eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Roboty remontowo-budowlane w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu, Urzędu Skarbowego w Grudziądzu, Urzędu Skarbowego w Lipnie, Urzędu Skarbowego w Radziejowie, Urzędu Skarbowego w Rypinie, Urzędu Skarbowego w Świeciu i Urzędu Skarbowego w Tucholi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Bydgoszcz: Roboty remontowo-budowlane w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu, Urzędu Skarbowego w Grudziądzu, Urzędu Skarbowego w Lipnie, Urzędu Skarbowego w Radziejowie, Urzędu Skarbowego w Rypinie, Urzędu Skarbowego w Świeciu i Urzędu Skarbowego w Tucholi
Numer ogłoszenia: 152563 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Bydgoszczy , ul. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5856396, 052 5856386, faks 052 5856380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu, Urzędu Skarbowego w Grudziądzu, Urzędu Skarbowego w Lipnie, Urzędu Skarbowego w Radziejowie, Urzędu Skarbowego w Rypinie, Urzędu Skarbowego w Świeciu i Urzędu Skarbowego w Tucholi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w budynkach Izby Skarbowej w Bydgoszczy z podziałem na niżej wymienione części: 1) CZĘŚĆ I Naprawa części elewacji w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 34/36, 2) CZĘŚĆ II Częściowa wymiana nawierzchni parkingu z kostki brukowej przed budynkiem Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Łąkowej 23, 3) CZĘŚĆ III Naprawa podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 77, 4) CZĘŚĆ IV Wymiana aluminiowej instalacji elektrycznej w Urzędzie Skarbowym w Lipnie przy ul. Stanisława Staszica 4, 5) CZĘŚĆ V Wymiana części okien w Urzędzie Skarbowym w Radziejowie przy ul. Rolniczej 6, 6) CZĘŚĆ VI Naprawa elewacji wraz z ociepleniem w Urzędzie Skarbowym w Rypinie przy ul. Dojazdowej 10, 7) CZĘŚĆ VII Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicy w Urzędzie Skarbowym w Świeciu przy ul. 10 Lutego 16, 8) CZĘŚĆ VIII Impregnacja drewnianej więźby dachowej w Urzędzie Skarbowym w Tucholi przy ul. Plac Zamkowy 4.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.32.40.00-4, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.31.53.00-1, 45.42.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.26.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.23.32.50-6, 45.32.10.00-3, 45.31.57.00-5, 45.42.11.35-9, 45.23.32.22-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) dla CZĘŚCI I zamówienia - 200,00 zł 2) dla CZĘŚCI II zamówienia - 200,00 zł 3) dla CZĘŚCI III zamówienia - 200,00 zł 4) dla CZĘŚCI IV zamówienia - 800,00 zł 5) dla CZĘŚCI V zamówienia - 200,00 zł 6) dla CZĘŚCI VI zamówienia - 1500,00 zł 7) dla CZĘŚCI VII zamówienia - 800,00 zł 8) dla CZĘŚCI VIII zamówienia - 600,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) będzie dysponował osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290), 2) osoby posiadające wyżej wymienione uprawnienia winny się jednocześnie legitymować aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca załącza:4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kadra nadzorująca wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru - zał. nr 7 do SIWZ - w oryginale)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) dla CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) każda. 2)dla CZĘŚCI II zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) każda. 3)dla CZĘŚCI III zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) każda. 4)dla CZĘŚCI IV zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) każda. 5)dla CZĘŚCI V zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) każda. 6)dla CZĘŚCI VI zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda. 7)dla CZĘŚCI VII zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) każda. 8)dla CZĘŚCI VIII zamówienia - co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) każda. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien wykazać, posiadanie doświadczenia wymaganego łącznie dla tych części zamówienia, na które składa ofertę, zarówno pod względem ilości jak i wartości wykonanych robót. Wykonawca załącza:2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg wzoru - zał. nr 4 do SIWZ - w oryginale); dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie (złożone w oryginale lub kserokopii) lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) będzie dysponował osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290), 2) osoby posiadające wyżej wymienione uprawnienia winny się jednocześnie legitymować aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca załącza:4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kadra nadzorująca wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru - zał. nr 7 do SIWZ - w oryginale)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości nie mniejszej niż: 1) 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla I części zamówienia, 2) 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dla II części zamówienia, 3) 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla III części zamówienia, 4) 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla IV części zamówienia, 5) 15.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla V części zamówienia, 6) 65.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) dla VI części zamówienia, 7) 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla VII części zamówienia, 8) 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) dla VIII części zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien wykazać, że jest ubezpieczony w wysokości nie mniejszej niż suma kwot ubezpieczenia dla danych części. Wykonawca załącza:3) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z treścią rozdziału V ust. 9 SIWZ - (kopia polisy oraz dowodu opłacenia skadki/ek potwierdzona za zgodność z oryginałem)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania przedmiotu umowy, może ulec zmianie, jeżeli zachowanie terminu umowy uniemożliwią następujące okoliczności: 1. warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, 2. działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, 3. konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono w STWiOR. Zmiana stawki VAT (co wpłynie na zmianę kwoty VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w §13 ust. 2 w przypadku zmiany tej stawki przez zmianę przepisów prawa w tym zakresie)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Bydgoszczy, ul. Czartoryskiego 20, 85-222 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Bydgoszczy, ul. Dr. E. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa części elewacji w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Toruniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa części elewacji w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 34/36.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.40.00-4, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częściowa wymiana nawierzchni parkingu z kostki brukowej przed budynkiem Urzędu Skarbowego w Grudziądzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częściowa wymiana nawierzchni parkingu z kostki brukowej przed budynkiem Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Łąkowej 23.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.50-6, 45.23.32.51-3, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 77.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.21.00-5, 45.32.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana aluminiowej instalacji elektrycznej w Urzędzie Skarbowym w Lipnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana aluminiowej instalacji elektrycznej w Urzędzie Skarbowym w Lipnie przy ul. Stanisława Staszica 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.53.00-1, 45.31.57.00-5, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana części okien w Urzędzie Skarbowym w Radziejowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana części okien w Urzędzie Skarbowym w Radziejowie przy ul. Rolniczej 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.35-9, 45.32.40.00-4, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa elewacji wraz z ociepleniem w Urzędzie Skarbowym w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa elewacji wraz z ociepleniem w Urzędzie Skarbowym w Rypinie przy ul. Dojazdowej 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4, 45.32.40.00-4, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicy w Urzędzie Skarbowym w Świeciu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicy w Urzędzie Skarbowym w Świeciu przy ul. 10 Lutego 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1, 45.23.32.50-6, 45.23.32.51-3, 45.23.32.53-7, 45.33.23.00-6, 45.32.40.00-4, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Impregnacja drewnianej więźby dachowej w Urzędzie Skarbowym w Tucholi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Impregnacja drewnianej więźby dachowej w Urzędzie Skarbowym w Tucholi przy ul. Plac Zamkowy 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.26.10.00-4, 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.41-4, 45.42.11.31-1, 45.43.00.00-0, 45.43.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.