eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Przebudowa drogi powiatowej nr 4130Z Przybiernów - Budzieszewice na odcinku ok. 1500 m

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-23

Goleniów: Przebudowa drogi powiatowej nr 4130Z Przybiernów - Budzieszewice na odcinku ok. 1500 m
Numer ogłoszenia: 152420 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77825 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 471 02 65, faks 91 471 02 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4130Z Przybiernów - Budzieszewice na odcinku ok. 1500 m.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 4130Z Przybiernów - Budzieszewice na odcinku około 1500 m., z podziałem na 2 Etapy. Przebudowa ww. drogi zakłada utrzymanie dotychczasowej klasy drogi powiatowej - klasy L (dr. lokalna). Skrzyżowania dróg wewnętrznych z drogą powiatową nr 4130Z zaprojektowano jako skrzyżowania zwykłe. 1.Parametry odcinka drogi powiatowej nr 4130Z w ramach planowanej przebudowy: 1)długość odcinka drogi nr 4130Z w ramach przebudowy - 1,525 km w tym: - Etap I - 0,452 km; - Etap II - 1,073 km. 2)szerokość podstawowa jezdni odcinka drogi dwukierunkowej - 5,00 m (dwa pasy ruchu po 2,50 m), dla Etapu I, szerokość jezdni 5,50 m - 6,00 m. 3)pobocza gruntowe obustronne szer. 1,00 m; 4)skrzyżowania zwykłe; 5)zjazdy indywidualne o szerokości 4,00 m - 5,00 m do przyległych terenów. Od krawędzi jezdni zjazdy wyokrąglono promieniami R = 3 m i R = 5 m. 2.Rozwiązanie wysokościowe projektowanej jezdni i zjazdów dostosowano do istniejących skrzyżowań z drogami wewnętrznymi oraz do istniejącego zagospodarowania terenu przylegającego do pasa drogowego. Projektowane spadki podłużne: 1)na drodze powiatowej nr 4130Z - spadki od 0,06% do 2,91%. 2) na jezdni dwukierunkowej, na odcinkach prostych zaprojektowano spadki poprzeczne dwustronne 2%, a na łuku poziomym (W 10) spadek jednostronny 3%. 3.Odprowadzenie wód opadowych - założono jako odprowadzenie wód opadowych z jezdni na pobocza gruntowe. 4.Pobocza należy zhumusować z dowiezionego materiału z maksymalnym wykorzystaniem pozyskanego humusu i obsiać mieszankami nasion traw. Założono profilowanie istniejących skarp o min. pochyleniu 1:1,5. 5. W ramach przebudowy drogi przyjęto konstrukcje nawierzchni: 1) Etap I - jezdnia. Nawierzchnie jezdni należy wykonać metodą potrójnego powierzchniowego utrwalenia grysami kamiennymi i emulsjami asfaltowymi kationowymi szybkorozpadowymi. 2) Etap I - skrzyżowania. Nawierzchnie należy wykonać metodą potrójnego powierzchniowego utrwalenia grysami kamiennymi frakcji 8/11 m, 5/8 mm, 2/5 mm i emulsjami kationowymi szybkorozpadowymi. Podbudowę na skrzyżowaniach zaprojektowano na warstwie odsączającej z piasku o współczynniku filtracji k8 m/dobę grubości 10 cm z kruszyw łamanych frakcji 0,31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie grub. 20 cm po zagęszczeniu. 3) Etap I - zjazdy. Nawierzchnie zjazdów należy wykonać metodą potrójnego powierzchniowego utrwalenia grysami kamiennymi i emulsjami asfaltowymi kationowymi szybkorozpadowymi. 4) Etap II - jezdnia. Nawierzchnie jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego i wzmocnionej oraz wyprofilowanej nawierzchni z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. Połączenia międzywarstwowe zaprojektowano z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami w ilości od ok. 0,25-0,50 kg/m2. 5)Etap II - odcinek drogi o nawierzchni gruntowej i skrzyżowania. Nawierzchnie należy wykonać z betonu asfaltowego na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami w ilości od ok. 0,25-0,50 kg/m2. Podbudowę na odcinkach o nawierzchni gruntowej i skrzyzowaniach zaprojektowano na warstwie odsączającej z piasku o współczynniku filtracji k8 m/dobę grubości 10 cm z kruszyw łamanych frakcji 0,31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie grub. 20 cm po zagęszczeniu. 6)Etap II - zjazdy. Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z betonu asfaltowego na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego i wzmocnionej oraz wyprofilowanej nawierzchni z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami w ilości od ok. 0,25-0,50 kg/m2. Podbudowę pod zjazdami zaprojektowano na warstwie odsączającej z piasku o współczynniku filtracji k8 m/dobę grubości 10 cm z kruszyw łamanych frakcji 0,31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie grub. 20 cm po zagęszczeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres zawiera dokumentacja projektowa, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: umowa dotacji nr 23/WRiR-I/04/15 z dnia 29 kwietnia 2015 r. zamówienie określone ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o.,, ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1144698,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 760886,97

  • Oferta z najniższą ceną: 760886,97 / Oferta z najwyższą ceną: 913787,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.