eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane polegające na budowie obiektów sportowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Lublin: Roboty budowlane polegające na budowie obiektów sportowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 154152 - 2016; data zamieszczenia: 05.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148923 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na budowie obiektów sportowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest roboty budowlane polegające na budowie obiektów sportowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Budowa obiektów podstawowych: a)Hala do tenisa ziemnego o konstrukcji łukowej z profili stalowych z czterema kortami do tenisa ziemnego, przekrycie membranowe z podwójnej powłoki PCV z poduszką powietrzną pomiędzy powłokami, w dachu pasy mlecznej membrany przepuszczającej światło dzienne, roletowy system otwieranych boków, boki wyposażone w piłkochwyty wykonane z siatki z włókna polipropylenowego lub poliamidowego, nawierzchnia kortów ze sztucznej trawy wykonanej z włókien polipropylenowych z certyfikatem ITF 4 o wysokości min. 12 mm, wypełnienie trawy piaskiem kwarcowym, oświetlenie kortów z użyciem źródeł światła LED o jasności 500 lx włączane z pomieszczenia obsługi, ogrzewanie indywidualne dla każdej hali za pomocą wentylacji nawiewno-wywiewnej z central wentylacyjnych, wyposażenie kortów w słupki, siatkę i wklejane w nawierzchnię linie wyznaczające pole gry. b)Boisko wielofunkcyjne do gry w 5 osobową piłkę nożną, piłkę ręczną, siatkówkę i koszykówkę (dwa boiska do gry w streetball 3x3), wymiary boiska 20x40 m oraz po 1,5 m strefy bocznej i tylnej, nawierzchnia ze sztucznej trawy z wypełnieniem piaskiem kwarcowym z wklejonymi liniami wyznaczającymi boiska do gry w piłkę nożną, piłkę ręczną, siatkówkę i koszykówkę, prefabrykowane trybuny dla publiczności, hala o konstrukcji łukowej z profili stalowych, oświetlenie z użyciem źródeł światła LED o jasności 500 lx, hala bez ogrzewania - przeznaczona do użytku od wczesnej wiosny do późnej jesieni poza sezonem zimowym. Przekrycie hali ze wzmocnionej pojedynczej powłoki zabezpieczonej przed niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych, w dachu pasy z mlecznej powłoki przepuszczającej światło, system otwieranych boków, boki wyposażone w piłkochwyty wykonane z siatki z włókna polipropylenowego lub poliamidowego, wyposażenie w słupki, siatki, bramki i tablice do koszykówki. c)Budynek obsługi z pomieszczeniami sanitarnymi zawierający: poczekalnię, cztery szatnie (każda szatnia z trzema prysznicami i toaletą), w tym dwie szatnie w pełni dostosowane dla osób niepełnosprawnych; dwa prefabrykowane boksy do gry w squasha ze schładzaniem powietrza wentylacyjnego, klimatyzowaną poczekalnię dla osób towarzyszących, pomieszczenia dla obsługi, oddzielną toaletę dla personelu i pomieszczenie magazynowe, jedną toaletę z wejściem z zewnątrz dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, węzeł cieplny dla centralnego ogrzewania i potrzeb ciepła technologicznego dla centrali wentylacyjnej zasilany z sieci ciepłowniczej wysokoparametrowej, pomieszczenie dla osób sprzątających wyposażone w zlew i zawór czerpalny. Budynek wyposażony w instalacje: wody ciepłej i zimnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektryczną, oświetleniową, okablowania strukturalnego, kanalizacji sanitarnej, monitoringu wizyjnego. Wszystkie budynki wyposażone w wymagane instalacje hydrantowe przeciwpożarowe, instalacje odgromowe oraz w monitoring wizyjny. 2)Budowa obiektów pomocniczych: a)Droga pożarowa pomiędzy istniejącą halą sportową a projektowaną halą z boiskiem wielofunkcyjnym (szerokość drogi 4,5 m, droga zakończona placem manewrowym o wymiarach 20x20 m, nawierzchnia drogi i placu z kostki betonowej). b)Chodniki dostosowane dla osób niepełnosprawnych, opaski wokół hal z odwodnieniami liniowymi, opaska wokół budynku obsługi, nawierzchnie z kostki betonowej. c)Przyłącze cieplne wysokoparametrowe z rur preizolowanych. d)Kanalizacja teletechniczna (w kanalizacji światłowód dla potrzeb monitoringu i sieci komputerowej oraz kabel telefoniczny), kable będą łączyć budynek obsługi z istniejącą infrastrukturą KUL. e)Monitoring wewnętrzny i zewnętrzny w oparciu o kamery IP (15 kamer wewnętrznych i zewnętrznych), kamery będą podłączone do istniejącego rejestratora, dla poprawnego działania monitoringu sygnał będzie przesyłany światłowodem. f)Oświetlenie terenu (lampy ze źródłami światła LED, na kilku słupach zlokalizowane będą kamery monitoringu zewnętrznego). g)Odwodnienie drogi i terenu wokół hal oraz odprowadzenie wód z dachów za pomocą kanalizacji deszczowej, zbiorniki retencyjne do przetrzymania nadmiaru wody. h)Wodociąg do zasilania w wodę budynku obsługi oraz dla hydrantów wewnętrznych i hydrantu zewnętrznego. i)Kanalizacja sanitarna z przepompownią ścieków. j)Zasilanie obiektów w energię elektryczną ze stacji transformatorowej stanowiącej własność KUL wraz z opomiarowaniem. 3)Poza wykonaniem robót budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany do: a)uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. W tym celu Zamawiający wystawi Wykonawcy stosowane pełnomocnictwo; b)wyposażenia wszystkich obiektów w gaśnice zgodnie z wymaganiami p. poż. opisanymi w projekcie architektury; c)utrzymania żywotności drzew, stanowiących nasadzenia zastępcze do 31.12.2019 r. zgodnie z decyzją Prezydenta Lublina znak MAZ-OZ-I.6131.104.2016 z dnia 26.02.2016 r.; d)-zabezpieczenia pozostałych drzew w najbliższym otoczeniu placu budowy przed uszkodzeniem; e)dostawy mebli stanowiących wyposażenie szatni (szafki z zamkami cyfrowymi z systemem indywidualnej zmiany kodu, ławki lub krzesła dla osób korzystających z szatni odporne na podwyższoną wilgotność); f)dostawy mebli do poczekalni i dla obsługi (krzesła dla osób oczekujących -10 szt., fotel obrotowy dla pracownika obsługi - szt. 1, lada dla pracownika obsługi wraz z zabudową, stolik o wymiarach 0,9x0,9 m - szt. 1, krzesło tapicerowane - szt. 2, szafka socjalna na ubrania zgodna z wymaganiami przepisów - 1 szt., szafka socjalna na produkty spożywcze dla pracownika obsługi - 1 szt.); g)dostawy zadaszonego stojaka rowerowego na minimum 10 rowerów zlokalizowanego w pobliżu wejścia do budynku obsługi o konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, dach blaszany z blachy malowanej proszkowo, uchwyty na rowery ze stali nierdzewnej, kolorystyka konstrukcji stojaka i blachy zgodna z kolorystyką dachu i obróbek blacharskich budynku obsługi; h)dostawy wiaty dla pojemników na odpady o konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, dach i ściany z blachy falistej malowanej proszkowo. Kolor konstrukcji, ścian i dachu zgodny z kolorem dachu i obróbek blacharskich budynku obsługi, lokalizacja zgodnie z projektem zagospodarowania terenu; i)wytyczenia geodezyjnego i wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z jej rejestracją w Wydziale Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta; j)wykonania powykonawczej aktualizacji mapy zasadniczej i przekazania jej Zamawiającemu w pliku dwg. 3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będą dokonywane tylko w walucie polskiej. Zamawiający żąda określenia ceny oferty w walucie PLN. Wykonawcy, którego walutą rozliczeniową jest inna niż PLN, zobowiązany jest przeliczyć walutę obcą, na podstawie średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniu jej ceny Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy, na terenie którego mają być wykonywane roboty budowlane, położonym przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie. Wizję lokalną w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty można będzie przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z następującymi osobami Panem Waldemar Matłaszewski nr tel.: 81 445 32 19. 5. Zamawiający informuje, w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowalnych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości oraz jakości wyspecjalizowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania oferty, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich elementów dokumentacji technicznej oraz wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej. 7. Wykonawca zobowiązany będzie po wykonaniu przedmiotu zamówienia na własny koszt zlikwidować plac budowy i doprowadzić teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 8. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest, do przetworzenia, unieszkodliwienia i/lub magazynowania wszystkich materiałów pozostałych po robotach budowlano-instalacyjnych w sposób zgodny z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 z późn. zm.), a także postępowaniem zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. Wytworzone odpady Wykonawca powinien przekazywać podmiotom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwienia określonych rodzajów odpadów - przekazanie takie powinno każdorazowo zostać potwierdzone na odpowiednim do tego dokumencie. 9. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie realizowanej umowy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie prowadzonych robót budowlanych, o wartości przedstawionej w Ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązanych będzie do przedstawienia przed podpisaniem umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony zgodnie z powyższymi wymaganiami. 10. Termin płatności w rozliczeniach z Zamawiającym wynosi 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za wykonany przedmiot umowy. Rozliczenie robót nastąpi, w oparciu o fakturę, która może zostać wystawiona wyłącznie w przypadku wykonania przez Wykonawcę całości robót, uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz po podpisaniu sporządzonego i potwierdzonego przez Zamawiającego protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń, nie wcześniej jednak niż we wrześniu 2016 r. 11. Zamawiający żąda, aby minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone wyposażenie wynosił nie mniej niż 36 miesięcy - termin gwarancji zaoferowany powyżej będzie punktowany w ramach kryterium wyboru Wykonawcy. 12. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. Podstawą do określenia ceny ofertowej przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa (projekty budowlane, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Linetel Media Sp. z o. o., ul. M. Rapackiego 11, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
  • Tenistal Sp. z o. o. Sp. k., ul. Leszka Białego 21, 80-353 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7118632,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7180740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7180740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8935950,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.