eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana rozdzielnicy głównej znajdującej się we wnęce ściennej w skrzydle C w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Gdańsk: Wymiana rozdzielnicy głównej znajdującej się we wnęce ściennej w skrzydle C w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12
Numer ogłoszenia: 153435 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana rozdzielnicy głównej znajdującej się we wnęce ściennej w skrzydle C w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z wymianą rozdzielnicy głównej znajdującej się we wnęce ściennej w skrzydle C w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku, przy ul. Nowe Ogrody 8/12.
Na roboty budowlane składają się następujące prace:
1.1 Branża ogólnobudowlana - roboty budowlane niezbędne dla przystosowania wnęki ściennej na parterze budynku do montażu nowej rozdzielnicy głównej:
a) podstemplowanie podciągu w obrębie klatki schodowej,
b) wykucie bruzd, przygotowanie zbrojonych poduszek, montaż zbrojenia,
c) wykonanie ramy z belek stalowych,
d) roboty wykończeniowe.
1.2 Branża elektryczna:
a) odłączenie i przedłużenie obwodów istniejących,
b) ustalenie rzeczywistego przeznaczenia obwodów niezidentyfikowanych,
c) roboty demontażowe (w tym demontaż tablic rozdzielczych),
d) roboty przygotowawcze do montażu nowej rozdzielnicy głównej,
e) montaż i podłączenie nowej rozdzielnicy głównej,
f) przebudowa wewnętrznych linii zasilających i instalacji elektrycznych,
g) przebudowa obwodu teleinformatycznego,
h) monitoring,
i) oznaczenie pól w nowej rozdzielnicy głównej.
Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia:
Uwaga!
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że podwykonawcom nie może być powierzone wykonanie i zamontowanie rozdzielnicy głównej, z uwzględnieniem informacji zawartej w Rozdziale 3 ust. 3 SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty:
      a) co najmniej dwie roboty budowlane, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto, polegające na przebudowie układu zasilania z rozdzielnicą elektryczną, układem SZR (samoczynne załączanie rezerwy) oraz układem sterowania i nadzoru pracy tj. system sterowania, monitorowania i rejestracji parametrów rozdzielnicy, a każda z tych robót wykonywana była w użytkowanym budynku,
      lub
      b) co najmniej dwie roboty budowlane, w ramach których wykonał przebudowę układu zasilania z rozdzielnicą elektryczną, układem SZR (samoczynne załączanie rezerwy) oraz układem sterowania i nadzoru pracy tj. system sterowania, monitorowania i rejestracji parametrów rozdzielnicy, o wartości brutto tej przebudowy nie mniejszej niż 80 000 zł, a każda z tych robót wykonywana była w użytkowanym budynku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
      a) kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
      b) kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
      c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru;
      d) co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 80 000 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia;
2) wynagrodzenia;
3) zmiany numeru rachunku bankowego WYKONAWCY.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej t.j. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że WYKONAWCA powiadomi na piśmie ZAMAWIAJĄCEGO o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
2) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia Umowy;
3) zmiany numeru rachunku bankowego WYKONAWCY;
4) gdy zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO.
3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od WYKONAWCY, w szczególności:
1) zawarcia umowy na roboty dodatkowe (przedłużenie terminu możliwe będzie wyłącznie o czas niezbędny do realizacji tych robót);
2) w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć, a leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO.
4. Zmiany Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
5. Zmiany niniejszej Umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 2 ust. 2 i § 13 ust. 3.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, pok. 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2014 r. godz. 12:30, siedziba Zamawiającego, sala 132 A.
2. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.
4. Sygnatura postępowania: BZP-271-059/WKiO/14/MW.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza tabeli elementów scalonych.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 letniej gwarancji na całość robót licząc od daty odbioru końcowego robót.
7. Warunkiem zawarcia umowy jest wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej.
8. Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu:
a) kopię uprawnień zawodowych osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym wpis na listę członków (z określonym w nim terminem ważności ubezpieczenia OC) oraz kopie świadectw kwalifikacyjnych dot. uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru oraz uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji;
b) kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych) bez ograniczenia sumy gwarancyjnej przez podlimity, oraz do przedstawienia dowodu jej opłacenia,
c) Harmonogram Robót, zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Rozdziale 1 SIWZ,
d) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, zgodnie z zapisem § 6 ust. 5 umowy.
9. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
10. W przypadku nie dopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w pkt. 7, 8 i 9, będzie to uznane przez Zamawiającego za tożsame z uchylaniem się od zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.