Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-23
Giżycko: USŁUGA W ZAKRESIE WYCINKI SAMOSIEJ I REKULTYWACJI NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NA 4352 W GIŻYCKU
Numer ogłoszenia: 152406 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE WYCINKI SAMOSIEJ I REKULTYWACJI NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NA 4352 W GIŻYCKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka samosiej i drzew na terenie poligonu OSPWL Orzysz (teren Lasów Państwowych) (zgodnie z załączaną mapą - zał. nr 6a): ? oddziały 90b, 91c o powierzchni 37,75 ha - wycinka 30% samosiej wraz z karczowaniem korzeni i wyrównaniem terenu po karczowaniu (zakres wycinki uzgodnić z nadleśnictwem Drygały); ? oddział 194a o powierzchni 32,28 ha - wycinka wszystkich samosiej do granicy ekotonu, bez karczowania korzeni po wycince. Wycinki samosiej należy dokonać zgodnie z wydanymi w tym zakresie Decyzjami administracyjnymi: ? Decyzja RDOŚ w Olsztynie znak: WOPN-OOP.6444.108.2014.MJ z dnia 04.09.2013r.; ? Decyzją RDOŚ w Olsztynie znak: WOPN-OOP.6444.52.2015.MJ z dnia 20.05.2015r. oraz pozwoleniami: ? pismo Nadleśnictwa drygały znak sp.: ZG.2216.4.2015 z dnia 09.04.2015r.; ? pismo Nadleśnictwa drygały znak: ZG.2216.4.2015 z dnia 12.05.2015r. Wymagania dotyczące wykonania robót: Z drzewa o parametrach pierśnicy powyżej 7 cm (średnica pnia drzewa mierzona na wysokości 1,30m bez kory) należy wyrobić w uzgodnieniu z miejscowym terytorialnie leśniczym sortymenty drzewne zgodnie z obowiązującymi PGL LP normami na surowiec drzewny tj.: Norma PN-93/D-02002, Norma PN-D-95000:2002, Norma PN-91/D-95018. Wyrobione drewno należy zerwać do drogi wywozowej (ustawić w zajarzmowanych stosach). Pozostałe po wyrobie sortymentów drzewnych gałęzie i odpady niewymiarowe drewna oraz wycięte drzewa i krzewy o parametrach pierśnicy poniżej 7 cm należy ułożyć w niewymiarowe stosy (gromady) przy drodze wywozowej w celu ich zrąbkowania. Karpy korzeniowe przewidziane do usunięcia należy wykarczować poniżej powierzchni gruntu a następnie uzupełnić warstwą gruntu zgodnie z ustaleniami poczynionymi z nadleśnictwem Drygały. Wycinka dotyczy także samosiej powyżej 10 lat. Drzewa w wieku powyżej 10 lat przewidziane do usunięcia należy po konsultacji z Nadleśnictwem Drygały oznakować np. kropka farby na korze. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac należy zgłaszać pisemnie do Nadleśnictwa Drygały. Ze względu na okresy ochronne ptaków na tym obszarze oraz szkolenia poligonowe przedmiotowe prace muszą być wykonane w terminie - 01.09 - 30.09.2015r. Powyższe prace należy wykonywać w ścisłym porozumieniu i uzgodnieniu z Nadleśnictwem Drygały 2.2. Wycinka i karczowanie samosiej oraz uprzątnięcie terenu z zalegających gałęzi i drewna na terenie Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w m. Mrągowo - Półwysep Czterech Wiatrów - teren o powierzchni 1,0 ha (zgodnie z załączaną mapą - zał. nr 6b) Wymagania dotyczące wykonania robót: ? Wycinka wszystkich samosiej, przycinka gałęzi drzew (odrostów) do wysokości 2,0 m, oraz uporządkowanie terenu z zalegających gałęzi itp. ? Wycinka dotyczy drzew i krzewów w wieku nie przekraczającym 10 lat. ? Wykonawcę obciąża obowiązek zachowania przepisów ustawy z dnia 16.04.2004r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220 z p. zm.) art. 83 ust.6 pkt. 4 - tj. wycinki drzew których wiek nie przekracza 10 lat. ? Urobek po wycince oraz zalegające gałęzie i drewno należy uprzątnąć z terenu jednostki wojskowej na koszt Wykonawcy. ? Karpy korzeniowe po wycince należy wykarczować na głębokość 5 cm poniżej powierzchni gruntu a następnie uzupełnić warstwą gruntu. ? Wycinka samosiej dotyczy terenu na stromej skarpie, nie ma możliwości wjechania sprzętem specjalistycznym. 2.3. Wycinka i karczowanie samosiej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Nowowiejskiej w m. Giżycko - teren o powierzchni 1,0 ha (zgodnie z załączaną mapą - zał. nr 6c) Wymagania dotyczące wykonania robót: ? Wycinka wszystkich samosiej, przycinka gałęzi drzew (odrostów) do wysokości 2,0 m, oraz uporządkowanie terenu z zalegających gałęzi itp. ? Wycinka dotyczy drzew i krzewów w wieku nie przekraczającym 10 lat. ? Wykonawcę obciąża obowiązek zachowania przepisów ustawy z dnia 16.04.2004r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220 z p. zm.) art. 83 ust.6 pkt. 4 - tj. wycinki drzew których wiek nie przekracza 10 lat. ? Urobek po wycince oraz zalegające gałęzie i drewno należy uprzątnąć z terenu jednostki wojskowej na koszt Wykonawcy. ? Karpy korzeniowe po wycince należy wykarczować na głębokość 5 cm poniżej powierzchni gruntu a następnie uzupełnić warstwą gruntu. 2.4. Wycinka i karczowanie samosiej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego w m. Orzysz - teren o powierzchni 6,60 ha (zgodnie z załączanymi mapami - zał. nr 6d, 6e i 6f) Wymagania dotyczące wykonania robót: ? Wycinka wszystkich samosiej, przycinka gałęzi drzew (odrostów) do wysokości 2,0 m, oraz uporządkowanie terenu z zalegających gałęzi itp. ? Wycinka dotyczy drzew i krzewów w wieku nie przekraczającym 10 lat. ? Wykonawcę obciąża obowiązek zachowania przepisów ustawy z dnia 16.04.2004r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220 z p. zm.) art. 83 ust.6 pkt. 4 - tj. wycinki drzew których wiek nie przekracza 10 lat. ? Urobek po wycince oraz zalegające gałęzie i drewno należy uprzątnąć z terenu jednostki wojskowej na koszt Wykonawcy. ? Karpy korzeniowe po wycince należy wykarczować na głębokość 5 cm poniżej powierzchni gruntu a następnie uzupełnić warstwą gruntu. 2.5. Wycinka i karczowanie samosiej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego w m. Giżycko - teren o 3,50 ha (zgodnie z załączoną mapą - zał. nr 6g) Wymagania dotyczące wykonania robót: ? Wycinka wszystkich samosiej, przycinka gałęzi drzew (odrostów) do wysokości 2,0 m, oraz uporządkowanie terenu z zalegających gałęzi itp. ? Wycinka dotyczy drzew i krzewów w wieku nie przekraczającym 10 lat. ? Wykonawcę obciąża obowiązek zachowania przepisów ustawy z dnia 16.04.2004r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2009 r. nr 151 poz. 1220 z p. zm.) art. 83 ust.6 pkt. 4 - tj. wycinki drzew których wiek nie przekracza 10 lat. ? Urobek po wycince oraz zalegające gałęzie i drewno należy uprzątnąć z terenu jednostki wojskowej na koszt Wykonawcy. ? Karpy korzeniowe po wycince należy wykarczować na głębokość 5 cm poniżej powierzchni gruntu a następnie uzupełnić warstwą gruntu. ? na terenie objętym w/w zakresem prac znajdują się drzewa zniszczone niewłaściwymi zbiegami pielęgnacyjnymi (obumarłe), drzewa mogą zagrażać bezpieczeństwu, przy wykonywaniu prac należy zachować szczególną ostrożność.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego opisanego wyżej, którego przedmiotem będzie usługa, polegająca na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349). Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki temu samemu wykonawcy, który wykonał zamówienie podstawowe
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 4 000,00 zł. 2.Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3.Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O/Okr./Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 50/2015 wycinka samosiej i rekultywacja na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 4352 w Giżycku), b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą). 7.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a.zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e.oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f.klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8.Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a.zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 10.Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, Dowód wpłaty wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2015 r. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Giżycku od strony ulicy Warszawskiej i Wodociągowej
- Przebudowa mostu obrotowego w ciągu ul. Moniuszki i Olsztyńskiej nad Kanałem Łuczańskim w Giżycku
- Dostawa sprzętu gospodarczego oraz sprzętu do zabezpieczenia pomieszczeń na rzecz 24 WOG
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja budynku dawnego kina Fala na Giżyckie Centrum Pokoleń -etap I - w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5490P Pakosław - Białykał, odcinek Sowy - Białykał.
- WYKONANIE PRAC PIELĘGNACYJNYCH DRZEWOSTANU NA DWÓCH ALEJACH OLESNO - BREŃ PODBORZE I BREŃ PODBORZE - OWCZARNIA
- Usługa wycinki i pielęgnacji drzew na terenie ośrodków wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszczących się w Dziwnowie i Łukęcinie
- ,,Rewitalizacja Zabytkowego Parku przy Domu Pomocy Społecznej ,,Etola" w Rudzie Pilczyckiej" Zadanie jest realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2024 r.
- Pielęgnacja, usuwanie drzew oraz frezowanie pni po ściętych drzewach na terenie gminy Nadarzyn
więcej: Rekultywacja terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.