eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawę i montaż silnika stacjonarnego na jachcie s/y Dar Szczecina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Szczecin: Dostawę i montaż silnika stacjonarnego na jachcie s/y Dar Szczecina
Numer ogłoszenia: 154346 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129362 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Ośrodek Sportowy Euroregionalne Centrum Edukacji Wodnej i Żeglarskiej, ul. Przestrzenna 21, 70-800 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 46 00 319, faks (091) 46 00 319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż silnika stacjonarnego na jachcie s/y Dar Szczecina.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje 1. demontaż obecnej jednostki napędowej wraz ze zbędnymi instalacjami, 2. dostawę i montaż (wraz z uruchomieniem) na jednostkę pływającą s/y Dar Szczecina(Lc 18,01m, Bc 4,67m, T 3m, BRT 25 t, kadłub wykonany z drewna, poszycie diagonalne) fabrycznie nowego silnika głównego, napędowego z dobraną do niego przekładnią redukcyjną oraz pochwą wału, wałem, ułożyskowaniem, dławicą, składaną śrubą(typu feathering propeller - składana w chorągiewkę) i poduszkami, wykonanie instalacji elektrycznej silnika wraz z instalacją ładowania akumulatorów. Zamawiający bierze pod uwagę dostawę i zamontowanie przegubu homokinetycznego z łożyskiem oporowym jak również wykonanie odpowietrzenia komory silnika z uwzględnieniem gabarytów komory silnika. 1)Wykonanie miski ściekowej na oleje pod silnikiem. 2)Wykonanie poboru paliwa do jednostki napędowej, zaakceptowanego przez PRS SA Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie niezbędne materiały i prace do prawidłowego zamontowania i uruchomienia jednostki roboczej a także ponowny montaż zabudowy wnętrza lub innych elementów zdemontowanych na czas prowadzenia prac. Wykonawca powinien przewidzieć ewentualną przebudowę komory silnika jeśli gabaryty jednostki napędowej nie będą pozwalały na jej zamontowanie w istniejącej przestrzeni oraz wykonanie wzmocnienia wyjścia wału z tylnicy jachtu wraz z kielichem wzmacniającym ze stali nierdzewnej. Wykonawca powinien uwzględnić usługi zewnętrzne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Specyfikacja techniczna silnika Typ silnika : Silnik Diesla, średnio obrotowy, bez systemu common rail. Cały układ powinien zapewniać prędkość marszową 7-8 węzłów w zwykłych warunkach żeglugowych, przy obrotach silnika mniejszych niż 2/3 maksymalnych, oraz prędkość maksymalną nie mniejszą niż 9,5 węzła. Układ napędowy powinien zapewnić możliwość manewrowania jachtem w zakresie maksymalnego momentu obrotowego. PARAMETRY Moc silnika min. 95 KM Obroty maksymalne: do 3000 obr / min 4 - suwowy z podwójnym układem chłodzenia, diesel Maksymalny moment obrotowy powinien być uzyskiwany już w miarę przy jak najniższych obrotach silnika. Maksymalny moment obrotowy powinien przyjmować wartość nie mniejszą niż 290 Nm STEROWANIE / REGULACJA Zamawiający dopuszcza sterowanie mechaniczne lub elektroniczne (na jachcie znajduje się manetka wraz z cięgnami) GABARYTY Gabaryty silnika należy dobrać do istniejącego miejsca. W innym przypadku należy uwzględnić przebudowę wnętrza w sposób zachowujący standard wykonania stolarki już istniejącej. W załączniku nr 6 ogólny plan komory silnika. FUNDAMENT Przekładnia zamontowana na silniku, silnik zamontowany na poduszkach na istniejącym fundamencie PALIWO Paliwo: olej napędowy do samochodów osobowych. Należy przewidzieć system awaryjnego odcięcia paliwa, INSTALACJA ELEKTRYCZNA i ROZRUCH Instalacja elektryczna dwu przewodowa z izolowaną masą Rozruch elektryczny; uwzględnić możliwość skutecznego rozruchu awaryjnego (sprężynowy, hydrauliczny, mechaniczny, pnaumatyczn) Napięcie: 12 V Alternator 12 V w wersji morskiej, min 100 A z izolowaną masą, Instalacja ładowania podłączona do dwóch separatorów (na jachcie są dwa separatory uszkodzone) SYSTEM OLEJOWY: Miska olejowa, wymuszony system smarowania przez pompę. Silnik wyposażony w pompkę ręczną do wymiany oleju. SYSTEM CHŁODZENIA: Chłodzenie wodą zaburtową czynnika właściwego poprzez wymiennik, wymuszony system chłodzenia przez pompę. FILTRY: Filtr paliwa typu Duplex - podwieszone, z możliwością wymiany podczas pracy silnika i podłączenie istniejącego separatora Filtr wody zaburtowej istniejący Filtr powietrza PRZEKŁADANIA Przekładnia redukcyjno-nawrotna połączona z SG. Dobrana przekładnia powinna być kompatybilna z wybranym silnikiem, tak aby uzyskać optymalne obroty wału śrubowego dająca maksymalnie duży moment obrotowy na wale śruby napędowej, ŚRUBA NAPĘDOWA I WAŁ NAPĘDOWY Śruba napędowa minimum trzypłatowa, składana (typu feathering propeller - składana w chorągiewkę) dobrana do jachtu i proponowanego silnika z przekładnią. Wał dobrany do proponowanej mocy silnika (na jachcie obecnie jest wał średnicy 35 mm i pochwa wału o średnicy wewnętrznej około 39mm), PANEL KONTROLNY / TABLICE PRZYRZĄDÓW Dwie tablice przyrządów silnika / panele sterowania: - tablica/panel zamontowana w pomieszczeniu nawigacyjnym wraz z okablowaniem na 12 V jako główna tablica. Uwzględnić wykorzystanie istniejącej tablicy. - tablica/ panel w okolicach sternika (odporna na działanie wody-możliwość zalewania) wraz z okablowaniem na 12 V. umożliwiająca rozruch silnika z kokpitu z możliwością odłączenia podczas postoju w porcie w celu braku możliwości uruchomienia silnika przez osoby niepowołane, Tablice/panel powinny umożliwiać rozruch i gaszenie silnika poprzez przycisk lub stacyjkę, wskazywać podstawowe parametry, dane, liczniki i kontrolki silnika oraz posiadać sygnalizację dźwiękową i świetlną. Należy przewidzieć możliwość wyprowadzenia ręcznego, awaryjnego gaszenia silnika. Odległość tablicy / panelu przy kole sterowym od silnika głównego - tor kablowy o długości ok. 10 m -15 m. Odległość tablicy / panelu w pomieszczeniu nawigacyjnym od silnika głównego - tor kablowy o długości ok. 8 m -10m WARUNKI I CZAS PRACY: Warunki: silnik główny przystosowany do eksploatacji głównie w strefie klimatu umiarkowanego przy zachowaniu temperatury w siłowni od 5 do 70°C. Czas pracy: Przewidywany czas pracy do 1000mth rocznie, silnik powinien być przystosowany zarówno do pracy ciągłej jak i przerywanej. GWARANCJA Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące lub 3000 godzin od zamontowania i uruchomienia silnika na statku potwierdzonym serwisem technicznym serwisu. WYMAGANE DOKUMENTY, NARZĘDZIA Silnik powinien być dostarczony z dokumentacją w języku polskim (instrukcja obsługi, instrukcją serwisową, katalogiem części ) oraz z kompletem niezbędnych narzędzi. Wykonawca powinien podać częstotliwość i zakres przeglądów dla zaproponowanego silnika, które wynikną podczas eksploatacji (maintenance) w okresie gwarancyjnym i późniejszym. Wykonawca przedstawi przed montażem zespołu analizę doboru minimalnej średnicy wału, doboru śruby napędowej, pochwy wału i rodzaju dławicy wraz z akceptacją PRS-u Wykonawca po dokonaniu ustawienia silnika poda wyniki pomiarów ustawienia linii wałów oraz wykaz zastosowanych przyrządów pomiarowych KLASYFIKATOR , ŚWIADECTWA UZNANIA: Po dokonaniu montażu silnika, podzespołów, jego uruchomieniu oraz dokonania prób na wodzie wykonawca dostarczy dokumenty odbioru wystawione przez PRS dopuszczające bez uwag w/w układ napędowy do żeglugi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.11.11.00 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Diesel Air Jarosław Kumorek, ul. Dworcowa 11, Żywiec, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121952,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.