eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grojec › usługa prania, dezynfekcji i transportu bielizny, pościeli i odzieży na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Grojec: usługa prania, dezynfekcji i transportu bielizny, pościeli i odzieży na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
Numer ogłoszenia: 154089 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 33 8428136, faks 33 8428903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa prania, dezynfekcji i transportu bielizny, pościeli i odzieży na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny przedmiot usługi: Świadczenie usług pralniczych przez Wykonawcę w postaci dostaw czystej bielizny, pościeli i odzieży zwanej dalej bielizną do Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu 32-615, przy Al. Ogrodowej 1 oraz z jednoczesnym odbiorem brudnej bielizny z PZOL Grojec. Transport czystej i brudnej bielizny w odpowiednich pojemnikach, właściwie dostosowanym środkiem transportu, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na jego terenie. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. !.1 i I.2 , nieprzerwalnie przez cały czas trwania umowy, co oznacza zapewnienie czystego asortymentu przez 2 dni w tygodniu, bez dni wolnych od pracy. Wymagania dotyczące świadczonej usługi : Rodzaje bielizny : bielizna zabrudzona jest używaną bielizną, ale nie zanieczyszczoną i nie zakażoną , która wymaga prania i dezynfekcji termicznej, bielizna skażona jest używaną bielizną zanieczyszczoną wydalinami , wydzielinami, krwią lub płynami ustrojowymi, wymaga prania dezynfekcji chemicznej i termicznej, bielizna zakaźna jest to bielizna od chorych rozpoznanym lub podejrzanym zakażeniem drobnoustrojami wymaga procesu prania połączonego z dezynfekcją chemiczną i termiczną, bielizna termowrażliwa to bielizna ulegająca uszkodzeniu w normalnych procesach prania i dezynfekcji termicznej ( odzież ochronna personelu, firany, poduszki, koce, materace, obrusy, sukna itp. ), wymaga zastosowania od wykonawcy odpowiednich technologii. Zakres i opis usługi Ilość asortymentu przewidziano dla okresu umownego 36 miesięcy - prognozowana ilość 102 000 kilogramów Zakres usługi : pranie wodne pranie chemicznej odkażanie termiczno-chemiczne drobne naprawy krawieckie prasowanie maglowanie sortowanie i pakowanie transport ( rozładunek i załadunek ) w oznakowanych opakowaniach zgodnych z zaleceniami Zamawiającego, z podziałem na oddziały. Zakres rzeczowy i serwisowy: Pranie bielizny pościelowej : zakres rzeczowy : poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady płócienne, podkłady gumowe, worki płócienne, ścierki, obrusy, zasłony, parawany, pokrowce, ręczniki, zakres serwisowy: pranie, dezynfekcja, maglowanie, krochmalenie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie i oznakowanie na poszczególne pakiety, składanie standardowo w kostkę, Pranie odzieży fasonowej: zakres rzeczowy: fartuchy pielęgniarskie, fartuchy lekarskie, garsonki pielęgniarskie i lekarskie, spodnie pielęgniarskie i lekarskie, bluzy pielęgniarskie i lekarskie, ubrania robocze, spodnie, kombinezony, koszule flanelowe zakres serwisowy: pranie, dezynfekcja, prasowanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie na oddzielnych wieszakach drucianych i zabezpieczenie opakowaniem foliowym, Pranie kołder: zakres rzeczowy : kołdry, koce ostatnie płukanie ze środkami zmiękczającymi i antystatycznymi zakres serwisowy: pranie, dezynfekcja, suszenie, drobne naprawy krawieckie, składanie, pakowanie, Pranie materacy : zakres rzeczowy: materace zakres serwisowy: pranie, dezynfekcja, suszenie, drobne naprawy krawieckie składowanie, pakowanie, Pranie poduszek : zakres rzeczowy : poduszki duże, poduszki małe zakres serwisowy : pranie dezynfekcja, suszenie, drobne naprawy krawieckie, składanie, pakowanie Zakres obowiązków Wykonawcy: Brudna bielizna winna być odbierana z wyznaczonego miejsca, z zachowaniem obowiązujących przepisów, norma, zaleceń , procedur sanitarno-epidemiologicznych ze szczególnym uwzględnieniem postępowania i transportu bielizny oznakowanej jako skażona Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opracowaną procedurę prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, brudnej i skażonej, transportu bielizny czystej i brudnej w dniu podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia odpowiedniej ilości worków w dwóch kolorach, celem dokonania segregacji na pranie brudne i skażone /zakaźne. Dopuszcza się zamiast worków foliowych worki wielokrotnego użytku z tkaniny barierowej, produkt ten musi spełniać wszelkie normy i w pełni zabezpieczać transportowany asortyment ,worki zawiązywane- troczki . Wykonawca zapewni worki do transportu bielizny czystej. Wykonawca gwarantuje wykonywanie usług pralniczych w oparciu o profesjonalne środki piorące i dezynfekujące przeznaczone do prania szpitalnego, posiadające aktualne atesty i świadectwa, gwarantujące właściwą jakość prania i nie powodujące przyspieszonego zużycia bielizny. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że w realizacji przedmiotu zamówienia, jakim jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej bielizny ogólno szpitalnej, stosuje technologię prania zapewniającą pełne przestrzeganie aktualnie obowiązujących przepisów sanitarno - epidemiologicznych, za co Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną wobec organów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, BHP i innymi. Wykonawca wykonuje przedmiotową usługę zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Państwowego Zakładu Higieny. Wykonawca oświadcza, że posiada pozytywną opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie dopuszczenia pralni do świadczenia usług prania bielizny szpitalnej, co potwierdza poprzez dołączenie niniejszego dokumentu do oferty przetargowej. Dla preparatów biobójczych wymagane jest dodatkowo potwierdzone zgłoszenie do rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych. Środki biobójcze powinny cechować się właściwościami piorąco-dezynfekcyjnymi o szerokim spektrum działania , wpis na żądanie Zamawiającego w każdym czasie podczas realizacji umowy oraz gwarantować technologie dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania. Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży. wydawanie i odbiór asortymentu odbywać się będzie w loco PZOL w Grojcu zgodnie z harmonogramem określonym w pkt VI. na podstawie wagi asortymentu, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania napraw krawieckich bielizny, odzieży,pozostałego asortymentu w zakresie cerowania dziur, przyszywania troczków, guzików,oderwanych części bielizny, zamków błyskawicznych, gumek itp. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku zaginięcia, trwałych zabrudzeń lub uszkodzenia asortymentu będącego przedmiotem usługi do zwrotu nowego asortymentu lub zwrotu jego równowartości do 72 godzin od dnia zgłoszenia o zaistniałym incydencie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli jakości świadczonych usług w swojej siedzibie w zakresie sanitarno-epidemiologicznym oraz w siedzibie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do monitoringu czystości pralni i skuteczności działania komór dezynfekcyjnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania okresowych badań czystości mikrobiologicznej bielizny szpitalnej, powierzchni pojemników, powierzchni wewnętrznej środka transportu itp. na koszt Wykonawcy. Ponadto Zamawiający wymaga aby, Wykonawca przedstawił co najmniej raz na kwartał badania mikrobiologiczne czystości prania bielizny, a jeżeli jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego na każde żądanie , przez akredytowane laboratorium. W przypadku zakwestionowania wyników badań czystości mikrobiologicznej , w ciągu 3 dni ponownie zostanie pobrany materiał do badania. Materiał do badania czystości mikrobiologicznej pobierany będzie z 4-8 punktów. Zamawiający wymaga przedstawiania co najmniej raz na 6 miesięcy Zamawiającemu wyników badań potwierdzających czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej oraz samochodu transportującego bieliznę czystą, Wykonywanie usługi we własnym zakresie bez możliwości zlecenia wykonania usługi prania, dezynfekcji i maglowania podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania usługi w krótkim i oznaczonym czasie przez podwykonawcę w sytuacjach trudnych do przewidzenia lub zdarzeniach niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających wypełnienie zobowiązań wynikających z zawartej umowy, a sytuacja ta nie jest wynikiem zaniedbania którejkolwiek ze stron (ze strony wykonawców, pracowników i osób współpracujących) oraz nie są one do przezwyciężenia mimo dołożenia wszelkich starań ze strony Wykonawcy, zapewnienie na czas trwania umowy zapasu czystego asortymentu i dostarczenia go do magazynu w razie zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego takiej konieczności, ponadto Wykonawca zobowiązany będzie : - w razie stwierdzenia przez kierownika Administracyjno-Gospodarczego lub na wniosek odpowiedzialnych pracowników, nieprawidłowości w świadczeniu usługi w szczególności w razie uzasadnionego stwierdzenia, że dostarczony asortyment nie spełnia wymagań czystości, wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia uchybień na swój koszt. Waga reklamowanego asortymentu zostanie odliczona na dokumencie WZ od wagi wypranego asortymentu w dniu reklamacji, Częstotliwość usługi: Wydawanie i odbiór prania odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w dniach -poniedziałek -czwartek w godzinach od 9:00 do 11:00. Używany skrót WZ oznacza dokument zdawczo-odbiorczy brudnego i czystego asortymentu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.11.00 - Usługi zarządzania pralnią 98.31.50.00 - Usługi prasowania 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: a)aktualną decyzję/opinię/zaświadczenie właściwego organu państwowej inspekcji sanitarnej potwierdzającą spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych dla obiektu pralni szpitalnej oraz dla środków transportu wykorzystywanych w realizacji usługi, - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem składania ofert. b) oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: oświadczenie Wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ, wykaz co najmniej 3 usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. usługi z których każda musi obejmować pranie dla jednostki prowadzącej działalność medyczną, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o wartości co najmniej 100 000,00 zł w skali roku każda z nich.-z wykorzystaniem wzoru wykaz zrealizowanych usług zał nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: oświadczenie Wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie Wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie Wykonawcy zał. nr 3 do SIWZ, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniej niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile dotyczy) Podpisany wzór umowy Potwierdzenie wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas usunięcia reklamacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 9 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZOL w Grojcu Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec w budynku administracji w sekretariacie oraz ze strony internetowej www.pzol.cba.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w budynku administracji w dziale księgowości w pokoju nr 3 do dnia 03 sierpnia 2016 r. do godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.