijnego; - doświadczenie zawodowe, tj.: - co najmniej: roczny staż pracy związany z opieką nad dziećmi bądź prowadzeniem zajęć dla dzieci lub zamiennie: - sprawowanie opieki nad dziećmi, tj. wykazanie udziału w sprawowaniu opieki nad dziećmi w ramach, co najmniej 3 treningów/warsztatów/zajęć/kolonii/obozów, bc) jednym/-ą koordynatorem/-ką usługi posiadającym/-ą łącznie: - wykształcenie, co najmniej średnie; - doświadczenie zawodowe polegające na koordynowaniu, co najmniej 2 wyjazdów dla osób dorosłych/młodzieży. W celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu osób wskazanych do wykonania zamówienia w sposób umożliwiający sprawdzenie czy informacje dotyczące kadry wyznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzają spełnianie warunku udziału określone dla danej części postępowania. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż koordynatorem/-ą usługi nie może być jednocześnie osoba, która pełni funkcję trenera/-ki lub opiekuna/-ki dzieci (dotyczy wszystkich części). 2. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust. 1. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ wg formuły: /spełnia -nie spełnia/. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku - vide cz. V ust. 3 specyfikacji. 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1; 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyższej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty; 2) szczegółowa wycena zamówienia dla danej części zamówienia stanowiąca odpowiednio załącznik nr 1A i/lub 1B do specyfikacji - będąca integralną częścią oferty; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji); oraz - jeżeli dotyczy: 4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) informacja o tym, iż wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz z wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XIV ust. 2 specyfikacji. 7) dowód/dowody wskazujący/-e, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia w szczególności pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu. W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie przedmiotu zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Dokument/dokumenty dotyczące zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale (do tego celu można wykorzystać załącznik nr 7 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT; 3) konieczność wprowadzenia zmian do umowy będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 lub innych wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nie mających wpływu na cenę przedmiotu umowy; 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub w stopniu wykazanym w ofercie, w przypadku gdy Wykonawca otrzymał punkty w ramach przyjętego w postępowaniu kryterium oceny ofert (jeżeli dotyczy). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. Powyższe zapisy (jeżeli dotyczy) mają również zastosowanie do podmiotów trzecich, o których mowa w § 5 ust. 5 umowy; 5) Zamawiający przewiduje, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, możliwość zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, pod warunkiem zachowania standardu zgodnego z wymogami specyfikacji. W sytuacji, gdy pierwotnie wyznaczonym miejscem realizacji wszystkich zajęć stacjonarnych w ramach treningu była gmina Bytom, wskazana nowa lokalizacja musi znajdować się w obrębie gminy Bytom (dotyczy części A); 6) Zamawiający przewiduje, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, możliwość zmiany miejsca zakwaterowania, pod warunkiem zachowania standardu zgodnego z wymogami specyfikacji (dotyczy części A oraz B). 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 1 pkt 6, wynikającej z zagrożenia żywiołem, dla ważności zmian, strony dokonają niezwłocznego ich potwierdzenia na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotyczy wszystkich części). 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: trening radzenia sobie z emocjami i stresem (moduł I: stacjonarny; moduł II: wyjazdowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestniczkami/uczestnikami są osoby nieaktywne zawodowo i bezrobotne znajdujące się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i są dotknięte lub zagrożone wykluczeniem społecznym. Cel treningu: Zajęcia mają na celu dostarczenie uczestnikom/uczestniczkom wiedzy nt. znaczenia emocji i stresu w życiu człowieka oraz wyposażenie ich w umiejętność samodzielnego radzenia sobie w sytuacjach stresujących oraz umiejętność konstruktywnego wyrażania emocji w kontekście życia społecznego i zawodowego. Osiągnięcie ww. celu należy udokumentować wykorzystując własne narzędzia, np. ankiety, testy, itp. Wyniki i wnioski z przeprowadzonej oceny realizacji celu należy zawrzeć w sprawozdaniu z realizacji treningu. MODUŁ I - stacjonarny Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 28 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek projektu, podzielonych na dwie grupy treningowe - jedna męska, druga żeńska. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w treningu. 3. Zajęcia muszą odbywać się w dwóch grupach liczących po około 12-14 osób. Jedna grupa będzie się składać z samych kobiet, a druga z samych mężczyzn. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem - po 2 dni robocze dla każdej grupy (2 x dwudniowe zajęcia) w okresie od dnia 02.09.2016 r. dnia 30.09.2016 r., tj. przed rozpoczęciem zajęć w ramach II modułu - wyjazdowego. Miejsce treningu: miasto Bytom lub okolice (tj. dojazd na trasie Dworzec PKP w Bytomiu - miejsce odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych nie może zajmować uczestnikom/uczestniczkom więcej niż 40 min. (tam i z powrotem)). Liczba godzin treningu: 8 godzin zegarowych dla każdej z grup w podziale na 2 spotkania, trwające po 4 godziny zegarowe. Zamawiający wymaga, aby dana grupa miała jedno spotkanie w danym tygodniu. UWAGA: 1. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (tj. z wyłączeniem sobót i niedziel i dni świątecznych) w przedziale godzinowym od 9:00 do 15:00. 2. Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były w formie zapewniającej aktywny udział uczestników i uczestniczek (m.in. wymiana doświadczeń, autorefleksja, odgrywanie ról, ćwiczenia praktyczne). Mile widziane będzie zastosowanie innowacyjnych metod pracy z grupą MODUŁ II - wyjazdowy Liczba uczestniczek/uczestników: maksymalnie 28 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek projektu podzielonych na dwie grupy treningowe - jedna męska, druga żeńska. Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 8 dzieci w wieku od około 1 roku do 18 lat. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek i dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w wyjeździe oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem - jeden wyjazd trwający 3 dni, tj. od piątku popołudniu do niedzieli wieczorem, zrealizowany po zakończeniu zajęć w ramach I modułu - stacjonarnego, lecz nie później niż do dnia 30.10.2016 r. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby moduł wyjazdowy został zorganizowany dla obu grup w tym samym terminie i w tym samym miejscu przy zachowaniu podziału grup podczas zajęć. Liczba godzin treningu: 10 godzin zegarowych dla każdej z grup. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były w formie zapewniającej aktywny udział uczestników i uczestniczek (m.in. wymiana doświadczeń, autorefleksja, odgrywanie ról, ćwiczenia praktyczne, w tym oddechowe i relaksacyjne). Mile widziane będzie zastosowanie innowacyjnych metod pracy z grupą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Miejsce realizacji treningu (dotyczy zajęć stacjonarnych) - kryterium szczegółowo opisane w cz XV SIWZ - 20
    • 3. Wpis na listę certyfikowanych terapeutów/specjalistów/konsultantów prowadzonych przez PARP - kryterium szczegółowo opisane w cz XV SIWZ - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: wyjazdowy trening doskonalenia umiejętności rodzicielskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestniczkami/uczestnikami są osoby nieaktywne zawodowo i bezrobotne znajdujące się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i są dotknięte lub zagrożone wykluczeniem społecznym. Cel treningu: Zajęcia mają na celu rozwijanie umiejętności budowania zdrowych relacji w rodzinie, kształtowanie postawy świadomego rodzicielstwa oraz odkrywanie własnego potencjału wychowawczego i wartości rodzicielstwa. Osiągnięcie ww. celu należy udokumentować wykorzystując własne narzędzia, np. ankiety, testy, itp. Wyniki i wnioski z przeprowadzonej oceny realizacji celu należy zawrzeć w sprawozdaniu z realizacji treningu. Liczba uczestniczek/uczestników: maksymalnie 30 osób dorosłych - uczestniczek/uczestników projektu wraz z ich partnerami i partnerkami, podzielonych na trzy grupy treningowe. Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 42 dzieci w wieku od około 1 roku do 18 lat. UWAGA: 1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek i dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 2. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w wyjeździe oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką. Zamawiający przewiduje maksymalnie trzy wyjazdy, które odbędą się w różnych terminach. Grupy wyjazdowe obejmować będą po około 10 uczestników/uczestniczek wraz z ich partnerami/-kami oraz ich dziećmi. Liczba dzieci wymagających opieki w danym wyjeździe będzie uzależniona od liczby dzieci w danej rodzinie. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem - trzy wyjazdy każdy trwający po 3 dni, tj.: od piątku popołudniu do niedzieli wieczorem, zaplanowane nie później niż do dnia 30.09.2016 r. Liczba godzin treningu: 10 godzin zegarowych dla każdej z grup. Zamawiający wymaga, aby część zajęć w wymiarze po 6 godzin dla każdej grupy treningowej miała charakter rodzinny i odbywała się przy wspólnym udziale rodziców i ich dzieci. Pozostałe 4 godziny są przeznaczone na edukację samych rodziców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Realizacja zajęć przez parę trenerską składającą się z kobiety i mężczyzny - kryterium szczegółowo opisane w cz XV SIWZ - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.