To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-15
Sulmierzyce: Przebudowa budynku Zespołu Szkół im. S. F. Klonowicza w Sulmierzycach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele dydaktyczne
Numer ogłoszenia: 153271 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190796 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Rynek 11, 63-750 Sulmierzyce, woj. wielkopolskie, tel. 062 7223201, faks 062 7223475.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Zespołu Szkół im. S. F. Klonowicza w Sulmierzycach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele dydaktyczne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku Zespołu Szkół im. S. F. Klonowicza w Sulmierzycach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na cele dydaktyczne: CPV 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w województwie wielkopolskim, powiat krotoszyński, Miasto Sulmierzyce. Zakres robót obejmuje wykonanie przebudowy budynku Zespołu Szkół Publicznych w Sulmierzycach wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe. Projektowane zamierzenie inwestycyjne będzie polegało na: - zamknięciu przeciwpożarowym istniejącej klatki schodowej na wszystkich kondygnacjach łącznie z adaptowanym poddaszem ścianami o parametrach odporności ogniowej REI 60; montaż drzwi na klatkę schodową odpowiadających wymaganiom przepisów ppoż i dotyczących ewakuacji - zainstalowaniu klap oddymiających klatkę schodową w kolorze pokrycia w południowej połaci dachu - przebudowie klatki schodowej w celu dostosowania jej do obowiązujących przepisów z zakresu ppoż oraz ewakuacji - zainstalowaniu na wszystkich kondygnacjach hydrantów wewnętrznych O25 - wymianie rozety krosnowej w ścianie południowej na dwuszynową o tych samych wymiarach i podziałach - wymianie istniejących okien w ścianie kolankowej poddasza na witryny nieotwieralne, antywłamaniowe - uzupełnieniu istniejącej płyty żelbetowej stropu w części północnej poddasza starszej części budynku w celu pełnego wydzielenia pomieszczeń higienicznosanitamych, wymianie istniejącej rozety w ścianie północnej starszej części budynku na 2. niezależne witryny nieotwieralne antywłamaniowe położone nad i pod ww. uzupełnieniem płyty. - uzupełnieniu istniejącej płyty żelbetowej stropu nad I piętrem w części północnej starszej części budynku w celu pełnego wydzielenia pomieszczeń higienicznosanitamych - wymianie okna PCV na 2. piętrze w ścianie północnej starszej części budynku na 2. niezależne okna - na 2. piętrze nieotwieralne antywłamaniowe, na 1. piętrze otwieralne, położone nad i pod ww. uzupełnieniem płyty. - zamontowaniu krat zabezpieczających rozety, położone nisko nad podłogą spocznika klatki schodowej oraz podłogą poddasza - zamontowaniu nad drzwiami wejściowymi kurtyny powietrznej - zwiększeniu odporności ogniowej stropu nad 3. kondygnacją poprzez podwieszenie płyt g-k - wzmocnieniu drewnianych belek stropu nad 3. kondygnacją z częściową wymianą i zagęszczeniem belek stropowych - wykonaniu izolacji termicznej i przeciwwilgociowej stropu nad 3. kondygnacją - wymianie podłogi na poddaszu - wymianie pokrycia dachu - wymianie obróbek blacharskich na dachu - wymurowaniu 2. osobnych kominów w miejsce komina łączącego kanały z obu ścian korytarza w części północnej poddasza, wykończeniu tynkiem cementowo- wapiennym w kolorze szarym wszystkich kominów, wykonanie wymianów w konstrukcji dachu umożliwiających wyprowadzenie nowych kominów ponad połać - zaimpregnowaniu i zabezpieczeniu przeciwpożarowym elementów konstrukcji drewnianej - wzmocnieniu krokwi - wykonaniu izolacji przeciwwodnej, przeciwwilgociowej i termicznej połaci dachowych obudowaniu od wewnątrz połaci dachowych płytami g-k, wydzieleniu za ich pomocą przestrzeni technicznej między połacią dachu a sufitem sal lekcyjnych, dostępnej z korytarza za pomocą drabin i zamontowanych drzwiczek rewizyjnych - zamontowaniu okien połaciowych i klap oddymiających, wykonanie wymianów w konstrukcji dachu umożliwiających przerwanie krokwi w miejscach umieszczenia okien - wydzieleniu pomieszczeń dydaktycznych, gospodarczych i technicznych, korytarza oraz sanitariatów na poddaszu poprzez wzniesienie ścianek o konstrukcji szkieletowej metalowej obudowanych płytami g-k, o łącznej grubości 15 cm; montaż drzwi do ww. pomieszczeń, - wydzieleniu sanitariatów na 2. piętrze poprzez wzniesienie ścianek działowych o konstrukcji szkieletowej metalowej obudowanych płytami g-k, o łącznej grubości 15 cm, montaż drzwi do ww. pomieszczeń - montażu niezbędnych przyrządów w sanitariatach oraz wykonanie instalacji sanitarnej - montażu szafek szkolnych metalowych w zastępstwie dotychczasowej szatni w przestrzeni korytarza na 2. piętrze - wykonanie przebudowy instalacji sanitarnych i elektrycznych - wykonanie instalacji centrali sygnalizacji pożaru SAP wraz z robotami towarzyszącymi określonymi w dokumentacji projektowej. Dokładny zakres rzeczowy robót przedstawiony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących inwestycji, oraz przedmiarze robót. Zakres robót objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami stanowiącymi załączniki do SIWZ. Do dnia 01 września 2014 r. obligatoryjnie należy ukończyć wszelkie roboty na niższych kondygnacjach, dodatkowo po tym terminie w godzinach od 07:30 do 15:30 Wykonawca jest zobowiązany nie korzystać z wcześniej wydzielonej klatki schodowej. Wykonawca otrzyma do swojej dyspozycji część podwórka szkolnego oraz zobowiązany jest w czasie wykonywanych prac nie blokować obydwu wyjść z budynku szkoły. Ponadto w okresie od 01 września 2014 r. ze względu na brak możliwości korzystania ze szkolnych toalet powinien zorganizować i zapewnić WC dla swoich pracowników. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jak również przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w SIWZ i załącznikach do niej nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Projekt budowlany Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących inwestycji Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia: na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Inicjatywa JESSICA wdrażana w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOVBAU Zakład Ogólnobudowlany Stolarstwo Marian i Krzysztof Nowiccy S-ka, Sławoszewice, ul. Łąkowa 14, 56-300 Milicz, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 760690,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 769450,67
Oferta z najniższą ceną: 769450,67 / Oferta z najwyższą ceną: 935582,78
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Russowie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Dobczycach
- " Utworzenie żłobka w Gminie Pęcław - 10 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat, Białołęka 20. "
- Remont Sali lekcyjnej nr 8 wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 2 w Rogoźnie
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Brodach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.