eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE WOJSKOWEGO OŚRODKA SZKOLENIOWO - KONDYCYJNEGO W MRĄGOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE WOJSKOWEGO OŚRODKA SZKOLENIOWO - KONDYCYJNEGO W MRĄGOWIE
Numer ogłoszenia: 154365 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO NA TERENIE WOJSKOWEGO OŚRODKA SZKOLENIOWO - KONDYCYJNEGO W MRĄGOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont ogrodzenia zewnętrznego w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym w Mrągowie. Opis ogrodzenia, bram, furtek oraz wiaty na rowery Ogrodzenie w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym w Mrągowie wykonane jest z siatki na słupkach stalowych lub żelbetowych. Bramy i furtki z siatki lub z kształtowników w ramach z kątownika. Wiata na rowery o konstrukcji stalowej pokryta blachą trapezową. 1. Zakres robót do wykonania: 1.1. Ogrodzenie: 1.1.1. Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia o średniej gęstości. 1.1.2. Wywóz ściętych krzaków i podszycia na odległości do 2km. 1.1.3. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych. 1.1.4. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych. 1.1.5. Rozebranie starego cokołu ogrodzeniowego z betonu. 1.1.6. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). 1.1.7. Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.1.8. Wykonanie pomiarów przy wykopach pod cokół. 1.1.9. Wykonanie wykupu pod cokół ogrodzenia. 1.1.10. Cokoły z betonu B-20 o wymiarach szer. 20cm i wysokości 55cm (20cm ponad poziom terenu, 35cm poniżej terenu). 1.1.11. Wykonanie ogrodzenia z paneli o wys. 200cm, panel z drutu o śr. 5mm, oczka w pods.500mm i wys. 200mm, panel co najmniej z trzema wygięciami - przetłoczeniami. Słupki ogrodzeniowe o wymiarach 40x60mm powinny być rozstawione w odległości co 250cm, w przypadku każdej zmiany trasy oraz co 10-ty słupek należy stosować słupki z podporami. Dolna krawędź ogrodzenia powinna być zamocowana w odległości nie większej niż 4cm od cokołu. Segmenty panelowe powinny być łączone ze słupkami ogrodzeniowymi poprzez spawanie lub elementami mocującymi w sposób uniemożliwiający ich demontaż. Elementy ogrodzenia powinny być wykonane ze stali ocynkowanej i być zabezpieczone przed korozją. 1.1.12. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.2. Bramy i furtki: 1.2.1. Demontaż bram wjazdowych z kształtowników stalowych lub z siatki w ramach z kątownika. 1.2.2. Demontaż furtki z kształtowników stalowych wypełnionych siatką. 1.2.3. Rozebranie słupów przybramowych z cegły o wym. 50x50x200cm. 1.2.4. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). 1.2.5. Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.2.6. Osadzenie bram wjazdowych z ram z kątownika 50x50x5 wypełnionych płaskownikiem 5x20mm o wym. 2,0x7,0m - 1szt; 2,0x4,0m - 2szt; 2,0x5,5m - 1szt; 2,0x2,0m - 1szt; 6,0x2,0m -1szt. 1.2.7. Osadzenie furtek z ram z kątownika 50x50x5 wypełnionych płaskownikiem 5x20mm o wym. 2,0x1,0m - 2szt (w tym jedna przybramowa). 1.2.8. Demontaż starej tarczy oraz nowej tarczy Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Mrągowie wykonanej z blachy czarnej ocynkowanej gr.5mm, znaki malowane na blasze w rzeczywistych kolorach, wycięcie po obrysach, wymiary tarczy 150x130cm. Tarcza montowana na ogrodzeniu panelowym. 1.3. Wiata na rowery oraz szlabany: 1.3.1. Rozebranie wiaty stalowej na rowery pokrytej blachą trapezową. 1.3.2. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). 1.3.3. Roboty pomiarowe koryta placu utwardzonego pod wiatę na rowery. 1.3.4. Wykonanie koryta pod plac utwardzony na wiatę rowerową o głębokości 20cm. 1.3.5. Wykonanie warstwy podsypkowej piaskowej gr.9cm. 1.3.6. Ułożenie placu utwardzonego na wiatę rowerową z polbruku gr.6cm na podsypce piaskowej gr.5cm z wypełnieniem spoin piaskiem. 1.3.7. Wykonanie ławy pod obrzeże betonowe z oporem z betonu B-20. 1.3.8. Ułożenie obrzeża betonowego 30x8cm na podsypce paskowej z wypełnienie spoin piaskiem. 1.3.9. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.3.10. Zakup, dostarczenie oraz osadzenie wiaty na rowery o konstrukcji stalowej. Elementy nośne ścian z profili czworokątnych. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Dach pokryty poliwęglanem komorowym przeźroczystym gr.10mm. Wiata wyposażona w dwie rynny aluminiowe i cztery rury spustowe. Wymiary wiaty: dł.6,50m, szer.2,20m i wys. 2,50m. Fundament pod słupki z betonu B-20. 1.3.11. Zakup, dostarczenie oraz osadzenie stojaka na rowery (18 stoisk) ze stali ocynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie, o wymiarach: dł.630cm, szer.40cm i wys. 20cm. 1.3.12. Wykonanie wykopu pod słupki (centralę) szlabanów w gruncie kat. III. 1.3.13. Wykonanie stóp żelbetowych z betonu B-25. 1.3.14. Zakup, dostawa i montaż szlabanów z wbudowaną centralą sterującą wraz z podłączeniem szlabanów do zasilania. Szlabany przeznaczone do pracy intensywnej. Wymagania dotyczące szlabanu: automatyczne zamykanie (czas regulowany trymerem), amperyczne wykrywanie przeszkód (regulowane trymerem), regulacja prędkości ramienia, funkcja sprężająca dwa szlabany, otwieranie i zamykanie szlabanów za pomocą przycisków znajdujących się na słupku centrali sterującej (na dwóch słupkach), długość ramienia szlabanu ok. 3m. 1.4. Chodnik wewnętrzny do budynku nr 114 1.4.1. Rozebranie chodnika z płytek betonowych 35x35x5cm. 1.4.2. Rozebranie obrzeży trawnikowych. 1.4.3. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.4.4. Roboty pomiarowe koryta chodnika. 1.4.5. Wykonanie koryta pod chodnik o głębokości 20cm. 1.4.6. Wykonanie warstwy podsypkowej piaskowej gr.9cm. 1.4.7. Ułożenie chodnika z polbruku gr.6cm na podsypce piaskowej gr.5cm z wypełnieniem spoin piaskiem. 1.4.8. Wykonanie ławy pod obrzeże betonowe z oporem z betonu B-20. 1.4.9. Ułożenie obrzeża betonowego 30x8cm na podsypce paskowej z wypełnienie spoin piaskiem. 1.4.10. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.5. Budynek nr 114: 1.5.1. Rozebranie nawierzchni wejścia z gresu. 1.5.2. Obicie tynku zewnętrznego na cokół. 1.5.3. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.5.4. Demontaż balustrady ze stali nierdzewnej do wykonania robót posadzkowych ze złożeniem na odkład. Ponowny montaż balustrad po wykonaniu nowej nawierzchni schodów i spocznika. 1.5.5. Przygotowanie i wyrównanie podłoża schodów, spocznika cokolika oraz policzków schodów. 1.5.6. Okładzina schodów gresem mrozoodpornym z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. Stopnie schodów z gresu ryflowanego. 1.5.7. Okładzina spocznika gresem mrozoodpornym z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.5.8. Wykonanie cokolika oraz policzków schodów i spocznika z gresu mrozoodpornego z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.5.9. Osadzenie stopki do blokowania otwartych drzwi aluminiowych. 1.5.10. Montaż odbojnicy drzwiowej. 1.6. Budynek nr 2 1.6.1. Rozebranie nawierzchni wejścia z gresu. 1.6.2. Wywóz ziemi z wykopów samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. 1.6.3. Przygotowanie i wyrównanie podłoża schodów, spocznika cokolika oraz policzków schodów. 1.6.4. Okładzina schodów gresem mrozoodpornym gr. minimum 10mm z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. Stopnie schodów z gresu ryflowanego. 1.6.5. Okładzina spocznika gresem mrozoodpornym gr. minimum 10mm z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.6.6. Okładzina ścian schodów gresem mrozoodpornym gr. minimum 10mm z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.6.7. Wykonanie cokolika oraz policzków spocznika z gresu mrozoodpornego gr. minimum 10mm z zastosowaniem kleju i fugi mrozoodpornej przeznaczonych do okładzin zewnętrznych. 1.6.8. Malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków zewnętrznych. 1.6.9. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, wyprawa na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych. 1.6.10. Malowanie dwukrotne farbą olejną elementów metalowych balustrady wraz z zeskrobaniem starej farby i oczyszczeniem balustrady. 2. Warunki realizacji zadania: 2.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 17.07.2014r. do 23.07.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC, tel. 87 429 49 81, bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM, tel. 727 040 516. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 2.2.1. trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2.2.2. trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 2.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 2.5. Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 2.6. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 2.7. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 2.8. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK Mrągowo. 2.9. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK Mrągowo oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 2.10. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 2.11. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.12. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 2.13. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 2.14. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2.15. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2.16. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie WOSzK Mrągowo. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Komendanta WOSzK Mrągowo ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych). 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 72/2014 - roboty budowlane na terenie WOSzK Mrągowo 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2. Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 2.5.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.5.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł. UWAGA: Fakt opłacenia polisy musi wynikać bądź z jej treści (adnotacja ubezpieczyciela), bądź z jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego fakt opłacenia składki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 GIŻYCKO budynek sztabu - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 GIŻYCKO budynek sztabu - Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.