eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017 z podziałem na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Świdnica: Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017 z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 151987 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Świdnicy , ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067, faks 074 8523067 w. 323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017 z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 pn. Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017- okręg oświatowy Lutomia Dolna 1.Zamawiający poszukuje Wykonawcy do zorganizowania dowozu uczniów do szkół i odwozu uczniów ze szkół według tras ustalonych w załączniku nr 6 do SIWZ, w ilości łącznej ok. 42.000 (słownie: czterdzieści dwa tysiące) wozokilometrów, w tym ok. 40.000 (słownie: czterdzieści tysięcy) wozokilometrów będą realizowane jako kursy regularne oraz ok. 2.000 (słownie: dwa tysiące) wozokilometrów jako odwozy dodatkowe realizowane na trasie nr I i III dwa razy w tygodniu (w załączniku nr 6 do SIWZ oznaczone). Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2016 r. 2.Autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych, które muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). Ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi kontrolę zaistniałych sytuacji podczas realizacji usług przewozowych. Wykonawca, który wygra przetarg będzie zobowiązany do wyposażenia autobusów w sprzęt umożliwiający przechowywanie nagrań i udostępnianie Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. 3.Autobusy, którymi będzie dysponował wykonawca muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: -co najmniej 1 autobus z liczbą minimum 90 miejsc siedząco - stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/po roku 1998. -co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 50 miejsc siedząco - stojących, każdy wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 1998. 4.W przypadku awarii pojazdu, przewoźnik zapewnia transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ (czas podstawienia zastępczego pojazdu nie dłuższy niż 45 minut od poinformowania o awarii), w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 5.Przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć, czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika. 6.Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). ZADANIE NR 2 pn. Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017- okręg oświatowy Pszenno 1.Zamawiający poszukuje Wykonawcy do zorganizowania dowozu uczniów do szkół i odwozu uczniów ze szkół według tras ustalonych w załączniku nr 7 do SIWZ, w ilości łącznej ok. 38.000 (słownie: trzydzieści osiem tysięcy) wozokilometrów. Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2016 r. 2.Autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych, które muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). Ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi kontrolę zaistniałych sytuacji podczas realizacji usług przewozowych. Wykonawca, który wygra przetarg będzie zobowiązany do wyposażenia autobusów w sprzęt umożliwiający przechowywanie nagrań i udostępnianie Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. 3.Autobusy, którymi będzie dysponował wykonawca muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 90 miejsc siedząco-stojących, każdy wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 1998 , - co najmniej 1 autobus z liczbą minimum75 miejsc siedząco-stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/po roku 1998. 4.W przypadku awarii pojazdu, przewoźnik zapewnia transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ (czas podstawienia zastępczego pojazdu nie dłuższy niż 45 minut od poinformowania o awarii), w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 5.Przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć, czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika. 6.Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). ZADANIE NR 3 pn. Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017- okręg oświatowy Witoszów Dolny 1.Zamawiający poszukuje Wykonawcy do zorganizowania dowozu uczniów do szkół i odwozu uczniów ze szkół według tras ustalonych w załączniku nr 8 do SIWZ, w ilości łącznej ok. 38.000 (słownie: trzydzieści osiem tysięcy) wozokilometrów, w tym w ilości ok. 36.000 (słownie: trzydzieści sześć tysięcy) wozokilometrów, będą realizowane jako kursy regularne oraz ok. 2.000 (słownie: dwa tysiące) wozokilometrów jako odwozy dodatkowe realizowane na trasie nr I dwa razy w tygodniu (w załączniku nr 8 do SIWZ oznaczone ). Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2016 r. 2.Autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych, które muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). Ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi kontrolę zaistniałych sytuacji podczas realizacji usług przewozowych. Wykonawca, który wygra przetarg będzie zobowiązany do wyposażenia autobusów w sprzęt umożliwiający przechowywanie nagrań i udostępnianie Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. 3.Autobusy, którymi będzie dysponował wykonawca muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 90 miejsc siedząco-stojących, każdy wyposażone co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 1998, -co najmniej 1 autobus z liczbą minimum 75 miejsc siedząco - stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/ po roku 1998. 4.W przypadku awarii pojazdu, przewoźnik zapewnia transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ (czas podstawienia zastępczego pojazdu nie dłuższy niż 45 minut od poinformowania o awarii), w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 5.Przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć, czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika. 6.Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). ZADANIE NR 4 pn. Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Świdnica do/z Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Świdnicy oraz do/z Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy w roku szkolnym 2016/2017 1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego i odwóz do domu oraz dowóz i odwóz dzieci do/z Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy według tras w załącznikach nr 9 do SIWZ, w ilości łącznej ok. 55 500 (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset) wozokilometrów wraz z zapewnieniem opieki dla dzieci niepełnosprawnych. Ostateczne godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2016 r. 2.Wykonawca powinien posiadać co najmniej 4 busy przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym co najmniej 2 busy przystosowane do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich przewożonych do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno-Wychowawczego w Świdnicy oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy oraz 2 busy z liczbą co najmniej 9 miejsc siedzących, rok produkcji pojazdów nie starszy niż 2000. 3.Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone przez środki transportu dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym dwa busy przystosowane do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia. Każdy z 2 pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampę. Część pasażerska każdego z 4 pojazdów musi być ogrzewana. 4.W przypadku awarii pojazdu, przewoźnik zapewnia transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ (czas podstawienia zastępczego pojazdu nie dłuższy niż 30 minut od poinformowania o awarii), w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 5.Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia - niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom (jeden opiekun musi przypadać na jednego busa), z zastrzeżeniem, że z uwagi na schorzenie dziecka opiekę może pełnić rodzic/opiekun prawny: 1)opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, 2)osoba pełniąca funkcję opiekuna winna spełniać jedno z niżej podanych kryteriów: a)posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego lub pracownika socjalnego, b)posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych, c)posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy, 3)do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności: a)opieka i nadzór nad dziećmi podczas przewozu z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem, b)opieka i nadzór nad dziećmi w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki oraz z placówki do pojazdu samochodowego, c)w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Zamawiającego i przewoźnika o tym fakcie. 6.W przypadku zmiany przez dziecko niepełnosprawne placówki w trakcie realizacji zamówienia przewoźnik zobowiązuje się do dowozu tego dziecka do nowej placówki z uwzględnieniem zmiany podanej trasy. 7.Wykonawcy, którzy wygrają przetarg zobowiązani będą wyznaczyć upoważnionego przedstawiciela (np. kierownika ruchu, dyspozytora) kompetentnego do podejmowania decyzji, do codziennego kontaktu z Zamawiającym. Zadaniem przedstawiciela będzie także, codzienny bezpośredni nadzór nad pracą kierowców, zapewnienie codziennej kontroli stanu technicznego pojazdów oraz kontrola punktualności wyjazdów busów na trasę. 8.W każdym autobusie/busie musi znajdować się sprawny system łączności zewnętrznej (dopuszcza się posiadanie telefonów komórkowych) zapewniający kierowcy kontakt z przedstawicielem Wykonawcy (kierownikiem ruchu, dyspozytorem)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.11.34.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1,2,3 i 4 Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia, wydanej zgodnie z Ustawą z 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz.U. 2013 poz. 1414 ze zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1,2,3 wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie dzieci do placówek oświatowych lub transporcie osób (realizowanych w sposób ciągły) o wartości min. 100.000,00 zł. brutto, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania usługi. Dla zadania nr 4, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie dzieci niepełnosprawnych (realizowany w sposób ciągły) o wartości min. 100.000,00 zł. brutto, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować: Dla zadania nr 1: - co najmniej 1 autobus z liczbą minimum 90 miejsc siedząco - stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/ po roku 1998. - co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 50 miejsc siedząco - stojących, każdy wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 1998. - ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi przechowywanie nagrań i udostępnienie ich Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. (Wykonawca, który wygra przetarg, przed rozpoczęciem przewozów wyposaży autobusy w kamery) - Wykonawca składa do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 12. Dla zadania nr 2: - co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 90 miejsc siedząco-stojących, każdy wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/ po roku 1998, - co najmniej 1 autobus z liczbą minimum 75 miejsc siedząco-stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/ po roku 1998. - ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi przechowywanie nagrań i udostępnienie ich Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. (Wykonawca, który wygra przetarg, przed rozpoczęciem przewozów wyposaży autobusy w kamery) - Wykonawca składa do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 12. Dla zadania nr 3: - co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 90 miejsc siedząco-stojących, każdy wyposażone co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 1998, - co najmniej 1 autobus z liczbą minimum 75 miejsc siedząco - stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/po roku 1998, - ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi przechowywanie nagrań i udostępnienie ich Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. (Wykonawca, który wygra przetarg, przed rozpoczęciem przewozów wyposaży autobusy w kamery) - Wykonawca składa do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 12. Dla zadania nr 4: -co najmniej 4 busy przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym co najmniej 2 busy przystosowane do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich przewożonych do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno-Wychowawczego w Świdnicy oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy oraz 2 busy z liczbą co najmniej 9 miejsc siedzących, rok produkcji pojazdów nie starszy niż 2000. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone przez środki transportu dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym dwa busy przystosowane do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia. Każdy z 2 pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampę. Część pasażerska każdego z 4 pojazdów musi być ogrzewana. Do wykazu Wykonawca musi załączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych potwierdzających przystosowanie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1,2,3,4 Wykonawca winien wykazać, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla zadania nr 1,2,3,4 1)wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b do SIWZ); 2)pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - wiek pojazdów - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty ul. B.Głowackiego 4, 58-100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty ul. B.Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, II piętro, pok.300.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017- okręg oświatowy Lutomia Dolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający poszukuje Wykonawcy do zorganizowania dowozu uczniów do szkół i odwozu uczniów ze szkół według tras ustalonych w załączniku nr 6 do SIWZ, w ilości łącznej ok. 42.000 (słownie: czterdzieści dwa tysiące) wozokilometrów, w tym ok. 40.000 (słownie: czterdzieści tysięcy) wozokilometrów będą realizowane jako kursy regularne oraz ok. 2.000 (słownie: dwa tysiące) wozokilometrów jako odwozy dodatkowe realizowane na trasie nr I i III dwa razy w tygodniu (w załączniku nr 6 do SIWZ oznaczone *). Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2016 r. 2.Autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych, które muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). Ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi kontrolę zaistniałych sytuacji podczas realizacji usług przewozowych. Wykonawca, który wygra przetarg będzie zobowiązany do wyposażenia autobusów w sprzęt umożliwiający przechowywanie nagrań i udostępnianie Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. 3.Autobusy, którymi będzie dysponował wykonawca muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - co najmniej 1 autobus z liczbą minimum 90 miejsc siedząco - stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/po roku 1998. - co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 50 miejsc siedząco - stojących, każdy wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 1998. 4.W przypadku awarii pojazdu, przewoźnik zapewnia transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ (czas podstawienia zastępczego pojazdu nie dłuższy niż 45 minut od poinformowania o awarii), w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 5.Przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć, czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika. 6.Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. wiek pojazdów - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017- okręg oświatowy Pszenno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający poszukuje Wykonawcy do zorganizowania dowozu uczniów do szkół i odwozu uczniów ze szkół według tras ustalonych w załączniku nr 7 do SIWZ, w ilości łącznej ok. 38.000 (słownie: trzydzieści osiem tysięcy) wozokilometrów. Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2016 r. 2. Autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych, które muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). Ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi kontrolę zaistniałych sytuacji podczas realizacji usług przewozowych. Wykonawca, który wygra przetarg będzie zobowiązany do wyposażenia autobusów w sprzęt umożliwiający przechowywanie nagrań i udostępnianie Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. 3. Autobusy, którymi będzie dysponował wykonawca muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 90 miejsc siedząco-stojących, każdy wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 1998 , - co najmniej 1 autobus z liczbą minimum75 miejsc siedząco-stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/po roku 1998. 4. W przypadku awarii pojazdu, przewoźnik zapewnia transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ (czas podstawienia zastępczego pojazdu nie dłuższy niż 45 minut od poinformowania o awarii), w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 5. Przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć, czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika. 6. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2016/2017- okręg oświatowy Witoszów Dolny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający poszukuje Wykonawcy do zorganizowania dowozu uczniów do szkół i odwozu uczniów ze szkół według tras ustalonych w załączniku nr 8 do SIWZ, w ilości łącznej ok. 38.000 (słownie: trzydzieści osiem tysięcy) wozokilometrów, w tym w ilości ok. 36.000 (słownie: trzydzieści sześć tysięcy) wozokilometrów, będą realizowane jako kursy regularne oraz ok. 2.000 (słownie: dwa tysiące) wozokilometrów jako odwozy dodatkowe realizowane na trasie nr I dwa razy w tygodniu (w załączniku nr 8 do SIWZ oznaczone *). Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2016 r. 2. Autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych, które muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). Ponadto, wszystkie autobusy powinny być wyposażone w 2 wewnętrzne kamery zamieszczone na przodzie oraz w środkowej części pojazdu skierowane na tył autobusu wraz z urządzeniami rejestrującymi umożliwiającymi kontrolę zaistniałych sytuacji podczas realizacji usług przewozowych. Wykonawca, który wygra przetarg będzie zobowiązany do wyposażenia autobusów w sprzęt umożliwiający przechowywanie nagrań i udostępnianie Zamawiającemu przez okres co najmniej 7 dni roboczych od dnia dokonania nagrania z wykonanej usługi. 3. Autobusy, którymi będzie dysponował wykonawca muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne: - co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 90 miejsc siedząco-stojących, każdy wyposażone co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 1998, - co najmniej 1 autobus z liczbą minimum 75 miejsc siedząco - stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/ po roku 1998. 4. W przypadku awarii pojazdu, przewoźnik zapewnia transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ (czas podstawienia zastępczego pojazdu nie dłuższy niż 45 minut od poinformowania o awarii), w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 5. Przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć, czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika. 6. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Świdnica do/z Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Świdnicy oraz do/z Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego i odwóz do domu oraz dowóz i odwóz dzieci do/z Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy według tras w załącznikach nr 9 do SIWZ, w ilości łącznej ok. 55 500 (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset) wozokilometrów wraz z zapewnieniem opieki dla dzieci niepełnosprawnych. Ostateczne godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2016 r. 2. Wykonawca powinien posiadać co najmniej 4 busy przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym co najmniej 2 busy przystosowane do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich przewożonych do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno-Wychowawczego w Świdnicy oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy oraz 2 busy z liczbą co najmniej 9 miejsc siedzących, rok produkcji pojazdów nie starszy niż 2000. 3. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone przez środki transportu dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym dwa busy przystosowane do przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia. Każdy z 2 pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampę. Część pasażerska każdego z 4 pojazdów musi być ogrzewana. 4. W przypadku awarii pojazdu, przewoźnik zapewnia transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ (czas podstawienia zastępczego pojazdu nie dłuższy niż 30 minut od poinformowania o awarii), w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 5. Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia - niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom (jeden opiekun musi przypadać na jednego busa), z zastrzeżeniem, że z uwagi na schorzenie dziecka opiekę może pełnić rodzic/opiekun prawny: 1) opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, 2) osoba pełniąca funkcję opiekuna winna spełniać jedno z niżej podanych kryteriów: a) posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego lub pracownika socjalnego, b) posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych, c) posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy, 3) do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności: a) opieka i nadzór nad dziećmi podczas przewozu z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem, b) opieka i nadzór nad dziećmi w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki oraz z placówki do pojazdu samochodowego, c) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Zamawiającego i przewoźnika o tym fakcie. 6. W przypadku zmiany przez dziecko niepełnosprawne placówki w trakcie realizacji zamówienia przewoźnik zobowiązuje się do dowozu tego dziecka do nowej placówki z uwzględnieniem zmiany podanej trasy. 7. Wykonawcy, którzy wygrają przetarg zobowiązani będą wyznaczyć upoważnionego przedstawiciela (np. kierownika ruchu, dyspozytora) kompetentnego do podejmowania decyzji, do codziennego kontaktu z Zamawiającym. Zadaniem przedstawiciela będzie także, codzienny bezpośredni nadzór nad pracą kierowców, zapewnienie codziennej kontroli stanu technicznego pojazdów oraz kontrola punktualności wyjazdów busów na trasę. 8. W każdym autobusie/busie musi znajdować się sprawny system łączności zewnętrznej (dopuszcza się posiadanie telefonów komórkowych) zapewniający kierowcy kontakt z przedstawicielem Wykonawcy (kierownikiem ruchu, dyspozytorem)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.