eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób będących uczestnikami projektu Twój sukces-nasza satysfakcja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Puławy: Zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób będących uczestnikami projektu Twój sukces-nasza satysfakcja
Numer ogłoszenia: 154506 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127012 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach, ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 0-81 8864096, faks 0-81 8864096.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi szkoleniowej dla osób będących uczestnikami projektu Twój sukces-nasza satysfakcja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Szkolenie skierowane jest do uczestników projektu Twój sukces nasza satysfakcja 3. Termin wykonania zamówienia: najpóźniej do 30 kwietnia 2013 roku. Dokładny termin zostanie określony po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed dniem podpisania umowy. 4. Liczba uczestników szkolenia: 2 osoby 5. Liczba godzin szkolenia: ogółem, dla dwóch osób: 23 godziny zegarowe jednego uczestnika: 23 godziny zegarowe 6. Wymagane jest aby: godzina zegarowa kursu liczyła 60 minut i obejmowała zajęcia edukacyjne liczące minimum 45 min. oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. W celu zapewnienia uczestnikom dłuższego odpoczynku, przerwy przypadające w danym dniu szkolenia mogą być sumowane. Sumowane przerwy nie mogą jednak skracać czasu trwania szkolenia. zajęcia odbywały się między godz. 08.00 a 18.00, w kolejnych następujących po sobie dniach z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie. 7. Program realizowanego szkolenia musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne Informacje dotyczące programu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w pkt. 10 formularza oferty 8. Szkolenie musi zakończyć się: egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnego z Rozporzą­dzeniem Ministra Edu­kacji Naro­dowej z dnia 11 stycz­nia 2012r. w sprawie kształ­cenia ustawicz­nego w for­mach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186). Zaświadczenie musi zawierać obowiązujący logotyp udostępniony przez Zamawiającego, informujący o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 9. Miejsce prowadzenia szkolenia: zajęcia teoretyczne preferowane Puławy, zajęcia praktyczne preferowane Puławy.Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Puławami w sytuacji gdy podmiot realizujący szkolenie zapewni, wynajętym lub własnym środkiem transportu dojazd uczestnikom szkolenia z Puław do miejsca odbywania zajęć i z powrotem, lub zrefunduje każdego dnia, uczestnikom szkolenia poniesione koszty dojazdu. Koszt dojazdu musi zostać uwzględniony w ogólnym koszcie szkolenia. Informacje powyższe Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w pkt. 3 Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.10. Warunki realizacji szkolenia. Szkolenie w zakresie części teoretycznej i praktycznej szkolenia musi zostać zrealizowane w miejscu uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, tj. w szczególności: dostosowanym do liczby uczestników szkolenia - każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną możliwość swobodnego poruszania się, łatwy dostęp do ławek, tablicy, serwisu kawowego posiadającym powierzchnię i wysokość pomieszczeń zgodną z obowiązującymi przepisami bhp odpowiednio naświetlonym, spełniającym wymagania określone w Polskich Normach posiadającym łatwy dostęp do zaplecza sanitarnego (toalety, umywalki) zapewniającym bezpieczeństwo uczestników, utrzymanym w należytej czystości. 11. Do realizacji szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe tzn.: teczkę, notatnik w formacie A4 liczący min. 60 kartek, długopis, zakreślacz, skrypty opracowane przez wykładowców lub podręcznik z zakresu tematyki szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność absolwentów ww. kursu. 12. W każdym dniu szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom kursu serwis kawowy (kawa, herbata, napoje zimne, ciastka, paluszki). Serwis kawowy musi być stale dostępny oraz zapewniony w ilości dostosowanej do liczby osób uczestniczących w szkoleniu oraz do długości zajęć.13. Wykonawca przygotuje i przedłoży Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy: program szkolenia, wzór ankiety dla uczestników szkolenia, służącej do oceny szkolenia, wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji; harmonogram zajęć, zawierający minimum: datę realizowanych zajęć, czas realizacji w godzinach od....do....., tematykę zajęć, liczbę przeprowadzonych godzin zajęć z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne, imię i nazwisko wykładowcy. dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych. CV osób, ujętych w załączniku nr 6 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 14. Wykonawca będzie na bieżąco, z należytą starannością prowadził dokumentację przebiegu szkolenia składającą się z: dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych listy obecności zawierającej: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, 15. Wykonawca po zakończonym szkoleniu przekaże do Zamawiającego: dziennik zajęć edukacyjnych lub jego kopię, zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia dokument o przeprowadzonym przez Wykonawcę szkoleniu z zakresu bhp wraz ze stosownymi podpisami uczestników szkolenia, imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym imienny wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły (jeżeli dotyczy) protokół i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego; kopię rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji kopię zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wykaz i potwierdzenie odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych wypełnione przez uczestników szkolenia ankiety. Powyższe dokumenty zostaną przekazane Zamawiającemu w ciągu 7 dni po zakończonym szkoleniu w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 16. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia, wskazanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia, od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem z dniem i na okres wskazany przez Zamawiającego oraz niezwłocznego udokumentowania (najpóźniej w ciągu dwóch dni) Zamawiającemu tego ubezpieczenia. Ubezpieczenie takie dotyczy uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. 17. Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www. inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji, o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu Twój sukces-nasza satysfakcja na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Puławach, nie rzadziej niż raz w miesiącu. 18. Wykonawca zobowiązuje się do zmieszczenia obowiązujących logotypów udostępnionych przez Zamawiającego oraz informacji o współfinansowaniu na dokumentach dotyczących przedmiotowego szkolenia oraz oznaczenia pomieszczeń, w których realizowane jest szkolenie poprzez wywieszenie plakatu udostępnionego przez Zamawiającego, informującego o współfinansowaniu z EFS. 19. Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie współfinansowane będzie przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach projektu TWÓJ SUKCES-NASZA SATYSFAKCJA Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Laboratorium Wiedzy Doradztwo Opracowania Szkolenia Patryk Sobota, ul. Targowa 42, 37-420 Rudnik nad Sanem, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6090,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.