eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Książki › Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Książki-Osieczek-Dębowa Łąka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-07

Książki: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Książki-Osieczek-Dębowa Łąka.
Numer ogłoszenia: 152156 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110546 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Książki, ul. Bankowa 4, 87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6888165, faks 0-56 6888138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Książki-Osieczek-Dębowa Łąka..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Droga na terenie gm. Książki Wszystkie projektowane elementy są zgodne ustaleniami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - D.U. nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku poz. 430. Dla projektowanej przebudowy drogi przyjęto następujące parametry projektowe: - klasa drogi - L - kategoria ruchu - KR1 - prędkość projektowa - 30 km/godz. - szerokości jezdni - od 3,5 do 6,0 m - szerokość chodnika - 2,0 m - szerokość opasek - poboczy umocnionych kruszywem kamiennym - 2x0,75 m Na odcinku od km 5+013 do km 6+167 projektuje się przekrój półuliczny z jednostronnym chodnikiem. Na pozostałych odcinkach - przekrój drogowy. Rozwiązania projektowe w planie sytuacyjnym Projektowany odcinek złożony jest z odcinków prostych połączonych łukami poziomymi i załomami. Zaprojektowano 50 łuków poziomych 20 załomów z dostosowaniem promieni luków do stanu istniejącego. Łuki poziome posiadają promienie od R=15 m do R=500 m. Na skrzyżowaniach z drogami powiatowymi projektuje się łuki poziome o promieniach R = 6 m i 8 m. Szerokości nawierzchni jezdni: 1. Od km 0+000 do km 2+709 - 5,0 m 2. Od km 2+709 do km 2+730 - zmiana z 5,0 do 3,5 m 3. Od km 2+730 do km 4+973 - 3,5 m z lokalnym przewężeniem do 2,8 m na odcinku od km 3+795 do km 3+805 4. Od km 4+973 do km 5+013 - zmiana z 3,5 m na 6,0 m 5. Od km 5+013 do km 5+167 - 6,0 m 6. Nieciągłość na długości 5 m - jezdnia drogi powiatowej nr 1715C 7. Od km 5+167 do km 6+100 - 5,0 m 8. Od km 6+100 do km 6+118 - zmiana z 5,0 na 4,0 m 9. Od km 6+118 do km 6+128 - 4,0 m 10. Od km 6+128 do km 6+150 - zmiana z 4,0 na 5,0 m 11. Od km 6+150 do km 6+403 - 5,0 m 12. Nieciągłość na długości 4 m - jezdnia drogi powiatowej nr 1424C 13. Od km 6+403 do km 7+796 - 5,0 m Pobocza gruntowe: 1. Szerokości 0,75 m - na odcinkach o szerokości jezdni 5,0 i 6,0 m (odcinkami przewężenia do 0,5 m w miejscach przewężeń pasa drogowego) 2. Szerokości zmiennej 0,3 do 0,75 m na odcinkach o szerokości jezdni 3,5 m w zależności od szerokości pasa drogowego Pobocza - opaski umocnione kruszywem kamiennym łamanym na szerokości 0,75 m - na odcinku o szerokości jezdni 3,5 m. Chodnik: od km 5+050 do km 5+167 po lewej stronie jezdni o szerokości 2,0 m z uwzględnieniem szerokości krawężnika wynoszącej 0,15 m. Zjazdy: szerokość zjazdów do posesji i na pola - 5,0 m. Zatoka autobusowa w km 2+860 - szerokości 3,5 m. Projektowane konstrukcje nawierzchni Nawierzchnie jezdni Od km 0+000 do km 5+013 i od km 6+403 do km 7+796 - czterokrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami kamiennymi o frakcjach 16/25; 12/16; 8/12 i 5/8 mm - 8 cm górna warstwa podbudowy z MNSM 0/31,5 mm - 15 cm dolna warstwa podbudowy z MNSM 0/63 mm - 5 cm warstwa odcinająca z piasku - średnio 5 cm istniejąca nawierzchnia z żużla paleniskowego Na odcinku od km 2+709 do km 5+013 należy wykonać umocnione pobocza - opaski na szerokości 0,75 m o konstrukcji nawierzchni: - 8 cm górna warstwa z MNSM 0/31,5 mm - 15 cm dolna warstwa z MNSM 0/63 mm - 5 cm warstwa odcinająca z piasku Od km 5+013 do km 5+167 - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - skropienie emulsją asfaltową - 5 cm warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego - 8 cm górna warstwa podbudowy z MNSM 0/31,5 mm - 15 cm dolna warstwa podbudowy z MNSM 0/63 mm - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Obramowania jezdni: jednostronnie krawężnikiem betonowym 15/30 cm ustawionym na ławie z oporem wykonanej z betonu C 12/15. Na odcinku od przejścia dla pieszych do skrzyżowania - od km 5+155 do km 5+167 krawężnik ustawiony obustronnie z zaniżeniem na przejściu dla pieszych do wysokości 2 cm powyżej poziomu jezdni. Od km 5+167 do km 6+403 - czterokrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami kamiennymi o frakcjach 16/25; 12/16/8/12 i 5/8 mm - 15 cm górna warstwa podbudowy z MNSM 0/31,5 mm - 8 cm istniejąca podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego Poszerzenia istniejącej nawierzchni jezdni - obustronnie na szerokości średnio 1,0 m - 8 cm dolna warstwa podbudowy z MNSM 0/63 mm - 5 cm warstwa odcinająca z piasku Nawierzchnia chodnika - 6 cm kostka betonowa brukowa na podsypce cementowo-piaskowej - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Obramowanie - od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15/30 cm i od strony posesji obrzeżem betonowym 8/30 cm Nawierzchnia zatoki autobusowej - 8 cm kostka betonowa brukowa na podsypce cementowo-piaskowej - 20 cm podbudowa z betonu C12/15 - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Obramowania: krawężnikiem betonowym 15/30 cm i od strony jezdni opornikiem betonowym 12/15 cm ustawionymi na ławie z oporem wykonanej z betonu C 12/15. Peron przy zatoce o konstrukcji i obramowaniu jak na chodniku. Wyspa spowalniająca ruch szerokości 1,5 m na odcinku od km 5+115 do km 5+125 - 8 cm kostka betonowa brukowa na podsypce cementowo-piaskowej - 12 cm podbudowa z betonu C9/12 - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Obramowanie krawężnikiem betonowym 15/30 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem Zjazdy Na długości chodnika: - 8 cm kostka betonowa brukowa na podsypce cementowo-piaskowej - 12 cm podbudowa z betonu C 9/12 - 10 cm warstwa odsączająca z piasku Obramowanie od strony posesji opornikiem betonowym 12/25 cm. Do posesji i na pola: - 15 cm nawierzchnia z MNSM 0/31,5 mm 2. Droga na terenie Gm. Dębowa Łąka Projektowana przebudowa nawierzchni drogi gminnej dostosowuje jezdnię do bieżących potrzeb obciążeniowo-ruchowych (docelowe obciążenie ruchem lokalnym i rolniczym -równorzędnym z KR1- zgodnie z informacją przekazaną przez UG Dębowa Łąka) i stwarza warunki dla dogodnej komunikacji samochodowej okolicznych mieszkańców i dojazdu do obszarów rolniczych oraz osiedla z zabudową zwartą mieszkaniową i projektowanym boiskiem sportowym ogólnodostępnym dz nr 304 /1, z dojazdem za pośrednictwem zjazdu w km 8+821-sl. Po przebudowie pieszojezdnia w km 7+815-8+602 o szer. 5,0 m ,na długości 787 m ,będzie posiadała konstrukcję : - wyprofilowanie na szer. 4,0m i zagęszczenie ( podłoża) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej o gr. 10-15 cm z warstwą uzupełniającą typu profilowo-wyrównawczego oraz wzmacniającego z kruszywa łamanego f. 0/31,5mm i śr. gr. w-wy -5 cm, - poszerzenie konstrukcji jezdni obustronne do szer. 5,5m poprzez : a. wykonanie koryta o gł. 20 cm, na poszerzeniu dwustronnym o szer. 50-125cm= śr. 75 cm: b. ułożenie warstwy odcinająco-odsączającej o gr. 5 cm z piasku różnoziarnistego , c. wykonanie dolnej o gr. 15 cm, w-wy podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego ze skał nieosadowych stabilizowanego mechanicznie f. 0/63mm lub 0/31,5 mm - górna warstwa podbudowy na szer. 5,5m o gr. łącznej 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm dopuszczalne kruszywo z gruzu betonowego - nawierzchnia mineralno -bitumiczna na szer. 5,0m , gr. ok.2,5 cm na powierzchni jezdni w technologii 4-krotnego powierzchniowego utrwalenia podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową i kruszywem łamanym (grysami) frakcji od 12/16 do 2/5 mm przy zachowaniu parametrów technologicznych wykonania : - powierzchniowe utrwalenie warstwa klinująca emulsją asfaltową z normą zużycia pozwalającą na półwgłębne spoinowanie podbudowy z kruszywa łąmanego z użyciem kruszywa klinującego frakcji : grys 12/16 mm -normy ustalone wg SST z korektą na etapie wykonawstwa jako dostosowanie do stanu rzeczywistego. - powierzchniowe utrwalenie warstwa pośrednia emulsją asfaltową z użyciem kruszywa klinującego frakcji : grys 6,3/12,8 mm lub 8/12 mm -normy ustalone wg SST z korektą na etapie wykonawstwa jako dostosowanie do stanu rzeczywistego. - powierzchniowe utrwalenie warstwa pośrednia emulsją asfaltową z użyciem kruszywa klinującego frakcji : grys 5/8 mm -normy ustalone wg SST z korektą na etapie wykonawstwa jako dostosowanie do stanu rzeczywistego. - powierzchniowe utrwalenie (warstwa zamykająca ) emulsją asfaltową z użyciem kruszywa klinującego frakcji : grys 2/5 mm -normy ustalone wg SST z korektą na etapie wykonawstwa jako dostosowanie do stanu rzeczywistego w nakładach należy przewidzieć końcowe przemiatanie kruszywa szczotką mechaniczną w okresie do 1 miesiąca od wykonania robót. Wszystkie warstwy powierzchniowego utrwalenia wykonywać w jednym cyklu technologicznym , gdyż tylko wtedy nie będzie żadnych zanieczyszczeń na warstwach pośrednich. Uwaga - grysy używane do powierzchniowego utrwalenia ze skał tzw. twardych nieosadowych t. gabro, granit, melafir w ostateczności bazalt. Po przebudowie drogi , pobocza umocnione obustronne o szer. 2*0,25 m , na całej długości, będą posiadały konstrukcję jak podbudowa w strefie nawierzchni mineralno-bitumicznej . Zjazdy przez pobocze, indywidualne w formie wjazdów do posesji zaprojektowano jako umocnione na szerokości pobocza z 4-krotnym powierzchniowym utrwaleniem grysami jak w obszarze jezdni. Poza poboczem- zjazdy wykonać jako gruntowe zagęszczone i doprofilowane do terenu. Po przebudowie droga w km 8+602-8+991,5 (oś sk-8+995) na dł. 389,5 m, będzie posiadała wyodrębniony ciąg komunikacyjny przeznaczony dla ruchu pojazdów mechanicznych w formie jezdni o szer. 5,0 m z lewostronnym poboczem o szer. 1,0m, posiadającej konstrukcję : - przebudowane obramowanie prawej krawędzi jezdni ,będące obramowaniem ciągu pieszego w formie chodnika przyjezdniowego. Istniejące obramowanie z krawężnika betonowego wystającego 1-3cm ponad krawędź jezdni -rozebrać , materiał z rozbiórki przekazać inwestorowi lub za jego zgodą użyć do recyklingu - w ramach obowiązujących przepisów. Wyrównać krawędź jezdni przez obcięcie i rozbiórkę nawierzchni asfaltowej posiadającej nieregularną krawędź. Wykonać rowek pod ławę betonową obramowania. Wykonać ławę obramowania jezdni jako: ława betonowa gr. 15cm, z oporem , z betonu C12/15. Wbudować krawężnik betonowy o wym. 15*30/100cm obramowujący jezdnię, jako wystający +12cm - w krawędzi chodnika i krawężnik betonowy o wym. 15*22/100cm obramowujący jezdnię jako wystający +4cm - w krawędzi zjazdu. Zaprojektowano przebudowę jezdni w km 8+602 -8+967 bez zmiany geometrii jezdni - jako nadbudowę warstwy wyrównawczo-profilowo-wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej MMA typu otwartego , przy użyciu kruszywa łamanego f. 0/12,8 mm- zużycie 100 kg/m2 o średniej grubości warstwy -4 cm , z tolerancją grubości układanej w-wy 2,5-5,5cm. W km 8+967 -8+991,5 przewidziano przebudowę jezdni z korektą spadków poprzecznych oraz szerokości i geometrii w km 8+976,5-8+991,5; zaprojektowano rozbiórkę istniejącej nawierzchni na powierzchni kolidującej wysokościowo z projektowaną geometrią jezdni, następnie na całej powierzchni jezdni między obramowaniem krawężnik obustronny na ławie betonowej - wzdłuż projektowanego krawężnika przewidziano wykonanie warstwy profilowo wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej MMA typu otwartego , przy użyciu kruszywa łamanego f. 0/12,8 mm- zużycie 80 kg/m2 o średniej grubości warstwy - 3 cm. Na w/w w-wie zaprojektowano wykonanie w-wy wiążącej o parametrach równościowych jak dla w-wy ścieralnej z mieszanki MMA f. 0/8 mm - gr. w-wy 3 cm. Warstwy MMA, układać na skropieniu związania międzywarstwowego -emulsją asfaltową. Całość nawierzchni asfaltowej z MMA na przebudowanym odcinku jezdni wykończyć przez wykonanie - powierzchniowe utrwalenie warstwa zamykająca emulsją asfaltową z użyciem kruszywa klinującego frakcji : grys 2/5 mm -normy ustalone wg SST z korektą na etapie wykonawstwa jako dostosowanie do stanu rzeczywistego w nakładach należy przewidzieć końcowe przemiatanie kruszywa szczotką mechaniczną w okresie do 1 miesiąca od wykonania robót. W km 8+602-8+976,5 będzie posiadała wyodrębniony ciąg komunikacyjny przeznaczony dla ruchu pieszego w formie chodnika prawostronnego o szer. 1,4m, a w km 8+976,5-8+991,5 w formie chodnika dwustronnego o szer. 2,1m, posiadającego konstrukcję : - obramowanie od strony jezdni wg opisu w poz. jezdnia - obramowanie chodnika od strony zewnętrznej na odcinkach nieprzejazdowych : wykonać rowek pod ławę betonową obramowania. Wykonać ławę obramowania jako: ława betonowa gr. 10cm, z oporem , z betonu C12/15. Wbudować obrzeże betonowe o wym. 6*20/100cm . - obramowanie chodnika od strony zewnętrznej na odcinkach przejazdowych zjazdy : wykonać rowek pod ławę betonową obramowania. Wykonać ławę obramowania jako: ława betonowa gr. 10cm, z oporem , z betonu C12/15. Wbudować opornik betonowy o wym. 12*25/100cm . - nawierzchnia chodnika na odcinkach nieprzejazdowych: a .kostka betonowa o gr. 6 cm , na podsypce cementowo-piaskowej , na szer. 80cm- w kolorze szarym, na szer. 40 cm ,od strony krawędzi jezdni -w kolorze czerwonym. b. podbudowa : podbudowa o gr. 8 cm ,z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie + warstwa profilowo-odcinająca o gr. 5 cm z piasku różnoziarnistego. - nawierzchnia chodnika na odcinkach przejazdowych ( zjazdy do granicy działki) a.kostka betonowa o gr. 8 cm , na podsypce cementowo-piaskowej , na szer. 80cm +dojazd do granicy - w kolorze szarym, na szer. 40 cm ,od str. krawędzi jezdni -w kolorze czerwonym. b. podbudowa : podbudowa o gr. 15 cm ,z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie + warstwa profilowo-odcinająca o gr. 5 cm z piasku różnoziarnistego. Istniejąca w pasie drogowym infrastruktura techniczna w formie sieci wodociągowej , kanalizacyjnej i energetycznej nie koliduje z projektowanymi robotami i nie wymaga przebudowy. Istniejąca infrastruktura techniczna -telekomunikacyjna w km 7+980-8+060 wymaga przebudowy - wg oddzielnych warunków technicznych oraz ułożenia rur osłonowych wraz przejściem poprzecznym TT w km 8+129. W terenie zabudowanym w jezdni usytuowane są studnie kanalizacji sanitarnej które po wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej wymagają regulacji wysokościowej - przez podniesienie - 15 szt. pokryw studni. Ponadto z zakresu projektowanych robót i istniejącej infrastruktury drogowej polegającej na oświetleniu pasa drogowego w obszarze zabudowanym przedmiotowej drogi ,wynika konieczność wykonania 1 punku oświetlającego w strefie przejścia dla pieszych w km 8+976, który zaprojektowano jako oświetlenie typu solarnego zintegrowane z oznakowaniem pionowym przejścia dla pieszych. Opis planowanej przebudowy jezdni i poboczy - Rodzaj przedsięwzięcia-remont drogi gminnej klasy L - Długość drogi 1180 mb - Szerokość korony drogi : 6,5m-teren niezabudowany i 8,0m -teren zabudowany . - Szerokość w-wy jezdnej 5,0 m , - pow. jezdni o nawierz. bitumicznej cienkowarstwowej wraz ze zjazdami -4.026,6 m2 - pow. jezdni o nawierzchni bitumicznej MMA wraz ze zjazdami - 2.067,6 m2 - pow. chodnika o nawierzchni z kostki betonowej wraz ze zjazdami -761,0 m2 Stała organizacja ruchu na drodze po przebudowie ulega zmianie polegającej na oznakowaniu zakrętu w terenie niezabudowanym , wprowadzenia oznakowania terenu zabudowanego oraz oznakowania projektowanych przejść dla pieszych znakami pionowymi , poziomymi i barierkami poręczami zabezpieczającymi przed wtargnięciem pieszego na jezdnię w miejscu szczególnie niebezpiecznym. Oznakowanie wg usytuowania znaków na projekcie zagospodarowania pasa drogowego objętego przebudową. Prace budowlane obejmującą wykonanie w/w robót oraz uporządkowanie terenu budowy. Zobowiązuje się Wykonawcę do oznaczenia zrealizowanego zadania czterema tablicami informacyjnymi o parametrach podanych w załączniku nr 12 do SIWZ, o wymiarach 1200mm * 900 mm i zamontowania w miejscach ustalonych z Zamawiającym. Wytyczenie i dokonanie inwentaryzacji geodezyjnej i powykonawczej we własnym zakresie w ramach kosztów zadania. Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy we własnym zakresie w ramach kosztów zadania. 10. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, kosztorys ofertowy - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 11. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót kosztorys ofertowy jest podstawą do wyceny przedmiotu umowy. 12. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały wymienione dokumentacji projektowej mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. 13. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne jakościowo, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 14.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów równoważnych lub zastosowania materiałów niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty. Wykonawca może zastosować materiały rownoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 15. Uwagi Zamawiającego związane z realizacją robót: -Gminie Książki przyznano środki zewnętrzne -w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój -Gwarancja min. 60 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Gminie Książki zostały przyznane środki z programu Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2012-2015 Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: 1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o.o , 2. Przedsiębiorstwo Drogowe LAMBDAR Sp. z o.o. ,, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4297096,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4103640,28

  • Oferta z najniższą ceną: 4103640,28 / Oferta z najwyższą ceną: 4599290,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.