eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Projekt zabezpieczenia Smoczej Jamy w zespole Wzgórza Wawelskiego wraz z nadzorami - nr sprawy VII/ZKnW/16.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Kraków: Projekt zabezpieczenia Smoczej Jamy w zespole Wzgórza Wawelskiego wraz z nadzorami - nr sprawy VII/ZKnW/16.
Numer ogłoszenia: 151713 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt zabezpieczenia Smoczej Jamy w zespole Wzgórza Wawelskiego wraz z nadzorami - nr sprawy VII/ZKnW/16..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie wielobranżowej dokumentacji zabezpieczenia jaskini Smocza Jama i jej otoczenia w zespole Wzgórza Wawelskiego. 1. Zamawiający wymaga: Opracowania dokumentacji projektowo-konserwatorskiej pn. Projekt kompleksowego zabezpieczenia jaskini Smocza Jama i jej otoczenia w zespole Wzgórza Wawelskiego, Wawel 5; A-7, zgodnie z Projektem Badawczym pn. Ocena stanu konstrukcji zabezpieczających i stateczności górotworu w aspekcie bezpieczeństwa ruchu turystycznego w Smoczej Jamie - Raport końcowy z 2015 r. opracowanym przez zespół pod kierownictwem prof. dr hab. inż. Tadeusza Mikosia wraz z tłumaczeniem opracowania badawczego Preserving the heritage of Drago s Den of Wawel opracowanym przez dr Terjego Grontofta oraz zgodnie z opracowaniem pn. Wytyczne konserwatorskie dot.zabezpieczenia Smoczej Jamy w zespole Wzgórza Wawelskiego - wydane w styczniu 2016 r. przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego, w podziale na następujące części: Etap I. Dokumentacja uzupełniającej inwentaryzacji, ekspertyz i badań dla elementów budowlanych oraz projekt koncepcyjny wariantowy; 1. uzupełnienie inwentaryzacji obiektu tj. jaskini o inwentaryzację elementów budowlanych, w tym wnętrz oraz otoczenia i elewacji wejść, 2. projekt badań geotechnicznych i badania geotechniczne dla ewentualnych posadowień elementów konstrukcji przebudowywanych, 3.ekspertyza budowlano-konstrukcyjna -uzupełniająca do istniejącego Projektu Badawczego i Raportu sporządzonych w 2015r., określająca stan techniczny wszystkich elementów budowlanych, w tym instalacji, 4. projekt koncepcyjny wariantowy w ilości egzemplarzy: dla punktów 1-3 po 3 egz. w formie papierowej (oprawnej) + 1 egz. cyfrowy na CD lub DVD. Termin złożenia dokumentacji I etapu - punkty 1, 2, 3: 8 tygodni od podpisania umowy, dla punktu 4 po dwa egzemplarze dla każdego wariantu koncepcji; warianty wybrane przez Zamek w formie papierowej + 2 egz. cyfrowe na CD lub DVD. Termin złożenia wariantów koncepcji do uzgodnienia w Zamku Królewskim -pkt 4 w terminie 11 tygodni od daty podpisania umowy, po tym uzgodnieniu złożenie do Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego. Zakończeniem etapu I jest zatwierdzenie konserwatorskie koncepcji przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego. Etap II Projekt budowlany (PB) 5. wielobranżowy projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego, obejmujący branże: projekt techniczny zabezpieczenia górniczego, architektoniczną, konstrukcyjną, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, w tym okablowania strukturalnego i instalacji niskoprądowych, umożliwiający uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę z kompletem potrzebnych uzgodnień, w tym uprawomocnione pozwolenie konserwatorskie wydane przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego w ilości: 6 egz. projektu budowlanego wraz z załącznikami w formie papierowej oprawnej + 1 egz. cyfrowy na CD lub DVD. Termin złożenia dokumentacji II etapu do akceptacji przez Zamawiającego: 7 tygodni od daty zatwierdzenia koncepcji projektowej przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego. Zakończeniem etapu II jest akceptacja przez Zamawiającego rodzajów przyjętych rozwiązań w projekcie budowlanym co do funkcji i formy. Etap III Opracowania towarzyszące wielobranżowej dokumentacji: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z zgrupowaniem rodzajów robót w ramach granic określonych Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych dla całości; harmonogram robót dla całości w ujęciu umożliwiającym uproszczenie do formatu wymaganego przy sporządzaniu studium wykonalności do projektu unijnego tj. zadania, ewentualnie etapy w ujęciu kwartalnym finansowo - rzeczowym; przedmiary i kosztorysy inwestorskie dla całości w aktualnym poziomie cen i kodami CPV z nawiązaniem do numeracji z ST jw.; w ilości egzemplarzy: 3 egz. kosztorysu inwestorskiego w formie szczegółowej z przedmiarami, 3 egz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2 egz. harmonogramu robót dla całości zadania oraz wersja elektroniczna na CD lub DVD. Termin złożenia opracowań towarzyszących -10.05.2017 r. Dodatkowe wymagania dla wersji elektronicznej: pliki w formatach użytych w opracowaniu a rysunki budowlane w formacie CAD, zdjęcia w formacie JPG; format kosztorysów kompatybilny z programem do kosztorysowania ZUZIA; harmonogramy w formacie XLS tj. kompatybilnym z programem Excel; całość na nośniku CD lub DVD. Dodatkowo na takim samym nośniku należy powtórzyć zapis całości dokumentacji w formacie PDF. Etap IV uzyskanie na bazie tego opracowania prawomocnego pozwolenia na budowę. Termin przekazania pozwolenia 31.05.2017. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia ma służyć do uzyskania pozwolenia konserwatorskiego, pozwolenia na budowę, wystąpienia o dotację ze środków UE lub podobnych oraz do realizacji prac, zatem musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć - musi zawierać; projekt wykonawczy oraz opracowania przedmiarowe, kosztorys inwestorski i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót jako dokumenty niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych wg Prawa zamówień Publicznych. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia ma być zgodna z przepisami Prawa budowlanego i ma spełniać wymagania Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r., poz.462, i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz. U. nr 130 poz. 1389 oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072, z późniejszymi zmianami i ma umożliwić realizację zamówienia publicznego na roboty budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm. i ma odpowiadać treści art. 29 ustawy Pzp Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 j.t. z późn. zm., tj.; nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Do opisu przedmiotu zamówienia Projektant musi stosować nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV. Zamawiający wspólnie z Projektantem rozszerzają odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Termin rękojmi skończy się wraz z upływem terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonawcy robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie projektu budowlanego (wielobranżowy projekt budowlany) WYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ IŻ; 1. dysponuje specjalistą w zakresie stanu technicznego budynków zabytkowych (rzeczoznawca budowlany o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zarejestrowany w centralnym rejestrze rzeczoznawców budowlanych lub na liście rzeczoznawców Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego) - a także jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art.15 ust. 4, art.12 ust. 1 pkt.7 i art.12 ust. 7 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. [Dz. U.2016., poz. 290 tekst jednolity ze zm.]; 2. dysponuje osobami - projektantami w branżach; architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i teletechnicznej (z udziałem sprawdzających dla zakresu PB) posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej branży - a także wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z art.12 ust. 1 pkt.1 i art.20 ust. 2 oraz art.12 ust. 7 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. [Dz. U.2016., poz. 290 tekst jednolity ze zm.]; projektant branży architektonicznej i projektant branży konstrukcyjno-budowlanej mają jednocześnie posiadać wyższe wykształcenie; projektant kierujący zespołem - ma jednocześnie posiadać doświadczenie w projektowaniu podziemnych tras turystycznych, udokumentowane udziałem w co najmniej 1 takim projekcie oraz ma spełnić wymóg doświadczenia polegający na sporządzeniu przez niego co najmniej jednego (1) projektu o podobnym charakterze jak niniejszy przedmiot zamówienia, tj. ma się wykazać wykonaniem wielobranżowego zrealizowanego projektu kompleksowego zabezpieczenia podziemnej trasy turystycznej, o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł netto, obejmującego co najmniej 4 branże (architektoniczną, konstrukcyjną, instalacji elektrycznych i technicznego zabezpieczenia górniczego) - nie będą zaliczane projekty tymczasowego zabezpieczenia lub zagospodarowania obiektu, a jedynie projekty dotyczące docelowej infrastruktury i funkcji trasy. W zakresie projektu technicznego zabezpieczenia górniczego PTZG, Wykonawca musi wykazać, iż: 3. dysponuje projektantem i sprawdzającym dla zakresu PTZG, posiadającymi wyższe wykształcenie w zakresie budownictwa podziemnego i górniczego oraz mechaniki górotworu względnie studia podyplomowe w tym zakresie, posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania zabezpieczeń i adaptacji zabytkowych podziemi objętych ochroną konserwatorską. Projektant powinien przedstawić co najmniej jedną (1) opinię z zakresu projektowania zabezpieczeń i adaptacji zabytkowych podziemi objętych ochroną konserwatorską; 4. dysponuje co najmniej jedną (1) osobą, która oddzielnie lub łącznie posiada: a) ukończone studia podyplomowe w zakresie Ochrony Powierzchni Górniczej, b) ukończone szkolenie w zakresie Rewaloryzacji i Ochrony Budowli Zabytkowych (organizowane przez szkołę wyższą), c) uprawnienia Rzeczoznawcy SITG w zakresie ochrony obiektów budowlanych oraz ochrony środowiska na terenach górniczych, d) uprawnienia dozoru wyższego w zakresie górnictwa podziemnego ze stwierdzonymi kwalifikacjami przez Okręgowy Urząd Górniczy na stanowisku kierownika działu robót górniczych.5. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia wraz z wnioskiem dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty, tj. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający następujące informacje; 1. imię i nazwisko osoby, 2. kwalifikacje zawodowe, w tym zakres uprawnień oraz numer i datę wydania, 3. tytuł wykonanej dokumentacji projektowej, 4. zakres prac wykonywanych przez tę osobę przy projekcie, 5. nazwę obiektu, którego dotyczy projekt wraz z podaniem lokalizacji i numeru wpisu do rejestru zabytków, 6. numer, datę dokumentu i organ, który wydał pozwolenie konserwatorskie lub postanowienie o zatwierdzeniu dokumentacji pod względem konserwatorskim, 7. Wartość projektu i wykaz branż, 8. datę zakończenia realizacji projektu (punkty od 6.3 do 6.8 dotyczą wyłącznie projektanta kierującego zespołem) oraz w oparciu o złożone oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Wykaz musi zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności przez w/w osoby, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; przykładowa treść oświadczenia: Oświadczam, że wykonawca, którego reprezentuję spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. -Wykaz ma zawierać informacje określone w pkt. III.3.4) dotyczące: 2.1. specjalisty w zakresie stanu technicznego budynków zabytkowych (rzeczoznawca budowlany o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zarejestrowany w centralnym rejestrze rzeczoznawców budowlanych lub na liście rzeczoznawców Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego) - a także informację, czy jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2.2. projektantów w branżach; architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, (z udziałem sprawdzających dla zakresu PB) posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej branży - a także informacją, że są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; oraz informacją, iż projektant branży architektonicznej i projektant branży konstrukcyjno-budowlanej posiadają wyższe wykształcenie; oraz informacją na temat doświadczenia projektanta kierującego zespołem w zakresie sporządzenia przez niego co najmniej jednego (1) projektu o podobnym charakterze jak niniejszy przedmiot zamówienia, tj. wykaz ma zawierać informacje na temat wykonania przez niego wielobranżowego zrealizowanego projektu kompleksowego zabezpieczenia podziemnej trasy turystycznej, o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł netto, obejmującego co najmniej 4 branże (architektoniczną, konstrukcyjną, instalacji elektrycznych i technicznego zabezpieczenia górniczego) - nie będą zaliczane projekty tymczasowego zabezpieczenia lub zagospodarowania obiektu, a jedynie projekty dotyczące docelowej infrastruktury i funkcji trasy, 2.3. projektanta i sprawdzającego dla zakresu PTZG, posiadających wyższe wykształcenie w zakresie budownictwa podziemnego i górniczego oraz mechaniki górotworu względnie studia podyplomowe w tym zakresie, posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie projektowania zabezpieczeń i adaptacji zabytkowych podziemi objętych ochroną konserwatorską, oraz projektanta posiadającego co najmniej jedną (1) opinię z zakresu projektowania zabezpieczeń i adaptacji zabytkowych podziemi objętych ochroną konserwatorską; 2.4. co najmniej jednej (1) osoby, która oddzielnie lub łącznie posiada: ukończone studia podyplomowe w zakresie Ochrony Powierzchni Górniczej, ukończone szkolenie w zakresie Rewaloryzacji i Ochrony Budowli Zabytkowych (organizowane przez szkołę wyższą), uprawnienia Rzeczoznawcy SITG w zakresie ochrony obiektów budowlanych oraz ochrony środowiska na terenach górniczych, uprawnienia dozoru wyższego w zakresie górnictwa podziemnego ze stwierdzonymi kwalifikacjami przez Okręgowy Urząd Górniczy na stanowisku kierownika działu robót górniczych. Ponadto, wykaz ma zawierać następujące informacje; I. imię i nazwisko w/w osób, II. kwalifikacje zawodowe, w tym zakres uprawnień oraz numer i datę wydania, III. tytuł wykonanej dokumentacji projektowej, IV. zakres prac wykonywanych przez tę osobę przy projekcie, V. nazwę obiektu, którego dotyczy projekt wraz z podaniem lokalizacji i numeru wpisu do rejestru zabytków, VI. numer, datę dokumentu i organ, który wydał pozwolenie konserwatorskie lub postanowienie o zatwierdzeniu dokumentacji pod względem konserwatorskim, VII. Wartość projektu i wykaz branż, VIII. datę zakończenia realizacji projektu (informacje z punktów od III do VIII dotyczą wyłącznie projektanta kierującego zespołem). Wykaz musi zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności przez w/w osoby, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3. Oświadczenie, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają w/w wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. W przypadku grup kapitałowych, wykonawca wraz z wnioskiem składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków tj. tych pięciu, którzy wykażą: - iż, jeden z członków zespołu projektowego, którym Wykonawca musi dysponować, zgodnie z pkt III.3.4) ogłoszenia, wykonał wielobranżowy zrealizowany projekt kompleksowego zabezpieczenia podziemnej trasy turystycznej, o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł netto, obejmujący co najmniej 4 branże (architektoniczną, konstrukcyjną, instalacji elektrycznych i technicznego zabezpieczenia górniczego) - nie będą zaliczane projekty tymczasowego zabezpieczenia lub zagospodarowania obiektu, a jedynie projekty dotyczące docelowej infrastruktury i funkcji trasy - za każdy taki zrealizowany projekt, ponad bezwzględnie wymagany, Wykonawca otrzyma 1 punkt.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia - 10

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postęp. o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, Wawel bud. Nr 9, Kancelaria Ogólna.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca winien złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Przykładowa treść wniosku: Zwracam się z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Projekt zabezpieczenia Smoczej Jamy w zespole Wzgórza Wawelskiego wraz z nadzorami - nr sprawy VII/ZKnW/16. W załączeniu składam dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wraz z wnioskiem wykonawca winien złożyć dokumenty, o których mowa w punkcie III.4 oraz III.6 ogłoszenia. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Wniosek należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej następująco: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na: Projekt zabezpieczenia Smoczej Jamy w zespole Wzgórza Wawelskiego wraz z nadzorami - nr sprawy VII/ZKnW/16, Nie otwierać przed 03.08.2016 r., godz. 12:00. Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek pod rygorem nieważności musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie, zamawiający niezwłocznie zwróci wniosek. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem (oryginał) podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców - wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.