eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Usługa uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP wraz z dostawą sprzętu i świadczeniem usług telefonii VoIP dla SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DI.DGt.460.1.2016)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-25

Rybnik: Usługa uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP wraz z dostawą sprzętu i świadczeniem usług telefonii VoIP dla SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DI.DGt.460.1.2016)
Numer ogłoszenia: 154069 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku , ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, faks 032 4328169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP wraz z dostawą sprzętu i świadczeniem usług telefonii VoIP dla SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DI.DGt.460.1.2016).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Usługa uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP wraz z dostawą sprzętu i świadczeniem usług telefonii VoIP dla SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę aparatów telefonicznych, centrali i pozostałego sprzętu koniecznego do realizacji przedmiotu zamówienia, zwanego dalej infrastrukturą VoIP; 2) uruchomienie zintegrowanej telefonii VoIP; 3) dostarczenie niezależnego łącza internetowego; 4) świadczenie usług telefonii stacjonarnej typu VoIP; 5) świadczenie usług telefonii stacjonarnej typu analogowego dla posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury telefonicznej; 6) przeprowadzenie szkoleń; 7) obsługę serwisową. Szczegółowy zakres zamówienia opisują: warunki techniczno - eksploatacyjne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, zestawienie telefonów oraz gniazd telefonicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Dostarczone elementy infrastruktury telefonii VoIP (telefony, centrale, itp.) muszą być nowe, wcześniej nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji, odpowiadać polskiemu standardowi zasilania. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy PZP. Prawo opcji obejmuje rozszerzenie zakresu przedmiotu umowy poprzez: 1) zwiększenie liczby połączeń o dodatkowy pakiet minut miesięcznie (100% zamówienia podstawowego) - koszty takich połączeń naliczane będą według cen jednostkowych przyjętych w Formularzu cenowym dla połączeń poza abonamentem stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy; 2) zwiększenie liczby aparatów telefonicznych wraz z wszelkim niezbędnym oprogramowaniem, licencjami i osprzętem umożliwiającym realizację połączeń w ilości do 8 szt. aparatów stacjonarnych i do 5 szt. aparatów bezprzewodowych; 3) rozszerzenie liczby użytkowników z 270 do maksymalnie 290 wraz z wszelkim niezbędnym oprogramowaniem oraz licencjami umożliwiającymi legalne użytkowanie; 4) rozszerzenie usługi faksowania o maksymalnie 3 dodatkowe stanowiska wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz licencjami umożliwiającymi legalne użytkowanie. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w okresie trwania umowy; 2) zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego; 3) skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego; 4) Zamawiający, w zależności od potrzeb, może odstąpić od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w formie jednego lub kilku zamówień; 5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym czasie i zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem do umowy - zamówieniem; 6) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ, projekcie umowy i załącznikach do umowy; 7) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż integralną częścią SIWZ jest Projekt umowy, która będzie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą (Załącznik nr 12 do SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia w dniu 01.08.2016r. w godz. 10.00 do 13.00 wizji lokalnej obiektów, w których realizowany ma być przedmiot zamówienia. Osoby zainteresowane wizją lokalną muszą zgłosić telefonicznie chęć udziału w wizji, najpóźniej na jeden dzień przed wyznaczona datą. Osoba do kontaktu: Pan Łukasz Lewandowski tel. - tel. 32 43 28 114, Pan Grzegorz Karwot - tel. 32 43 28 263; Strony przewidują możliwość zmiany niniejszej Umowy w następujących przypadkach: 1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 2) zmian treści o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresów korespondencyjnych, 3) działania Siły Wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację przedmiotu Umowy; 4) kolizja realizowanych prac z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego pracami-remontami-działaniami, 5) opóźnienie wykonania Umowy na skutek prac realizowanych przez innego wykonawcę (nie dotyczy pośrednich i bezpośrednich podwykonawców Wykonawcy), 6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, 7) zmiany urzędowej stawki podatku VAT - ewentualna zmiana Umowy może w takim przypadku obejmować zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poprzez jego obniżenie lub podwyższenie w zakresie należnej kwoty podatku VAT w celu uwzględnienia zmiany kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, 8) innych przyczyn zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających realizację Umowy, 9) jakichkolwiek innych sytuacji, dla których w Umowie wskazano na możliwości zmiany Umowy. Zmiany, o których mowa w pkt. III.7 SIWZ, mogą nastąpić na pisemny wniosek dowolnej ze Stron. Strony przewidują, że termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie przedmiotu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 Ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy PZP. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert (zaksięgowane na rachunku Zamawiającego) w wysokości: 15 000,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (płatne przelewem na konto: PEKAO S.A. o-Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352, z dopiskiem: Wadium do DZp.DI.DGt.460.1.2016; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt XIV.2.1) SIWZ. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą w Biurze Pracownika ds. Zamówień publicznych SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - budynek Administracji, II piętro, pokój nr 17 do 10.08.2016 r. do godziny 9.30. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2014, poz. 243).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto usługi nie niższej niż 350 000 PLN lub dwie usługi uruchomienia infrastruktury telefonii VoIP rozumiane jako dwa odrębne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości brutto usług nie niższej niż 350 000 PLN; Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługi, które obejmowały co najmniej dostarczenie sprzętu, wykonanie instalacji, skonfigurowanie infrastruktury VoIP i uruchomienie kompletnego systemu VoIP dla minimum 300 numerów w jednej lokalizacji dla jednego abonenta.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznika nr 5 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, iż dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywaniu prac osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynatora posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, stwierdzone decyzją wydaną przez organ samorządu zawodowego i wpisaną w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, zgodnie z art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), oraz - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.), a także z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: W przypadku zmiany wskazanej przez Wykonawcę osoby w trakcie realizacji zamówienia, zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy uprawnienia wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w SIWZ. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana Koordynatora musi być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do umowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz oferty - zgodny co do treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) Dowody potwierdzające dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego, o których mowa w pkt VI.3., 5. i 6 SIWZ. UWAGA: Wskazane wyżej dokumenty, za wyjątkiem pełnomocnictw (które muszą być przedłożone w formie wskazanej w pkt. VII.9.3)) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. Za osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania Firmy wskazaną-e we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie. Kopię dokumentów dotyczących podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 12. Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 Ustawy PZP. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas usunięcia awarii poważnych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany niniejszej Umowy w następujących przypadkach: 1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 2) zmian treści o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresów korespondencyjnych, 3) działania Siły Wyższej uniemożliwiającej bądź utrudniającej realizację przedmiotu Umowy; 4) kolizja realizowanych prac z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego pracami-remontami-działaniami, 5) opóźnienie wykonania Umowy na skutek prac realizowanych przez innego wykonawcę (nie dotyczy pośrednich i bezpośrednich podwykonawców Wykonawcy), 6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, 7) zmiany urzędowej stawki podatku VAT - ewentualna zmiana Umowy może w takim przypadku obejmować zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy poprzez jego obniżenie lub podwyższenie w zakresie należnej kwoty podatku VAT w celu uwzględnienia zmiany kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, 8) innych przyczyn zewnętrznych, niezależnych wyłącznie od Zamawiającego a zarazem niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających bądź utrudniających realizację Umowy, 9) jakichkolwiek innych sytuacji, dla których w Umowie wskazano na możliwości zmiany Umowy. 8. Zmiany, o których mowa w pkt. III.7 powyżej, mogą nastąpić na pisemny wniosek dowolnej ze Stron. 9. Strony przewidują, że termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie przedmiotu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie oraz wyłącznie jeżeli Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za te okoliczności na podstawie Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, budynek Administracji, Biuro Pracownika ds. zamówień publicznych - II piętro pokój nr 17..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.