Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-16
Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE WOJSKOWEGO OŚRODKA SZKOLENIOWO - KONDYCYJNEGO
W MRĄGOWIE
Numer ogłoszenia: 154365 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE WOJSKOWEGO OŚRODKA SZKOLENIOWO - KONDYCYJNEGO W MRĄGOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont ogrodzenia zewnętrznego w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym w Mrągowie. Opis ogrodzenia, bram, furtek oraz wiaty na rowery Ogrodzenie w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym w Mrągowie wykonane jest z siatki na słupkach stalowych lub żelbetowych. Bramy i furtki z siatki lub z kształtowników w ramach z kątownika. Wiata na rowery o konstrukcji stalowej pokryta blachą trapezową. 1. Zakres robót do wykonania: 1.1. Ogrodzenie: 1.1.1. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia o średniej gęstości. 1.1.2. Wywóz ściętych krzaków i podszycia na odległości do 2km. 1.1.3. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych. 1.1.4. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych. 1.1.5. Rozebranie starego cokołu ogrodzeniowego z betonu. 1.1.6. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). 1.1.7. Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.1.8. Wykonanie pomiarów przy wykopach pod cokół. 1.1.9. Wykonanie wykupu pod cokół ogrodzenia. 1.1.10. Cokoły z betonu B-20 o wymiarach szer. 20cm i wysokości 55cm (20cm ponad poziom terenu, 35cm poniżej terenu). 1.1.11. Wykonanie ogrodzenia z paneli o wys. 200cm, panel z drutu o śr. 5mm, oczka w pods.500mm i wys. 200mm, panel co najmniej z trzema wygięciami - przetłoczeniami. Słupki ogrodzeniowe o wymiarach 40x60mm powinny być rozstawione w odległości co 250cm, w przypadku każdej zmiany trasy oraz co 10-ty słupek należy stosować słupki z podporami. Dolna krawędź ogrodzenia powinna być zamocowana w odległości nie większej niż 4cm od cokołu. Segmenty panelowe powinny być łączone ze słupkami ogrodzeniowymi poprzez spawanie lub elementami mocującymi w sposób uniemożliwiający ich demontaż. Elementy ogrodzenia powinny być wykonane ze stali ocynkowanej i być zabezpieczone przed korozją. 1.1.12. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.2. Bramy i furtki: 1.2.1. Demontaż bram wjazdowych z kształtowników stalowych lub z siatki w ramach z kątownika. 1.2.2. Demontaż furtki z kształtowników stalowych wypełnionych siatką. 1.2.3. Rozebranie słupów przybramowych z cegły o wym. 50x50x200cm. 1.2.4. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). 1.2.5. Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.2.6. Osadzenie bram wjazdowych z ram z kątownika 50x50x5 wypełnionych płaskownikiem 5x20mm o wym. 2,0x7,0m - 1szt; 2,0x4,0m - 2szt; 2,0x5,5m - 1szt; 2,0x2,0m - 1szt; 6,0x2,0m -1szt. 1.2.7. Osadzenie furtek z ram z kątownika 50x50x5 wypełnionych płaskownikiem 5x20mm o wym. 2,0x1,0m - 2szt (w tym jedna przybramowa). 1.2.8. Demontaż starej tarczy oraz nowej tarczy Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Mrągowie wykonanej z blachy czarnej ocynkowanej gr.5mm, znaki malowane na blasze w rzeczywistych kolorach, wycięcie po obrysach, wymiary tarczy 150x130cm. Tarcza montowana na ogrodzeniu panelowym. 1.3. Wiata na rowery oraz szlabany: 1.3.1. Rozebranie wiaty stalowej na rowery pokrytej blachą trapezową. 1.3.2. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). 1.3.3. Roboty pomiarowe koryta placu utwardzonego pod wiatę na rowery. 1.3.4. Wykonanie koryta pod plac utwardzony na wiatę rowerową o głębokości 20cm. 1.3.5. Wykonanie warstwy podsypkowej piaskowej gr.9cm. 1.3.6. Ułożenie placu utwardzonego na wiatę rowerową z polbruku gr.6cm na podsypce piaskowej gr.5cm z wypełnieniem spoin piaskiem. 1.3.7. Wykonanie ławy pod obrzeże betonowe z oporem z betonu B-20. 1.3.8. Ułożenie obrzeża betonowego 30x8cm na podsypce paskowej z wypełnienie spoin piaskiem. 1.3.9. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.3.10. Zakup, dostarczenie oraz osadzenie wiaty na rowery o konstrukcji stalowej. Elementy nośne ścian z profili czworokątnych. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Dach pokryty poliwęglanem komorowym przeźroczystym gr.10mm. Wiata wyposażona w dwie rynny aluminiowe i cztery rury spustowe. Wymiary wiaty: dł.6,50m, szer.2,20m i wys. 2,50m. Fundament pod słupki z betonu B-20. 1.3.11. Zakup, dostarczenie oraz osadzenie stojaka na rowery (18 stoisk) ze stali ocynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie, o wymiarach: dł.630cm, szer.40cm i wys. 20cm. 1.3.12. Wykonanie wykopu pod słupki (centralę) szlabanów w gruncie kat. III. 1.3.13. Wykonanie stóp żelbetowych z betonu B-25. 1.3.14. Zakup, dostawa i montaż szlabanów z wbudowaną centralą sterującą wraz z podłączeniem szlabanów do zasilania. Szlabany przeznaczone do pracy intensywnej. Wymagania dotyczące szlabanu: automatyczne zamykanie (czas regulowany trymerem), amperyczne wykrywanie przeszkód (regulowane trymerem), regulacja prędkości ramienia, funkcja sprężająca dwa szlabany, otwieranie i zamykanie szlabanów za pomocą przycisków znajdujących się na słupku centrali sterującej (na dwóch słupkach), długość ramienia szlabanu ok. 3m. 1.4. Chodnik wewnętrzny do budynku nr 114 1.4.1. Rozebranie chodnika z płytek betonowych 35x35x5cm. 1.4.2. Rozebranie obrzeży trawnikowych. 1.4.3. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.4.4. Roboty pomiarowe koryta chodnika. 1.4.5. Wykonanie koryta pod chodnik o głębokości 20cm. 1.4.6. Wykonanie warstwy podsypkowej piaskowej gr.9cm. 1.4.7. Ułożenie chodnika z polbruku gr.6cm na podsypce piaskowej gr.5cm z wypełnieniem spoin piaskiem. 1.4.8. Wykonanie ławy pod obrzeże betonowe z oporem z betonu B-20. 1.4.9. Ułożenie obrzeża betonowego 30x8cm na podsypce paskowej z wypełnienie spoin piaskiem. 1.4.10. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.5. Budynek nr 114: 1.5.1. Rozebranie nawierzchni wejścia z gresu. 1.5.2. Obicie tynku zewnętrznego na cokół. 1.5.3. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.5.4. Demontaż balustrady ze stali nierdzewnej do wykonania robót posadzkowych ze złożeniem na odkład. Ponowny montaż balustrad po wykonaniu nowej nawierzchni schodów i spocznika. 1.5.5. Przygotowanie i wyrównanie podłoża schodów, spocznika cokolika oraz policzków schodów. 1.5.6. Okładzina schodów gresem mrozoodpornym z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. Stopnie schodów z gresu ryflowanego. 1.5.7. Okładzina spocznika gresem mrozoodpornym z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.5.8. Wykonanie cokolika oraz policzków schodów i spocznika z gresu mrozoodpornego z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.5.9. Osadzenie stopki do blokowania otwartych drzwi aluminiowych. 1.5.10. Montaż odbojnicy drzwiowej. 1.6. Budynek nr 2 1.6.1. Rozebranie nawierzchni wejścia z gresu. 1.6.2. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.6.3. Przygotowanie i wyrównanie podłoża schodów, spocznika cokolika oraz policzków schodów. 1.6.4. Okładzina schodów gresem mrozoodpornym gr. minimum 10mm z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. Stopnie schodów z gresu ryflowanego. 1.6.5. Okładzina spocznika gresem mrozoodpornym gr. minimum 10mm z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.6.6. Okładzina ścian schodów gresem mrozoodpornym gr. minimum 10mm z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.6.7. Wykonanie cokolika oraz policzków spocznika z gresu mrozoodpornego gr. minimum 10mm z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.6.8. Malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków zewnętrznych. 1.6.9. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, wyprawa na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych. 1.6.10. Malowanie dwukrotne farbą olejną elementów metalowych balustrady wraz z zeskrobaniem starej farby i oczyszczeniem balustrady. 2. Warunki realizacji zadania: 2.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 17.07.2014r. do 23.07.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC, tel. 87 429 49 81, bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM, tel. 727 040 516. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 2.2.1. trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2.2.2. trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 2.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 2.5. Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 2.6. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 2.7. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 2.8. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK Mrągowo. 2.9. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK Mrągowo oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 2.10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 2.11. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.12. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 2.13. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 2.14. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2.15. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2.16. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie WOSzK Mrągowo. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Komendanta WOSzK Mrągowo ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych). 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 72/2014 - roboty budowlane na terenie WOSzK Mrągowo 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2. Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 2.5.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.5.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. UWAGA: Fakt opłacenia polisy musi wynikać bądź z jej treści (adnotacja ubezpieczyciela), bądź z jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego fakt opłacenia składki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ OFERTOWY wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 GIŻYCKO
budynek sztabu - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 GIŻYCKO budynek sztabu - Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Giżycku od strony ulicy Warszawskiej i Wodociągowej
- Przebudowa mostu obrotowego w ciągu ul. Moniuszki i Olsztyńskiej nad Kanałem Łuczańskim w Giżycku
- Dostawa sprzętu gospodarczego oraz sprzętu do zabezpieczenia pomieszczeń na rzecz 24 WOG
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja budynku dawnego kina Fala na Giżyckie Centrum Pokoleń -etap I - w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa trzech boisk wielofunkcyjnych i elementów l.a.: skocznia do skoku w dal i rzutnia do pchnięcia kulą, przy Szkołach Podstawowych w Gliniku, Broniszowie i Brzezinach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Bodzechów w miejscowości Nowa Dębowa Wola w ramach programu Polski Ład
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (drugie postępowanie)
- Utworzenie integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy ul. Bartkówka w Dynowie
- Budowa obiektów małej architektury w miejscowości Rakszawa - Utworzenie integracyjnego ogólnodostępnego placu zabaw
- Rozwój infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w gminie Miękinia - etap II
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.