eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Modernizacja Parczewskiego Domu Kultury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Parczew: Modernizacja Parczewskiego Domu Kultury
Numer ogłoszenia: 152498 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parczew , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551237, 3551236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.parczew.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Parczewskiego Domu Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe; - Ścianki GK; - Wymiana obróbek, rynien i rur spustowych; - Stolarka, ślusarka okienna i drzwiowa; - Roboty zewnętrzne (docieplenie ścian, izolacja fundamentów, schody zewnętrzne, pochylnia dla niepełnosprawnych); - Posadzki; - Tynki wymalowania; - Opaska, utwardzenie placu; - Roboty instalacyjne branży sanitarnej; - Instalacje elektryczne wewnętrzne; - Demontaż instalacji elektrycznej; - TV dozorowa. Szczegółowy zakres został określony w dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarze robót. Zakres zamówienia obejmuje zakup urządzeń, materiałów i wyposażenia, wykonanie robót budowlanych, ziemnych, drogowych, instalacyjnych a także obsługę geodezyjną realizacji i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. II. Opis sposobu wykonania w/w robót został szczegółowo opisany w poniższych dokumentach: W przypadku rozbieżności pomiędzy n/w dokumentami hierarchia dokumentów przedstawia się następująco. 1. Projekt budowlano-wykonawczy. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiar robót. Zadanie Nr 2 - Zakup wyposażenia I. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę m.in.: - System zawieszeń obrazów wraz z oświetleniem (4 szt.); stół konferencyjny (8 szt.); centralka telefoniczna (1 szt.); zewnętrzna gablota ogłoszeniowa (1 szt.); wewnętrzna tablica (1 szt.); mikrofon pojemnościowy (3 szt.); mikrofon dynamiczny (4 szt.); mixer (1 szt.); kolumna aktywna- monitor sceniczny (1 szt.); combo basowe (1 szt.); niszczarka do dokumentów (3 szt.); skaner (1 szt.); urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.); szafa (1 szt.); laptop (1 szt.); antyrama (22 szt.); obiektyw (1 szt.); krzesła składane (69 szt.); naświetlacz LED (2 szt.); regał stalowy podstawowy (1 szt.); regał stalowy dostawny (5 szt.); dysk przenośny (2 szt.) zgodnie ze specyfikacją techniczna wyposażenia. UWAGA: Przy wypełnianiu tabelki - specyfikacja techniczna wyposażenia - Zbiorcze zestawienie kosztów, Wykonawca jest zobowiązany podać /wpisać/ TYP - MARKĘ oferowanego wyposażenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.23.32.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.40.00-1, 45.31.42.00-3, 30.21.00.00-4, 37.31.00.00-4, 37.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla zadania 1 /roboty budowlane/ i 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla zadania 2 /zakup wyposażenia/.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykażą, że dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego o ile wynika to z odrębnych przepisów /wymóg dotyczy Wykonawców składających ofertę na roboty budowlane/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy /dla każdego zadania oddzielny/ z wykorzystaniem wzoru wraz z załączonym zbiorczym zestawieniem kosztów /ZZK-dotyczy tylko zadania na zakup wyposażenia/. 2. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile ten fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parczew.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pokój Nr 19 /II piętro/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pokój Nr 19 /II piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT DOFINANSOWANY W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ VII: KULTURA, TURYSTYKA I WSPÓŁPRACA MIĘDZYREGIONALNA, DZIAŁANIE 7.1: INFRASTRUKTURA KULTURY I TURYSTYKI, REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja Parczewskiego Domu Kultury /roboty budowlane/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe; - Ścianki GK; - Wymiana obróbek, rynien i rur spustowych; - Stolarka, ślusarka okienna i drzwiowa; - Roboty zewnętrzne (docieplenie ścian, izolacja fundamentów, schody zewnętrzne, pochylnia dla niepełnosprawnych); - Posadzki; - Tynki wymalowania; - Opaska, utwardzenie placu; - Roboty instalacyjne branży sanitarnej; - Instalacje elektryczne wewnętrzne; - Demontaż instalacji elektrycznej; - TV dozorowa. Szczegółowy zakres został określony w dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarze robót. Zakres zamówienia obejmuje zakup urządzeń, materiałów i wyposażenia, wykonanie robót budowlanych, ziemnych, drogowych, instalacyjnych a także obsługę geodezyjną realizacji i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. II. Opis sposobu wykonania w/w robót został szczegółowo opisany w poniższych dokumentach: W przypadku rozbieżności pomiędzy n/w dokumentami hierarchia dokumentów przedstawia się następująco. 1. Projekt budowlano-wykonawczy. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiar robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.23.32.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.40.00-1, 45.31.42.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres rękojmi i gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja Parczewskiego Domu Kultury /zakup wyposażenia/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę m.in.: - System zawieszeń obrazów wraz z oświetleniem (4 szt.); stół konferencyjny (8 szt.); centralka telefoniczna (1 szt.); zewnętrzna gablota ogłoszeniowa (1 szt.); wewnętrzna tablica (1 szt.); mikrofon pojemnościowy (3 szt.); mikrofon dynamiczny (4 szt.); mixer (1 szt.); kolumna aktywna- monitor sceniczny (1 szt.); combo basowe (1 szt.); niszczarka do dokumentów (3 szt.); skaner (1 szt.); urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.); szafa (1 szt.); laptop (1 szt.); antyrama (22 szt.); obiektyw (1 szt.); krzesła składane (69 szt.); naświetlacz LED (2 szt.); regał stalowy podstawowy (1 szt.); regał stalowy dostawny (5 szt.); dysk przenośny (2 szt.) zgodnie ze specyfikacją techniczna wyposażenia. UWAGA: Przy wypełnianiu tabelki - specyfikacja techniczna wyposażenia - Zbiorcze zestawienie kosztów, Wykonawca jest zobowiązany podać /wpisać/ TYP - MARKĘ oferowanego wyposażenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4, 37.31.00.00-4, 37.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności faktury - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.