eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Obsługa świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenie rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Brodnica: Obsługa świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenie rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy.
Numer ogłoszenia: 151883 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 649 89 40, faks 56 649 89 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenie rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji CPV: 66110000-4 usługi bankowe. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej Zamawiającego. Obsługa bankowa obejmować będzie: -Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego dotyczącego Funduszu Pracy oraz rachunków pomocniczych dotyczących Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego z możliwością otwierania dodatkowych rachunków pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. -Naliczenie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach Zamawiającego następuje na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy. Wysokość aktualnie obowiązującego oprocentowania podawana będzie do wiadomości Zamawiającego na wyciągach bankowych posiadanych rachunków. -Prowadzenie punktu kasowego w Brodnicy, woj. kujawsko-pomorskie, w tym gotówkową wypłatę świadczeń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych klientów Zamawiającego, wg harmonogramu określonego przez Zamawiającego, na podstawie dostarczanych Wykonawcy, list wypłat. Kasa będzie czynna w dni robocze co najmniej w godz.: od 9:00 do 16:00. Przyjmowanie, w siedzibie banku/ jego oddziale bądź filii w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co najmniej w godzinach od 09.00 do 15.00, wpłat od Zamawiającego i dokonywanie wypłat gotówkowych Zamawiającemu. Realizację poleceń przelewu, weryfikowanych według nazwy klienta i numeru rachunku. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej Zamawiającego, w ramach którego umożliwiona/e będzie, m.in.: - realizacja przelewów, - sprawdzanie stanu rachunków (sald), - uzyskiwanie informacji o wszystkich transakcjach bankowych wykonywanych w dniu bieżącym i całej historii transakcji na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego (w tym wyciągi bankowe). W ramach elektronicznego systemu obsługi bankowej Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do: - instalacji systemu (jeśli jest wymagane), - umożliwienia dostępu do rachunków Zamawiającego za pomocą urządzeń elektronicznych, tj. komputera i linii telekomunikacyjnych, w tym Internetu w celu dokonywania transakcji oraz pozyskiwania informacji z tychże rachunków, - serwisu systemu bankowości elektronicznej, - bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu (jeśli taką potrzebę Zamawiający zgłosi Wykonawcy). Szkolenie pracowników Zamawiającego powinno się odbyć w siedzibie Zamawiającego. - bezpłatnego świadczenia usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową. Lokalizacja siedziby banku/ jego oddziału bądź filii musi znajdować się w obrębie osiedla Stare Miasto w Brodnicy. W skład osiedla Stare Miasto w Brodnicy wchodzą ulice/aleje: Aleja Jana Mełnickiego, Aleja Leśna, Al. Wędkarzy, Bazarowa, Czwartaków, Duży Rynek, Dworcowa, Erazma Glicznera, Farna, Gajdy, Gen. Józefa Hallera, Groblowa, Grunwaldzka, Jatki, Kamionka, Kilińskiego, Kopernika, Kościelna, Kościuszki, 700-lecia, 3 Maja, Mały Rynek, Mazurska, Mickiewicza, Mostowa, Nad Drwęcą, Ogrodowa, Piwna, Plac im. Papieża Jana Pawła II, Pl. 3 Maja, Pocztowa, Przedzamcze, Przesmyk, Przykop, Stary Plac Szkolny, Strzelecka, Średnia, Świerkowa, św. Jakuba, Tylna, Wodna, Zamkowa, Zduńska, Żwirki i Wigury. Lokalizacja siedziby banku/ jego oddziału bądź filii, w którym/ej będzie odbywać się wypłata gotówkowa świadczeń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych klientów PUP preferowana jest również w obrębie osiedla Stare Miasto w Brodnicy. Wykonawca będzie świadczył usługi bankowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym: a)ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.), b)inne akty prawne związane z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia oraz c)niniejszą SIWZ i załącznikami do niej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów o których mowa w pkt 4.6 niniejszej SIWZ, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego. Wynagrodzenie oraz koszty podwykonawcy (podwykonawców) w całości pokrywa Wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, przy czym: Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi odpis z właściwego rejestru oraz wykaże, że posiada zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z: - art. 2 ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 128 z późn. zm.), lub - Rozporządzeniem odpowiednich organów w sprawie utworzenia banku, lub przedłoży - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności obsługi bankowej, w tym statut.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, przy czym: Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 głównych usług o wartości nie niższej niż 64.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (tj. usług porównywalnych pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, przy czym: Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę usług w celu zapewnienia ich jakości, tj. wykaże, że na czas realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował siedzibą banku, jego oddziałem lub filią w mieście Brodnica (woj. kujawsko-pomorskie), dostępną dla pracowników Zamawiającego i jego klientów w sposób określony w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda potwierdzenia spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, przy czym: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - przedstawi opłaconą polisę potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 85 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Projekt umowy, uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ, w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia, określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w 10.5.2. i 10.5.3. musi być złożony w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Wszystkie dokumenty załączane przez Wykonawcę do oferty składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi zostać sporządzone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, tj. wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej i być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub parafką i pieczęcią imienną. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy, ul. Żwirki i Wigury 3 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy, ul. Żwirki i Wigury 3 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, pok. 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.