eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Modernizacja boiska sportowego w Witaszycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Jarocin: Modernizacja boiska sportowego w Witaszycach
Numer ogłoszenia: 151775 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska sportowego w Witaszycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska rekreacyjnego do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w zakresie: - wymiany istniejącej murawy trawiastej; Podbudowa boiska - konstrukcja podbudowy boiska - podłoże, na którym ma być układana nawierzchnia z trawy, powinno być przygotowane zgodnie z projektem i sztuką budowlaną. Winno być suche, równe, pozbawione zanieczyszczeń i ustabilizowane. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni z naturalnej trawy z rolki: trawa z rolki o grubości darni 2,0 cm, warstwa wegetacyjna gr. 15 cm, warstwa piasku średniego o granulacji 0,25 -0,5 mm. Technologia wykonania nawierzchni. Pomiary geodezyjne wraz z wytyczeniem głównej osi boiska, zabezpieczenie istniejącej bieżni przed uszkodzeniami mechanicznymi mogącymi wystąpić podczas wywożenia oraz nawożenia ziemi, frezowanie starej nawierzchni na głębokość do 2 cm wraz z wywiezieniem urobku przyczepami o ładowności nie większej niż 5 ton ze względu na obecność bieżni tartanowej, wykonanie koryta boiska na głębokość 25 cm wraz z wywiezieniem humusu, wykonanie drenażu pod boiskiem z podłączeniem zbiornika na deszczówkę oraz do kanalizacji deszczowej - zgodnie z projektem instalacyjnym, wykonanie laserowej niwelacji podglebia z nadaniem spadku poprzecznego oraz podłużnego (tzw. koperta) wynoszącego 0,3 %, zagęszczenie podglebia. Montaż systemu automatycznego nawodnienia na boisku o wymiarach 65x94 . Przyjęto rozwiązanie oparte jest na dwunastu zraszaczach, z czego tylko dwa znajdują się bezpośrednio na płycie boiska. Do celów projektowych przyjęto system zraszaczy firmy PIEROTT - lub inny równoważny. Źródło zasilania- zasilanie systemu w wodę będzie realizowane za pomocą zestawu pomp głębinowych zasilających podziemny zbiornik stalowy o pojemności 50 m3 i wymiarze o 2,50x12,0 m zlokalizowany przy boiskach Orlik: wydajność Q=20m3/h, ciśnienie na wyjściu p=7,0 bar. Sieć podziemna - Woda do zraszaczy doprowadzona jest siecią podziemnych rurociągów polietylenowych PEo63 PN 10. Sieć składa się z pierścienia okalającego płytę boiska oraz dwóch wcinek do połowy płyty. Wszystkie połączenia należy wykonać złączkami zaciskowymi. Kształtki powinny spełniać wymogi szeregu ciśnieniowego PN16. Zraszacze - zraszacze wynurzane PERROT RVR - lub inne równoważne - dwie sztuki, o kołowym obszarze zraszania. Zraszacze z dużą gumową donicą, którą można wypełnić naturalną trawą - eliminujące całkowicie ryzyko kontuzji zawodnika. Parametry pracy: promień R=22 m, zużycie wody Q=16m3/h, zraszacze wynurzane PERROT LVZR 22 WVAC - lub inne równoważne - dziesięć sztuk o regulowanym obszarze zraszania - zamontowane na obrzeżu płyty boiska. Parametry pracy: promień R=20 m, zużycie wody Q=10m3/h zraszacze posiadają wbudowane elektrozawory (brak dodatkowych skrzyń zaworów w obrębie płyty stadionu); solidna i odporna na mechaniczne uszkodzenie budowy zraszaczy: mosiądz, stal nierdzewna, wysokowytrzymałe tworzywo z włóknem szklanym w połączeniu ze stalową, ogniowo cynkową obudową; wszystkie elementy zraszacza wyjmowane bez konieczności uszkodzenia murawy. Sterowanie - Do sterowania układem zostanie zastosowany sterownik Perrot WaterControl - lub inny równoważny. Sterownik w odpowiedniej kolejności uruchamia elektrozawory zraszaczy. Zamontowany czujnik deszczu, powoduje automatyczne wyłączenie instalacji w przypadku wystąpienia naturalnych opadów o wymaganej dawce. Zraszacze połączone są ze sterownikiem przewodem YKY 2 (3) x 1,5 mm2. Przewody elektryczne instaluje się w wykopach obok rur. Woda do zraszaczy doprowadzona jest rurociągiem PE o 63. Każdy zraszacz posiada wbudowany elektrozawór, do którego doprowadzony jest również przewód sterujący. Sterownik w odpowiedniej kolejności uruchamia elektrozawory zraszaczy. Nawodnienie odbywa się w siedmiu cyklach: dwa zraszacze w płycie stadionu pracują pojedynczo, dziesięć zraszaczy na obwodzie pracuje parami. Zamontowany czujnik deszczu powoduje automatyczne wyłączenie instalacji w przypadku wystąpienia naturalnych opadów o wymaganej dawce. Dla opóźnienia systemu z wody przed okresem zimowym stosuje się przedmuchiwanie instalacji za pomocą sprężarki, która mocuje się do wykonanego w tym celu specjalnego przyłącza po stronie tłoczonej pompy. Zakup oraz dostarczenie piasku średniego o granulacji 0,25-0,5 mm stanowiącego warstwę odsączającą. Przyjmuje się, że warstwa po zagęszczeniu będzie wynosiła 10 cm. Wykonanie wierzchniej warstwy wegetacyjnej o grubości 15 cm, która będzie się składała z następujących składników: gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6.5 20%. Laserowa niwelacja przygotowanej mieszanki komponentu glebowego z zachowaniem spadku 0,3%, zagęszczenie nawiezionej ziemi, wysianie przedsiewnych nawozów mineralnych w oparciu o chemiczną analizę gleby, ułożenie nawierzchni trawiastej rolkowanej składającej się z mieszanki traw: życica trwała Taya, Stadion 50%, wierzchnia łąkowa Conni, Mirakle 40%, kostrzewa czerwona Oliwia, Mirena 10%. Skład winien spełniać wymagania darni przygotowywanych na boiska sportowe dla piłki nożnej i był zgodny z normą opracowaną przez Polską Izbę Nasienną 2004 r. Parametry trawy: grubość 1,5 do 2,0 cm; wymiary 40x200 cm; ciężar 1m2 ok 23 kg; wiek murawy nie mniejszy niż 1,5 roku, nie większy niż 2,5 roku. Pielęgnacja trawnika w okresie 6 tygodni od momentu ułożenia (po stronie wykonawcy murawy). Zabezpieczenie bieżni z mączki ceglanej na okres prowadzenia robót - na okres prowadzonych robót projektuje się zabezpieczenie istniejącej bieżni w postaci: ułożenia na szerokości przejazdu +1,00 m z każdej strony foli budowlanej grubej, ułożenie na foli budowlanej płyty OSB-3 gr. 18 mm w celu zabezpieczenia nawierzchni tartanowej, ułożenie płyt drogowych typu Jumbo w celu rozłożenia nacisku od osi pojazdów, ograniczenie masy pojazdów wywożących i nawożących warstwy boiska do 5,0 t. Elementy wykończeniowe: - Bramki - istniejące bramki mocowane w tulejach bez zmian. - Ławki dla zawodników rezerwowych - na dłuższym boku boiska należy zainstalować dwie nowe ławki dla zawodników rezerwowych. - Kabina dla zawodników rezerwowych 12 - osobowa, wyposażona w siedziska plastikowe z oparciem, w wybranym kolorze. Kabina osadzona jest na ramie stalowej, w całości cynkowanej ogniowo, podest z blachy aluminiowej ryflowanej pokrytej wykładziną trawo podobną w kolorze zielonym, wypełnianie - szkło akrylowe o grubości 3 mm, wykończenie profilami aluminiowymi. Kabina przeznaczona jest do instalacji na stałe na przygotowanych wcześniej stopach fundamentowych. - Piłkochwyty wysokość 6,0 m - ogrodzenie wykonane z siatki osłonowej, bezwęzłowej wykonanej z polipropylenu o oczkach 15*15 cm o grubości splotu 5,0 mm. Siatka rozpięta na słupkach z kształtownika kwadratowego RK100x5 - profile ocynkowane i malowane proszkowo na kolor zielony. Pod słupki ogrodzenia wykonać stopy fundamentowe 60x60 cm z betonu C16/20, zagłębione 100 cm poniżej poziomu terenu. - Ogrodzenie wysokość 4,0 m - Ogrodzenie wykonane z siatki osłonowej, bezwęzłowej wykonanej z polipropylenu o oczkach 5*5 cm, grubości splotu 5,0 mm. Siatka rozpięta na słupkach z kształtownika okrągłego średnicy 63 mm - profile ocynkowane i malowane proszkowo proszkowo na kolor zielony. Pod słupki ogrodzenia wykonać stopy fundamentowe 50x50 cm z betonu C16/20 zagłębione 100 cm poniżej poziomu terenu - Tereny zielone - ewentualne tereny zielone istniejące, zniszczone podczas prowadzenia robót budowlanych należy zagospodarować splantować i obsiać mieszanka traw gazonowych - Stojaki na rowery - na terenie utwardzonym - zgodnie z oznaczeniem na mapie należy zamontować minimum 2 stojaki na rowery, kotwione do kostki betonowej. Stojak stalowy ocynkowany z miejscami na 12 rowerów każdy. Studnia wiercona nawadniania boiska- na działce należy wykonać studnię wierconą o głębokości poniżej 30,0 m wykonaną przez wyspecjalizowaną firmę. Studnię należy wywiercić w miejscu wskazanym na planie na podstawie wstępnych pomiarów przeprowadzonych przez radiestetę. Obudowę studni należy wykonać z kręgów betonowych średnicy 1000 mm i wysokości 500 mm oraz przekryć pokrywą betonową. W studni zamontować pompę głębinową i dno zabezpieczyć styropianem EPS200-036 gr. 20,0 cm. Do studni doprowadzić zasilanie elektryczne zgodnie z częścią elektryczną. Zbiorniki na deszczówkę - na działce należy wykonać 4 zbiorniki żelbetowe prefabrykowane o pojemności 20,0 m3 każdy. Zbiorniki wykonać jako podziemne o wymiarze ca 270x390x270 cm. Z każdego zbiornika wykonać rewizję studzienką zakończona włazem żeliwnym. 3 zbiorniki połączyć ze sobą rurami przelewowymi w celu stworzenia zbiornika na deszczówkę o łącznej objętości 60 m3. Zbiornik nr 4 zostanie przeznaczony na komorę pompową pod zamontowanie systemu hydroforowego nawadniającego boisko. Do zbiorników doprowadzić wodę z projektowanej studni. Szczegóły zgodnie z projektem sanitarnym. Zasilanie oświetlenia boiska sportowego oraz układu nawodnienia złożonego z studni głębinowej oraz zestawu hydroforowego należy wykonać z istniejącego przyłącza kablowego z istniejącego złącza kablowego z układem pomiarowym zlokalizowanym w granicy działki. Zasilanie wykonać przewodem YKXS 4x16 mm2 trasą zgodnie z planem sytuacyjnym. Kabel zakończyć w złączu kablowym z tworzyw sztucznych typu ZK-3 stanowiącym miejsce zasilania boiska. Instalacja oświetlenia boiska - dobór oświetlenia wykonano zgodnie z wymogami Polskiej Normy PN-EN 12193 oświetlenie sportowe - dla boiska sportowego kat. III (zawody lokalne, trening, rekreacja). Chcąc określić wymagania i zalecenia oświetleniowe dla danego boiska najpierw wyznaczono przynależną jego klasę oświetleniową. Przy doborze założona III klasę boiska, natężenie Eśr=751x. Zasilanie słupów oświetleniowych wykonać kablem YKY 4 x 6 mm2. Zasilanie układów zapłonowych opraw międzyfazowe. Oświetlenie wykonać jako 3-fazowe. Kabel prowadzić trasą tak, jak pokazano na planie sytuacyjnym. Kabel układać na wykopie kablowym na głębokości 80 cm na podsypce piaskowej o grubości 10 cm. Ułożony kabel w wykopie podlega odbiorowi przed zasypaniem przez inwestora i podlega inwentaryzacji geodezyjnej. Całkowite zasypanie rowu kablowego wykonać gruntem rodzimym stosując warstwowe zagęszczenie. Żyłę neutralną kabla we wskazanych słupach należy podłączyć do wykonanego uziemienia roboczego o rezystancji R< 10 omega. Zaprojektowano maszty oświetleniowe. Zastosowano maszty produkowane przez firmę Elmonter Zagórów typu stalowe szesnastokątne MW16/4/F400 z fundamentem F-5/1-18 w ilości 6 szt., z belkami B1 - lub podobny o parametrach równoważnych. W słupach zabudować układ zapłonowy we wnęce słupa. Projektuję zastosować się na maszcie oprawę projektorową matalohalogenową firmy Siteco typu SICOMPACT A3 MAXI 2000 W w ilości 6 szt. - lub podobny o równoważnych parametrach. Oprawa ta zapewnia pyło- i strugoodporność IP 65 dla komory lampy i komory osprzętu. Oprawa ta jest II klasy ochronności. Układ sterowania oświetlenia umieszczony będzie złączu zasilającym zlokalizowanym przy wejściu na teren boiska. Układ sterowania poprzez stycznik wraz z zegarem sterującym luz załączaniem ręcznym. Instalacja zasilania studni głębinowej i zestawu hydroforowego - przy projektowanej studni głębinowej projektuje się zainstalować wolnostojącą szafę sterowniczą. Obudowę szafy sterowania należy wykonać z tworzywa sztucznego, odporna na promieniowanie UV, o klasie ochronności IP44, II klasa ochronności wyposażoną w zamek patentowy w drzwiach zewnętrznych prod. EMITER lub podobny o równoważnych parametrach. Projektowana szafę sterowania projektuje się zasilić wewnętrzna linia zasilającą YKY 5x4 mm2 o długości 55 m, z projektowanego złącza zasilającego. Kabel należy układać na głębokości 0,7 m, na warstwie piasku o grubości 10 cm, następnie warstwą rodzimego gruntu o grubości 15 cm, przykrywając to folią z tworzywa sztucznego PCV o grubości co najmniej 0,5 mm i szerokości 0,4 m. Kabel układać linią falistą. Przy złączu i rozdzielni zostawić zapasy kabla po 1 m. Na poszczególnych kablach układanych w ziemi przed ich zasypaniem należy założyć opaski zawierające następujące informacje: symbol i numer ewidencyjny linii, typ kabla, przekrój i napięcie, rok ułożenia. Szafę należy wyposażyć w urządzenie sterujące ESK 1 PG14. Urządzenie sterujące wyposażone jest w wskaźnik suchobiegu, przełącznik ręczny - 0 -automatyczny, świetlną sygnalizacją awarii i pracy oraz elektroniczne zabezpieczenie silnika przed przeciążeniem. Zestaw hydroforowy wyposażony jest w zestaw do podnoszenia ciśnienia z silnikiem o mocy 7,5 kW. Zestaw jest wyposażony w skrzynkę przyłączeniową. Układ zasilania i sterowania dwa (podstawowy + rezerwowy) zespoły silników 3-fazowych z pompami oraz układ czujników poziomu w zbiorniku. Montaż i sposób podłączenia pompy studni głębinowej oraz zestawu hydroforowego wykonać zgodnie z DTR. Wszystkie prace związane z realizacją obiektu prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym z zachowaniem wymagań BHP w budownictwie przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45112330-7 Rekultywacja terenu. 45236119-7 Naprawa boisk sportowych. 45232121-6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających. 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego. 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji technicznej, STWiOR, kosztorysie ofertowym, itp.) przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej. 5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji technicznej, STWiOR, kosztorysie ofertowym, itp.) przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.23.61.19-7, 45.23.21.21-6, 45.31.61.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Modernizację boiska sportowego w Witaszycach. 3.2 Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Burmistrza pok. nr 32 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 3.3 Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty, polegające na modernizacji boisk sportowych o nawierzchni z trawy naturalnej wraz z montażem urządzeń nawadniających i montażem oświetlenia boiska.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy - kierownik branży budowlanej z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenie poświadczeń, Zamawiający uważa roboty budowlane, o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2 SIWZ oraz pkt III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w dziale VI SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy, zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Gwarancja - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w zakresie: 1) Terminu realizacji zamówienia; termin realizacji zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian może ulec zmianie w przypadku: a) zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia (przed zawarciem umowy) przez doświadczonego wykonawcę robót, c) z powodu okoliczności siły wyższej, przez którą strony będą rozumieć np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; e) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów i niewybuchów; f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; g) jeżeli wystąpiły zmiany bądź opóźnienia będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; - przedłużająca się procedura w przypadku wydłużenia terminu związania z ofertą do dnia podpisania umowy; h) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.; - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; i) jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; j) opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy; - przekazania dokumentacji budowy (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany); - przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej; - kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 2) Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie: a) w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu robót (niewykonania lub zaniechania prac objętych umową) przez Zamawiającego; b) w przypadku wprowadzenia robót zamiennych wprowadzonych przez Wykonawcę zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego; c) w związku z powykonawczym zestawieniem kosztów - zmiany ilości obmiarów w stosunku do ilości przedmiarowych. 3) Przedstawiciela wykonawcy, tj. kierownika budowy; wykonawca może zmienić kierownika budowy jedynie z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego kierownika budowy będzie posiadała co najmniej takie same kwalifikacje jak poprzedni kierownik. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić o okres uzasadniony przyczynami zmiany o którym mowa w ust.1 pkt.1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Kancelaria Burmistrza (pok. 32), Ul. Al. Niepodległości 10, 63 - 200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.