eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa sprzętu dla pogotowia specjalistycznego Zadanie 1Dostawa 2 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru tlenku węgla i 4 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru wodoru. Zadanie 2Dostawa 3 sztuk wielokanałowych podręcznych przyrządów pomiarowych. Zadanie 3Dostawa 5 sztuk termohigrometrów ( pomiar temperatury i wilgotności). Zadanie 4Dostawa 4 kompletów mikrochromatografów gazowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Bytom: Dostawa sprzętu dla pogotowia specjalistycznego Zadanie 1: Dostawa 2 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru tlenku węgla i 4 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru wodoru. Zadanie 2: Dostawa 3 sztuk wielokanałowych podręcznych przyrządów pomiarowych. Zadanie 3: Dostawa 5 sztuk termohigrometrów ( pomiar temperatury i wilgotności). Zadanie 4: Dostawa 4 kompletów mikrochromatografów gazowych.
Numer ogłoszenia: 154196 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna , ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 282-25-25, faks 032 2822681.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu dla pogotowia specjalistycznego Zadanie 1: Dostawa 2 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru tlenku węgla i 4 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru wodoru. Zadanie 2: Dostawa 3 sztuk wielokanałowych podręcznych przyrządów pomiarowych. Zadanie 3: Dostawa 5 sztuk termohigrometrów ( pomiar temperatury i wilgotności). Zadanie 4: Dostawa 4 kompletów mikrochromatografów gazowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu dla pogotowia specjalistycznego Zadanie 1: Dostawa 2 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru tlenku węgla i 4 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru wodoru. Zadanie 2: Dostawa 3 sztuk wielokanałowych podręcznych przyrządów pomiarowych. Zadanie 3: Dostawa 5 sztuk termohigrometrów ( pomiar temperatury i wilgotności). Zadanie 4: Dostawa 4 kompletów mikrochromatografów gazowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.43.22.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy - oswiadczenie załacznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał : dla Zadania 1 - co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę co najmniej 20.000,00 zł, dla Zadania 2 - co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę co najmniej 20.000,00 zł, dla Zadania 3 - co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę co najmniej 30.000,00 zł, dla Zadania 4 - co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę co najmniej 200.000,00 zł Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie załacznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie załacznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oswiadczenie załacznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dla Zadania 1 - co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę co najmniej 20.000,00 zł, dla Zadania 2 - co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę co najmniej 20.000,00 zł, dla Zadania 3 - co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę co najmniej 30.000,00 zł, dla Zadania 4 - co najmniej 2 dostawy na łączną kwotę co najmniej 200.000,00 zł;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2)Oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ), że Wykonawca - a.zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym projektem umowy i przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń, b.jest / nie jest płatnikiem podatku VAT, c.zamierza / nie zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3)Charakterystyka przedmiotu zamówienia w postaci załącznika do formularza oferty lub własnych opisów, rysunków, schematów itp. 4)Dokument określony na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy PZP tj. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP alba informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zał. nr 5 do SIWZ). 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, a) ustawowa zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie. Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego registratura parter budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 2 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru tlenku węgla i 4 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru wodoru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru tlenku węgla i 4 sztuk jednokanałowych podręcznych przyrządów do pomiaru wodoru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.43.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena techniczna urządzenia - 50
    • 3. Gwarancja i serwis - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 3 sztuk wielokanałowych podręcznych przyrządów pomiarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 sztuk wielokanałowych podręcznych przyrządów pomiarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.43.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 5 sztuk termohigrometrów ( pomiar temperatury i wilgotności)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 sztuk termohigrometrów ( pomiar temperatury i wilgotności)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.43.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena techniczna urządzenia - 50
    • 3. Gwarancja i serwis - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 4 kompletów mikrochromatografów gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 kompletów mikrochromatografów gazowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.43.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena techniczna urządzenia - 40
    • 3. Gwarancja i serwis - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.