eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Grodzisk Mazowiecki: Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 153952 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim. Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp /zał. Nr 4 do SIWZ/

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: -dla części Nr 1: -co najmniej 2 usługi polegające na obsłudze prawnej jednostek organizacyjnych samorządu gminnego, powiatowego lub wojewódzkiego o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda, z czego co najmniej jedna usługa trwała lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, -co najmniej 1 obsługę prawną w zakresie podatków i opłat lokalnych jednostki samorządu terytorialnego, która trwała lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, -obsługę prawną min. jednego projektu finansowanego ze środków UE lub innych, którego wartość była nie niższa 100 000 zł. dla części Nr 2: -co najmniej 2 usługi polegające na obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych o wartości co najmniej 35 000 zł brutto każda, z czego co najmniej jedna usługa trwała lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy; -co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze prawnej Urzędu Stanu Cywilnego lub Straży Miejskiej, z czego co najmniej jedna trwała lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy. dla części Nr 3: -co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze prawnej Zamawiającego w zakresie zamówień publicznych (przeprowadzającego w ciągu roku minimum 50 postępowań w oparciu o przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych), o okresie trwania co najmniej 12 miesięcy i wartości usługi co najmniej 40.000 zł brutto. UWAGA! Termin Zamawiający należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Za główne usługi uważa się usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 9.2.2) SIWZ. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp /zał. Nr 4 do SIWZ/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: - dla części Nr 1: - minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub osobą, która jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych obsługi prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej. Powyższa osoba musi posiadać co najmniej roczne doświadczenie jako radca prawny lub adwokat w zakresie świadczenia obsługi prawnej jednostek organizacyjnych samorządu gminnego lub powiatowego lub wojewódzkiego. - dla części Nr 2: - minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub osobą, która jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych obsłudze prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej. Powyższa osoba musi posiadać co najmniej roczne doświadczenie jako radca prawny lub adwokat w świadczeniu obsługi prawnej jednostek sektora finansów publicznych oraz musi wykazać, że posiada co najmniej półroczne doświadczenie w świadczeniu obsługi prawnej na rzecz Urzędu Stanu Cywilnego lub Straży Miejskiej. - dla części Nr 3: - minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 lipca 1982 roku o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub osobą, która jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych obsługi prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej. Powyższa osoba musi posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie jako radca prawny lub adwokat w świadczeniu obsługi prawnej w zakresie zamówień publicznych na rzecz Zamawiającego. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /załącznik nr 7 do SIWZ/. Ponadto Wykonawca na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku winien dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /załącznik nr 8 do SIWZ/ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp /zał. Nr 4 do SIWZ/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w sytuacji gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach ekonomicznych i finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie osoby, która będzie wykonywała zamówienie - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany zostały określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Kościuszki 32A w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pok. nr 202..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Notarialna B. Kuczyńska, P. Kuczyński, W. Młynarski, Notariusze Spółka Partnerska, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Bartniaka 12A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obsługa prawna obejmuje wszystkie sprawy prowadzone w poniższych wydziałach: -Wydział Organizacyjny; -Wydział Przygotowania Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych; -Wydział Finansowy; -Biuro Rady Miejskiej; -Sekretariat Burmistrza; -Audytor wewnętrzny; -Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych; -Burmistrz, Wiceburmistrzowie; -Skarbnik; -Sekretarz; -Samodzielne Stanowisko Doradców i Asystentów Burmistrza; -Samodzielne Stanowisko ds. BHP i ochrony przeciwpożarowej; -Wydział Ochrony Środowiska; -Jednostka Realizująca Projekt (t.j. projekt unijny współfinansowany ze środków Funduszu Spójności pn: Gospodarka wodno-ściekowa w Grodzisku Mazowieckim - zakończony, okres trwałości projektu) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie osoby, która będzie wykonywała zamówienie - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna obejmuje wszystkie sprawy prowadzone w poniższych wydziałach: -Samodzielne Stanowisko ds. Wsi i Obsługi Sołectw; -Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego, Ochrony Ludności i Spraw Obronnych; -Urząd Stanu Cywilnego; -Wydział Promocji; -Samodzielne Stanowisko ds. Utrzymania Jakości; -Straż Miejska; -Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej; -Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych; -Koordynator ds. informacji publicznej; -Administrator Bezpieczeństwa Informacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie osoby, która będzie wykonywała zamówienie - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna obejmuje wszystkie sprawy prowadzone w poniższych wydziałach: -Wydział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Urzędu; -Samodzielne stanowisko ds. informatyki; -Gminny Koordynator Obsługi Informatycznej Gminy Grodzisk Mazowiecki; -Administrator Systemów Informatycznych; -Samodzielne Stanowisko ds. Wspierania Rozwoju Przedsiębiorczości; -Wydział Zarządzania Drogami Gminnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie osoby, która będzie wykonywała zamówienie - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.