eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Rozwój strefy aktywności społeczno - gospodarczej w sąsiedztwie krośnieńskiego lotniska - nadzór projektowy; Rozbudowa ul. Słonecznej wraz z budową mostu w Krośnie - nadzór projektowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Krosno: Rozwój strefy aktywności społeczno - gospodarczej w sąsiedztwie krośnieńskiego lotniska - nadzór projektowy; Rozbudowa ul. Słonecznej wraz z budową mostu w Krośnie - nadzór projektowy
Numer ogłoszenia: 154490 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój strefy aktywności społeczno - gospodarczej w sąsiedztwie krośnieńskiego lotniska - nadzór projektowy; Rozbudowa ul. Słonecznej wraz z budową mostu w Krośnie - nadzór projektowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I - Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru projektowego nad robotami realizowanymi według umowy na roboty znak D.7011.11.3.2015.J z dnia 3 czerwca 2015r. pn. Rozwój strefy aktywności społeczno - gospodarczej w sąsiedztwie krośnieńskiego lotniska wykonywanymi w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 2/2014 znak BA.6740.2.1.2014.B z dnia 2014-03-03 oraz decyzji pozwolenia na budowę nr 89/2014 znak BA.6740.2.6.2014.W z dnia 2014-03-12 przez projektantów odpowiadających specjalizacją poszczególnych branż projektowych występujących w dokumentacji projektowej w zakresie określonym we wzorze umowy - Załącznik nr 2.2 do SIWZ. Inwestycję opisuje dokumentacja projektowa - Załącznik nr 2.3 do SIWZ. Zakres obowiązków wykonawcy: - nadzór projektowy obejmuje wszystkie czynności związane z pełnieniem nadzoru autorskiego, w tym: a) podstawowe, określone wymogami Prawa Budowlanego tj.: art. 20 ust. 1 pkt. 3, 3a, 4, a w szczególności: - wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, - w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem, poprzez udział w Radzie budowy na wezwanie koordynatora Zamawiającego, - w zakresie uzgadniania z autorami dokumentacji możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie i innych decyzji projektowych mogących ingerować w sferę chronioną prawem autorskim, zgłoszonych przez Inżyniera Kontraktu i koordynatora Zamawiającego w terminie określonym zawiadomieniem, o którym mowa w § 4 ust. 6 wzoru umowy, - egzekwowania w imieniu Zamawiającego od autorów dokumentacji projektowej uzupełnienia stwierdzonych braków i usunięcia błędów w projektach lub uzupełnianie tych braków i usuwanie błędów we własnym zakresie, b) dodatkowe, określone wymaganiami Zamawiającego a polegające na wykonaniu obowiązku: - zatwierdzania do realizacji dokumentacji technicznej opracowanej przez wykonawcę robót budowlanych w ramach ceny kontraktowej, - zatwierdzania do realizacji dokumentacji zamiennej opracowanej na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, - opracowywania kosztorysów określających kwoty wydatków kwalifikowanych i niekwalifikowanych wykonywanych robót wg potrzeb Zamawiającego, - przygotowywanie uzupełnień dokumentacji niezbędnych jednostce współfinansującej, Terminy pobytów na budowie związanych z pełnieniem nadzoru projektowego oraz skład osobowy projektantów ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego. Dane jednostki projektowej: TRASAL sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słowackiego 20; 35-060 Rzeszów. W ramach umowy na prace projektowe Zamawiający przejął od Projektanta: 1. Dokumentację projektową 2. Prawa autorskie do przedmiotu umowy (dokumentacji projektowej) na następujących polach eksploatacji: a) jednorazowej realizacji technicznej, b) zwielokrotniania dowolną techniką dla celów realizacji dzieła, c) publikacji i reklamy zrealizowanego dzieła dla celów Zamawiającego z zastrzeżeniem oznaczenia autorstwa. Projektant oświadczył, że nie będzie wykonywał przysługujących mu praw autorskich osobistych w sposób ograniczający Zamawiającego w wykonywaniu praw do przedmiotu umowy, w szczególności upoważnił Zamawiającego do decydowania o zachowaniu jego integralności. Projektant zezwolił Zamawiającemu na wykonanie zależnego prawa autorskiego. 2. Część II - Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru projektowego nad robotami realizowanymi w ramach zadania Rozbudowa ul. Słonecznej wraz z budową mostu w Krośnie - nadzór projektowy wykonywanymi w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2014 znak BA.6740.2.12.2014.B z dnia 2014-02-06 przez projektantów odpowiadających specjalizacją poszczególnych branż projektowych występujących w dokumentacji projektowej w zakresie określonym we wzorze umowy - Załącznik nr 3.2 do SIWZ. Inwestycję opisuje dokumentacja projektowa - Załącznik nr 3.3 do SIWZ. Zakres obowiązków wykonawcy: - nadzór projektowy obejmuje wszystkie czynności związane z pełnieniem nadzoru autorskiego, w tym: a) podstawowe, określone wymogami Prawa Budowlanego tj.: art. 20 ust. 1 pkt. 3, 3a, 4, a w szczególności: - wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, - w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem, poprzez udział w Radzie budowy na wezwanie koordynatora Zamawiającego, - w zakresie uzgadniania z autorami dokumentacji możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie i innych decyzji projektowych mogących ingerować w sferę chronioną prawem autorskim, zgłoszonych przez Inżyniera Kontraktu i koordynatora Zamawiającego w terminie określonym zawiadomieniem, o którym mowa w § 4 ust. 6 wzoru umowy, - egzekwowania w imieniu Zamawiającego od autorów dokumentacji projektowej uzupełnienia stwierdzonych braków i usunięcia błędów w projektach lub uzupełnianie tych braków i usuwanie błędów we własnym zakresie, b) dodatkowe, określone wymaganiami Zamawiającego a polegające na wykonaniu obowiązku: - zatwierdzania do realizacji dokumentacji technicznej opracowanej przez wykonawcę robót budowlanych w ramach ceny kontraktowej, - zatwierdzania do realizacji dokumentacji zamiennej opracowanej na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, - opracowywania kosztorysów określających kwoty wydatków kwalifikowanych i niekwalifikowanych wykonywanych robót wg potrzeb Zamawiającego, - przygotowywanie uzupełnień dokumentacji niezbędnych jednostce współfinansującej, Terminy pobytów na budowie związanych z pełnieniem nadzoru projektowego oraz skład osobowy projektantów ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego. Dane jednostki projektowej: TRASAL sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Słowackiego 20; 35-060 Rzeszów. W ramach umowy na prace projektowe Zamawiający przejął od Projektanta: 1. Dokumentację projektową 2. Prawa autorskie do przedmiotu umowy (dokumentacji projektowej) na następujących polach eksploatacji: a) jednorazowej realizacji technicznej, b) zwielokrotniania dowolną techniką dla celów realizacji dzieła, c) publikacji i reklamy zrealizowanego dzieła dla celów Zamawiającego z zastrzeżeniem oznaczenia autorstwa. Projektant oświadczył, że nie będzie wykonywał przysługujących mu praw autorskich osobistych w sposób ograniczający Zamawiającego w wykonywaniu praw do przedmiotu umowy, w szczególności upoważnił Zamawiającego do decydowania o zachowaniu jego integralności. Projektant zezwolił Zamawiającemu na wykonanie zależnego prawa autorskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) część I: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych), b) część II: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Zamawiający informuje, że gwarancja wadialna musi zapewniać wypłatę wadium bezwarunkowo i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 306 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I i II: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalnościach: a) inżynieryjnej mostowej, b) inżynieryjnej drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający wymaga, aby ww. osoby posiadały co najmniej trzyletnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu. Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa w pkt 7.1.1 SIWZ uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika Nr 2.1 i 3.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. Podwykonawstwo: Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. W przypadku korzystania przez wykonawcę przy realizacji zamówienia z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Szybkość podjęcia czynności nadzoru projektowego - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany w umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT. 2. Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom realizacji innego zakresu usług niż został wskazany w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. 3. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krosno, ul. Staszica 2, pokój nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Uwaga: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. II. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Jakub Jaskulski - Wydział Drogownictwa Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Staszica 2, w godz. 7.00 do 15.00 - w sprawach merytorycznych, 2) Edyta Głód lub Małgorzata Wanat - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem Zamówienia Publiczne b) faksem - nr: 13 47 43 306 c) drogą elektroniczną - zp@um.krosno.pl. III. Kryteria oceny ofert: 1) cena - 96 % W kryterium cena zostanie zastosowany wzór: P = [ Cmin: C] x 96 gdzie : P - liczba punktów Cmin - cena najniższa C - cena badana 2) szybkość podjęcia czynności nadzoru projektowego - 4 % W kryterium szybkość podjęcia czynności nadzoru projektowego zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: Zaoferowanie przez wykonawcę 4 dni na podjęcie czynności nadzoru projektowego - 1 pkt. Zaoferowanie przez wykonawcę 3 dni na podjęcie czynności nadzoru projektowego - 2 pkt. Zaoferowanie przez wykonawcę 2 dni na podjęcie czynności nadzoru projektowego - 3 pkt. Zaoferowanie przez wykonawcę 1 dnia na podjęcie czynności nadzoru projektowego - 4 pkt. Przez podjęcie czynności nadzoru projektowego należy rozumieć przedstawienie Zamawiającemu propozycji rozwiązania zaistniałego problemu technicznego lub podjęcie innej czynności objętej zakresem obowiązków wykonawcy, opisanym szczegółowo w rozdziale 2 SIWZ. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych w obu ww. kryteriach). IV. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następujących terminach: a) rozpoczęcie nadzoru: od dnia podpisania umowy, b) zakończenie nadzoru: w dniu wystawienia przez Inżyniera Kontraktu Świadectwa Wykonania. Zamawiający planuje zakończenie robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór będący przedmiotem niniejszego zamówienia do - 02.10.2015r. - część I - 11.12.2015r. - część II.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.