Szczecin: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów.
Numer ogłoszenia: 15368 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 48 38, faks 261 45 23 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budźetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2 a) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również że wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną umowę na usługę w zakresie obsługi okresowej serwisowej pojazdów o wartości co najmniej: Dla części 7 - JELCZ - 60 000 zł Dla części 8 - IVECO - 100 000 zł Dla pozostałych części postępowania Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2 a) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2 a) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2 a) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy musi zapewniać wykonanie zamówienia tj.: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 000 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty według załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z załącznikami do opisu przedmiotu nr 2-12 - Formularz cenowy; - Pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów, - Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz.331 z późn. zm.) albo informację, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - na załączniku nr 15 do niniejszej SIWZ; - Oświadczenie wykonawcy według załącznika nr 14 do SIWZ wskazujące części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom/ z podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1; - W przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów - dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Narutowicza 10 A, 70-231 Szczecin, budynek nr 19, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2016 godzina 10:00, miejsce: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Narutowicza 10 A, 70-231 Szczecin, budynek nr 18, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki MERCEDES..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej AUTOBUSÓW..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki VW, SKODA..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki OPEL..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej MOTOCYKLI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki MAN TRUCK TGM..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki JELCZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki IVECO..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki FIAT DUCATO, DOBLO..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki FORD..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów marki DAF..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Świadczenie usługi obejmuje swoim zakresem naprawy i obsługę sprzętu przedstawionego w załącznikach do SIWZ (Opisu przedmiotu nr 2-12)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usunięcie i naprawa skarpy po uderzeniu statku GINGA OCELOT ze skarpą toru wodnego przy skarpie E Kanału Mielińskiego na pozycji 53 stopni 52'37''N, 014 stopni16'28''E
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
- Remont pomieszczeń oraz toalet w budynku Wydziału Architektury ZUT przy ul. Żołnierskiej 50 w Szczecinie
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Dostawa gadżetów promocyjnych (butelek termicznych) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.