eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sońsk › Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Sońsk: Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych
Numer ogłoszenia: 152647 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ciechanowska 20, 06-430 Sońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6713811, 6713818, faks 023 6713818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 powstających w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych, gm. Sońsk w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, w ilości ok. 500 Mgrok (wartość szacunkowa), zgodnie z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o Odpadach (Dz.U.2013, poz. 21), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 roku w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2010 Nr 137, poz. 924) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 Nr 149 poz. 1673). Wspólny Słownik Zamówień (CPV)90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów. Charakterystyka odpadów przeznaczonych do zagospodarowania: Osady wytworzone w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych mają postać mazistą i są ustabilizowane. Pod względem bakteriologicznym, parazytologicznym i zawartości metali ciężkich komunalne osady ściekowe spełniają wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2010 Nr 137 poz. 924 ze zm.) w zakresie ich stosowania do celów określonych w art. 43 ust.1, pkt 3, 4, 5 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21). Wykonawca przedstawi informację o planowanym sposobie i miejscu odzysku lub unieszkodliwiania odwodnionych osadów (ustabilizowane komunalne osady ściekowe, kod odpadu 19 08 05) ze szczególnym uwzględnieniem okresu zimowego. W przypadku planowanego odzysku komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ustawy o odpadach: Wykonawca przedstawi dokumenty poświadczające prawo do dysponowania gruntem, na którym przedmiotowe osady mają być wykorzystane (wypisy z rejestru gruntów, mapy ewidencji gruntów, akty własności lub umowy dzierżawy, najmu lub podobne). Grunty przeznaczone do stosowania osadów muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.) oraz przynajmniej na 3 dni przed planowanym wywozem przedłoży wykonane przez certyfikowane jednostki badania gruntu, na którym będzie osad zagospodarowany, oraz poda typ gleby. Koszty badań gruntów obciążają Wykonawcę. Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych musi nastąpić w obrębie województwa mazowieckiego w myśl art. 20 ust. 4 ustawy o odpadach. Dopuszcza się zagospodarowanie osadu na terenie województwa innego niż zostały wytworzone jedynie pod warunkiem, jeśli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji lub miejsca przeznaczonego do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza niż odległość do instalacji lub miejsca położonego na obszarze województwa mazowieckiego w myśl art. 20 ust. 5 ustawy o odpadach. Osady ściekowe powstają na Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych, gm. Sońsk podczas procesów biologicznego oczyszczania ścieków metodą osadu czynnego. Osad zagęszczony prasowany jest na prasie taśmowej. Odwodniony osad po prasie charakteryzuje się około 18 % suchej masy. Odbiór osadów ściekowych będzie się odbywał w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach między 700 a 2000, w ilości około 40 Mg (miesięcznie) wyprasowanego osadu o zawartości suchej masy osadu około 18 %. Zamawiający po zmagazynowaniu 1 kontenera o pojemności około 25 m3 zawiadomi telefonicznie Wykonawcę o możliwości odebrania osadów ściekowych, których odbiór powinien nastąpić w ciągu 2 dni. Wywóz będzie się odbywać nie rzadziej niż raz w miesiącu. Osad na oczyszczalni jest sukcesywnie odwadniany, dlatego też wymagane jest każdorazowe podstawienie kontenera celem ponownego załadunku osadu ściekowego wraz z odbiorem. Przy transporcie i wyładunku osadów ściekowych Wykonawca odpowiada za zachowanie czystości. W przypadku naruszenia tej zasady (Wysypanie osadu na drodze) ma obowiązek natychmiast usunąć zabrudzenie i niezwłocznie powiadomić o zdarzeniu Zamawiającego, o ile zdarzenie to miało miejsce na drogach publicznych. Rozliczenie za odbiór osadu odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów wystawionej przez Zamawiającego potwierdzonej przez Wykonawcę, za miesiąc, w którym usługa została wykonana. W przypadku stosowania osadów ściekowych w celach określonych w art. 96 ust. 1 (wykorzystanie rolnicze): Ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod: 19 08 05) będą zastosowane zgodnie z wyliczoną przez Zamawiającego dawką, na gruntach będących we władaniu Wykonawcy. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za wykonanie badań gruntów oraz, że rozwiezie osad po dowiezieniu i niezwłocznie zmiesza go z gruntem. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie w/w osadów w sposób inny i na gruntach innych niż określił w dokumentach dołączonych do oferty. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na Zamawiającego (jako na wytwórcę) wynikających z zagospodarowania osadu ściekowego niezgodnie z warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę do wysokości nałożonej kary. W przypadku stosowania osadów ściekowych na zasadach określonych w art. 96 ust. 1 ustawy o odpadach Wykonawca zobowiązany jest do: Dostarczania Zamawiającemu map ewidencji gruntów, na których będą rolniczo stosowane osady ściekowe z zaznaczeniem innym kolorem numerów działek i ich powierzchni, na których osady te mają być stosowane; Dostarczenia wykonanych w imieniu Zamawiającego badań gruntów, na których będą rolniczo stosowane osady ściekowe oraz przekazania badań gruntów Zamawiającemu (1 próbka / 5 ha). Badania gruntów, na których mają być stosowane komunalne osady ściekowe winny być wykonane każdorazowo przed ich zastosowaniem. Badania gruntów winny być wykonane metodykami referencyjnymi wskazanymi w zał. 5 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. Nr 137, poz.924). Zakres badań gruntów powinien być zgodny z § 6 w/w rozporządzenia. W przypadku unieszkodliwiania (w tym składowania), lub odzysku ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod: 19 08 05) na innych zasadach niż określone w art. 96 ust. 1 ustawy o odpadach Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia dodatkowych dokumentów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Za transport, dostosowanie do zastosowania i zagospodarowanie osadów odebranych z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Komorach Dąbrownych, gm. Sońsk odpowiada wykonawca. Odbiór, transport, przetwarzanie i dostosowanie osadów odbywał się będzie sprzętem Wykonawcy przystosowanym do tego rodzaju ładunków. Wykonawca powinien dysponować 2 kontenerami o pojemności około 25 m3. Jeden będzie ustawiony na terenie Oczyszczalni Ścieków celem gromadzenia osadów, a kolejny będzie służył do transportu osadów. Kontenery stanowią własność Wykonawcy. W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się czasowy postój( trwający nie dłużej niż 14 dni) na Oczyszczalni Ścieków pełnych kontenerów pod warunkiem dostarczenia zamienników i ich przestawienia. Kontenery do transportu osadu poza teren oczyszczalni powinny być szczelne, niepowodujące wycieków, stabilne (uniemożliwiające osuwanie i przedostawanie się osadów poza kontener), powinny posiadać zamontowane zamknięcia skrzyni załadowczej, a także winny być sprawne technicznie (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym [Dz.U. 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zmianami], czyste) Puste kontenery powinny być przygotowane do załadunku tj. powinny mieć zdjęte zamknięcia oraz być ustawione do załadunku w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Dostarczane kontenery przeznaczone do załadunku powinny być dokładnie opróżniane..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia w związku ze zmniejszeniem lub zwiększeniem zakresu robót budowlanych. W związku z powyższym Zamawiający zastosuje ceny podane w ofercie przetargowej. Roboty uzupełniające lub dodatkowe których potwierdzona przez Zamawiającego konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy, a których zakres nie przekroczy 20-50 % wartości zadania, Wykonawca obowiązany jest wykonać na dodatkowe zamówienie udzielone z wolnej ręki przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz cen zawartych w ofercie przetargowej - w trybie art.67 ust. 1 pkt. 6, 7 Prawa zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz Posiadają aktualną decyzję w zakresie transportu odpadów (z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, kod odpadu 19 08 05 2) Posiadają aktualną decyzję w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (z wyszczególnieniem ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, kod odpadu 19 08 05 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada takiej decyzji, powinien dołączyć do oferty decyzję firmy (Podwykonawcy) na transport oraz odzysk lub unieszkodliwianie przedmiotowego odpadu oraz umowę z tą firmą (Podwykonawczą) 4. W przypadku planowanego odzysku komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy o odpadach Wykonawca dołączy: - oświadczenie, że posiada prawo do dysponowania gruntem o odpowiedniej powierzchni, na którym osady mają być wykorzystywane, - oświadczenie, że grunty na jakich zamierza prowadzić odzysk osadów nie są objęte zakazem zgodnie z art. 43 ust. 6 ustawy o odpadach oraz spełniają wymagania określone w §2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych, oświadczenie, iż w przypadku odzysku osadów ściekowych w oparciu o art. 43 ust. 1 pkt. 1, 4 i 5 ustawy o odpadach, że na przedmiotowych gruntach będą stosowane wyłącznie osady z oczyszczalni ścieków w Skórczu - oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku odzysku osadów ściekowych w oparciu o art. 43 ust 1 ustawy o odpadach, osady ściekowe po przetransportowaniu na nieruchomość gruntową będą niezwłocznie zmieszane z gruntem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej trzy usługi o wartości, charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest przedstawienie przez Wykonawcę opłaconej polisy OC

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    referencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonsk.pl, www.sonsk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sońsk Adres zamawiającego: Ul. Ciechanowska 20 Kod Miejscowość: 06-430 Sońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sońsk Adres zamawiającego: Ul. Ciechanowska 20 Kod Miejscowość: 06-430 Sońsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.