eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontów pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Administracja Nowolipki w 2016 roku - zamówienie uzupełniające.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Warszawa: Wykonanie remontów pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Administracja Nowolipki w 2016 roku - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 152441 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242 , strona internetowa www.zgnwola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Administracja Nowolipki w 2016 roku - zamówienie uzupełniające..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia Zakres prac określają szczegółowe zakresy robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do s.i.w.z. Wykonawca musi posiadać zdolność wykonywania minimum 10 remontów lokali równocześnie, wskazanych przez Zamawiającego każdorazowo odrębnym zleceniem. Wykaz adresowy lokali przewidzianych do remontu Wykonawca otrzyma w dniu zawarcia umowy. Po wykonaniu robót objętych przedmiotowym zamówieniem Wykonawca winien sporządzić dokumentację powykonawczą w formie inwentaryzacji budowlanej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: Proponowany tryb z wolnej ręki wynika z faktu, że zachodzi okoliczność zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 03.03.2016 r. w trybie przetargu nieograniczonego zawarta została umowa nr 18/ZP/15/2016 obejmująca wykonanie remontów pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Administracja Nowolipki w 2016 r. Łączna wartość umowy brutto wynosi 541 014,06 zł. W ramach powołanej umowy wyremontowane zostały 24 pustostanów, w trakcie realizacji jest 7 lokali. Łącznie w ramach umowy przeprowadzony zostanie remont 31 pustostanów. Na podstawie wydanych przez WZL skierowań, które wpłynęły do ZGN do dnia 15.07.2016 r., na terenie Administracji Nowolipki przeprowadzenia prac remontowych wymaga 110 lokali. Mając na uwadze realizację założonych na rok bieżący celów, tj. przeprowadzenie remontów 70% lokali, na które zostały wydane skierowania do zawarcia umów najmu, zasadnym jest udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego, kolejnego zamówienia uzupełniającego. Udzielając zamówienia podstawowego, zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego co stanowi kwotę 343 049,70 zł netto.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Jerzy Plewik Zakład Usługowy - Instalacje Sanitarne i Budowlane - lider, , ul. Syrokomli 5/19 lok. 172, 03-335 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • Zakład Remontowo-Budowlany s.c. Andrzej Bogucki, Adam Bogucki, ul. Międzynarodowa 65 lok. 39, 03-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.