eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › opracowanie projektu na organizację imprezy sportowo-rekreacyjnej dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska.



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Warszawa: opracowanie projektu na organizację imprezy sportowo-rekreacyjnej dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska.
Numer ogłoszenia: 152572 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106708 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa, al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: opracowanie projektu na organizację imprezy sportowo-rekreacyjnej dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska..

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: impreza zamknięta, na świeżym powietrzu z uwzględnieniem pogody deszczowej termin imprezy: 24.05.2014 r. czas trwania imprezy: od 12:00 do 18:00 uczestnicy imprezy: pracownicy ILOT i GECP wraz z rodzinami: osoby dorosłe oraz dzieci szacowana liczba uczestników: 2500 osób, w tym: 1700 osób dorosłych, 300 dzieci w wieku od 0 do 3 lata, 300 dzieci w wieku od 4 do 9 lat, 200 dzieci w wieku od 10 do 18 lat miejsce imprezy: Warszawa i okolice Warszawy do 50 km od centrum Warszawy; uczestnicy konkursu zobowiązani są znaleźć i zarezerwować miejsce imprezy; dostęp do toalet i bieżącej wody musi być zapewniony z uwzględnieniem ilości uczestników imprezy motyw przewodni oprawa muzyczna koncert znanego zespołu muzyki współczesnej wystrój terenu zgodny z motywem przewodnim imprezy. strefa HealthAhead promująca zdrowy tryb życia zawierająca m.in. namiot z nauką pierwszej pomocy, namiot z rejestracją potencjalnych dawców szpiku, namiot z dietetykiem i dermatologiem. Wyposażenie i obsługa namiotów leży po stronie Organizatorów konkursu. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest zapewnić 5 namiotów o powierzchni od 20m2 do 25m2 i zaplanować oznaczenie oraz lokalizację strefy HealthAhead na terenie. catering wraz z obsługą: menu dla dorosłych i dzieci, napoje bezalkoholowe, piwo; obsługa musi na bieżąco dbać o czystość i porządek. Brudna zastawa stołowa musi być niezwłocznie sprzątana, dania i napoje uzupełniane na bieżąco; strefa cateringowa musi zawierać punkt ze zdrową żywnością oznaczony HealthAhead - Healthy Choice. program imprezy obejmujący: atrakcje dla dzieci i młodzieży w poszczególnych grupach wiekowych: od 0 do 3, od 4 do 9, od 10 do 18 lat; aktywności integrujące dzieci i rodziców; elementy edukacyjne, konkursy i zabawy sportowo rekreacyjne gadżety i drobne upominki dla każdego z uczestników imprezy wydawane przy wejściu na imprezę, mieszczące się w kwocie do 25 PLN netto za sztukę opaski na ręce lub inny sposób oznakowania każdego uczestnika imprezy w celu wykluczenia obecności osób nieuprawnionych do wstępu na imprezę. Opaski będą rozdawane uczestnikom przez hostessy przy wejściu na imprezę. Opaski dla dzieci muszą mieć miejsce na wpisanie numeru telefonu opiekuna. hostessy obsługa instruktorsko-animacyjna obsługa medyczna ochrona w trakcie imprezy obsługa techniczna: nagłośnienie, oświetlenie, muzyka ubezpieczenie NNW uczestników imprezy transport dowożący uczestników imprezy z możliwością przewiezienia rowerów oraz wózków dziecięcych: transport wahadłowy; osoby koordynujące pojazdy w punkcie wyjazdowym Instytut Lotnictwa oraz punkcie przyjazdowym miejsce imprezy; godz. od 11:15 do 13:00 Odjazdy z Instytutu Lotnictwa co 15 minut łącznie dla 50 procent założonych uczestników imprezy; godz. od 15:30 do18:15 Odjazdy z miejsca imprezy co 15 minut łącznie dla 50 procent założonych uczestników imprezy posprzątanie po zakończeniu imprezy..

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU

IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW: 17

IV.2) NAGRODY

  • Miejsce: zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej.

IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • Windmill Sp. z o.o., ul. Rynkowa 6, 05-261 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.2.2) Wartość nagrody

  • Wartość wydanej (wypłaconej) nagrody (bez VAT): 0 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.