eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi dotyczące mienia związanego z infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, to jest na terenie województwa dolnośląskiego, w zakresie ograniczonych praw rzeczowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-27

Ogłoszenie nr 15254 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.

Wrocław: Usługi dotyczące mienia związanego z infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, to jest na terenie województwa dolnośląskiego, w zakresie ograniczonych praw rzeczowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6902 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 01034470800664, ul. ul. Mińska  60, 54610   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97, e-mail jgontarska@anr.gov.pl, mjanek@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi dotyczące mienia związanego z infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, to jest na terenie województwa dolnośląskiego, w zakresie ograniczonych praw rzeczowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące mienia związanego z infrastrukturą techniczną, wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdującego się na obszarze właściwości Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, to jest na terenie województwa dolnośląskiego, w zakresie ograniczonych praw rzeczowych. W ramach usługi wykonywane będą następujące czynności: a) Kompletowanie dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw dotyczących ograniczonych praw rzeczowych oraz zajęć czasowych w tym rejestracja spraw w wewnętrznym systemie komputerowym. b) Przygotowywanie korespondencji i redagowanie odpowiedzi, udzielanie informacji w tym min. inwestorom zewnętrznym, dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, remontów sieci infrastruktury technicznej oraz przebiegu sieci infrastruktury technicznej na gruntach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i gruntach sąsiednich. c) Sprawdzanie stanu prawnego nieruchomości będących w Zasobie WRSP, a będących przedmiotem ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych oraz czasowego zajęcia nieruchomości. d) Lustracje nieruchomości Zasobu WRSP, będących przedmiotem ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych oraz czasowego zajęcia nieruchomości. e) Opracowywanie dokumentacji, projektów umów regulujących zasady udostępniania inwestorom nieruchomości będących w Zasobie WRSP (pod budowę infrastruktury technicznej lub sieci i urządzeń przesyłowych). f) Dokumentowanie spraw związanych z ustanowieniem ograniczonych praw rzeczowych lub czasowego zajęcia nieruchomości, dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, remontów sieci infrastruktury technicznej oraz przebiegu sieci infrastruktury technicznej na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i gruntach sąsiednich. g) Na podstawie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej kierowanie do wykonania operatów szacunkowych oraz weryfikowanie zgodności zawartości operatów szacunkowych w zakresie wyceny części składowych nieruchomości tj. infrastruktury technicznej i urządzeń przesyłowych. h) Naliczanie wysokości opłat za ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych lub zajęcia nieruchomości na podstawie operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych. i) Opracowywanie wniosków do postepowań na usługi wyceny nieruchomości w trybie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. j) Protokolarne przekazywanie nieruchomości oraz odbiór nieruchomości i innych zamówień związanych z realizowanymi usługami zgodnie z zawartymi umowami. k) Prowadzenie rejestrów umów oraz rejestru zgód czasowych. l) Sporządzanie wykazów wykonanych usług wraz z rozliczeniem godzinowym przed wystawieniem faktury za usługi. 4.2 Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie od 26 do 36 godzin tygodniowo (kryterium oceny ofert) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie realizował Usługi osobiście lub delegując do prac swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny. 4.3 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 70100000-2 - usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych 4.4 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji umowy, do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2016. 1666 z późn.zm), we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie podwykonawcy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) usługi wymienione w wymienione w pkt 4.1 lit. a), b) c), e), f), h) k) 2) W celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności wymienione w ust. 1 z określeniem okresu ich zatrudniania oraz wymiaru czasu pracy (równoznaczne z ilością godzin świadczonych usług wskazanych w ofercie), ustalonych w umowie o pracę, zarówno z Wykonawcą jak i z podwykonawcą. Wykaz zostanie złożony najpóźniej w dniu przed podpisaniem umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić w terminie 2 dni roboczych, kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia (w tym zanonimizowane - za wyjątkiem imienia i nazwiska - umożliwiające identyfikację umowy o pracę, dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę, np. zaświadczenie ZUS, dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do opłacania składek). W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie ich danych osobowych i ich udostępnianie przez Wykonawcę i Zamawiającego zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz będzie stanowiło podstawę rozwiązania umowy. 4) W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego do wykonania na podstawie umowy o pracę, Wykonawca ma obowiązek w terminie 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie każdą zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności które będą oni wykonywać. 5) W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników , Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt 4.1 lit. a), b) c), e), f), h) k), wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych oraz osobowych. 4.5 W przeciągu ostatnich 24 miesięcy wykonano na rzecz Zamawiającego -50 lustracji nieruchomości objętych wnioskami o ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych oraz zajęć czasowych. -40 protokolarnych weryfikacji operatów szacunkowych dotyczących nieruchomości obciążonych ograniczonymi prawami rzeczowymi. -Opracowano 96 umów regulujących zajęcie nieruchomości na cele ustanowienia służebności przesyłu. -Opracowano 4 umowy czasowego zajęcia nieruchomości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 70100000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT117591.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DOLO Dorota Pluta ,  dorota.pluta.pl@gmail.com,  ul. Jana Pawła II 33,  63-720,  Koźmin Wielkopolski,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.