eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń i rozbudowa instalacji hydrantowej w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Warszawa: Remont pomieszczeń i rozbudowa instalacji hydrantowej w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 152741 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Warszawie , ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 464 23 26, faks 22 846 78 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/urzedy/warsz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i rozbudowa instalacji hydrantowej w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń i rozbudowa instalacji hydrantowej w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie. Część A: remont pomieszczeń w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie. Część B: rozbudowa instalacji hydrantowej w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy (dodatek nr 4 a) i b) do SIWZ) oraz w dodatku nr 5 a) i b) do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Program funkcjonalno - użytkowy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.43.20-7, 45.30.00.00-0, 45.44.00.00-3, 71.22.00.00-6, 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia. (Oświadczenie zawarte jest w Formularzu oferty, który stanowi dodatek nr 1 do SIWZ. Złożenie podpisanego Formularza oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli: Część A: co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu robót i poświadczeń należytego wykonania dołączonych do wykazu sporządzonego według wzoru, który stanowi dodatek nr 2a do SIWZ). Część B: co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 25 000 zł brutto każda. (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu robót i poświadczeń należytego wykonania dołączonych do wykazu sporządzonego według wzoru, który stanowi dodatek nr 2a do SIWZ). Część A i B: co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia dla części A, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda i co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia dla części B, o wartości co najmniej 25 000 zł brutto każda. (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu robót i poświadczeń należytego wykonania dołączonych do wykazu sporządzonego według wzoru, który stanowi dodatek nr 2a do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia. (Oświadczenie zawarte jest w Formularzu oferty, który stanowi dodatek nr 1 do SIWZ. Złożenie podpisanego Formularza oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje: Część A:co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dopuszcza pełnienie ww. funkcji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, zamawiający dopuszcza także pełnienie ww. funkcji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 mar-ca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn zm.). (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na pod-stawie wykazu osób sporządzonego według wzoru, który stanowi dodatek nr 2b do SIWZ). Część B: co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji wodnych, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności. Zamawiający dopuszcza pełnienie ww. funkcji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, zamawiający dopuszcza także pełnienie ww. funkcji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn zm.). (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu osób sporządzone-go według wzoru, który stanowi dodatek nr 2b do SIWZ). Część A i B osobami wskazanymi dla części A i B łącznie. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca wskazał więcej niż raz tę samą osobę (lub osoby) do wykonania zamówienia, o ile posiada ona (posiadają) wymagane kwalifikacje. (Ocena warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu osób sporządzonego według wzoru, który stanowi dodatek nr 2b do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż: Część A: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej). Część B: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej). Część A i B: 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych). (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli: Część A: co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu robót i poświadczeń należytego wykonania dołączonych do wykazu sporządzonego według wzoru, który stanowi dodatek nr 2a do SIWZ) Część B: co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 25 000 zł brutto każda. (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu robót i poświadczeń należytego wykonania dołączonych do wykazu sporządzonego według wzoru, który stanowi dodatek nr 2a do SIWZ) Część A i B: co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia dla części A, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda i co najmniej dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia dla części B, o wartości co najmniej 25 000 zł brutto każda. (Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu robót i poświadczeń należytego wykonania dołączonych do wykazu sporządzonego według wzoru, który stanowi dodatek nr 2a do SIWZ).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej 2. Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie-zbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie okresu realizacji umowy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://warszawa.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Warszawie, ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Statystycznego w Warszawie, ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie w okresie do 15.09.2016 r. Remont polegał będzie głównie na: malowaniu pomieszczeń, wymianie listew przypodłogowych, montażu ścianek działowych i zerwaniu płytek PCW, przebiciu ściany dzielącej pomieszczenia archiwum i magazynu, zamurowaniu drzwi do magazynu na parterze, wycięciu futryn i wymianie wykładziny dywanowej, przystosowanie pomieszczeń na pomieszczenia socjalne, wykonaniu ścianki działowej z płyt gipsowo - kartonowych, kuciu i położeniu nowej terakoty na schodach wejściowych. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy (dodatek nr 4 a) do SIWZ) oraz w dodatku nr 5 a) do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Program funkcjonalno - użytkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.31.43.20-7, 71.22.00.00-6, 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie okresu realizacji umowy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa instalacji hydrantowej w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa instalacji hydrantowej w budynku biurowym typu LIPSK przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie i wykonanie dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy (dodatek nr 4 b) do SIWZ) oraz w dodatku nr 5 b) do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Program funkcjonalno - użytkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Skrócenie okresu realizacji umowy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.