eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony ZP - 08/16 na roboty budowlane zwi±zane z po³o¿eniem wyk³adziny w budynkach SP ZOZ MSW w Krakowie



Og³oszenie z dnia 2016-07-22

Kraków: Przetarg nieograniczony ZP - 08/16 na roboty budowlane zwi±zane z po³o¿eniem wyk³adziny w budynkach SP ZOZ MSW w Krakowie
Numer og³oszenia: 151677 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych w Krakowie , ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 12 662 31 00, faks 12 662 31 05.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zozmswkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przetarg nieograniczony ZP - 08/16 na roboty budowlane zwi±zane z po³o¿eniem wyk³adziny w budynkach SP ZOZ MSW w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na po³o¿eniu wyk³adziny w budynkach SP ZOZ MSW w Krakowie. 2. ZAKRES PRZEDMIOTOWY ZAMÓWIENIA OBEJMUJE Roboty budowlane w budynku A na parterze w Izbie Przyjêæ oraz Budynku B na parterze i Oddziale Wewnêtrznym (2 piêtro) : a) wymiana posadzki na pod³odze, w tym w szczególno¶ci: - wyrównanie pod³o¿a i gruntowne jego przygotowanie, - wykonanie warstw wyrównuj±cych i wyg³adzaj±cych z zaprawy samopoziomuj±cej, - po³o¿enie, klejenie oraz zgrzewanie wyk³adziny z PCV z wywiniêciem na ¶ciany wys. 10 cm w dwóch kolorach na korytarzu i w salach chorych, - uporz±dkowanie pomieszczeñ po monta¿u wyk³adziny, Obmiar w m2: 100 + 86 + 60 = 246 m2 (obmiar z uwzglêdnieniem ok. 10% na wywiniêcie) b) klejenie wyk³adziny PCV na ¶cianach sal chorych- pasy szeroko¶ci 0,5m x 30 mb. (Oddzia³ Wewnêtrzny) Wyk³adzina powinna spe³niaæ nastêpuj±ce parametry: - posiadaæ klasê antypo¶lizgow± minimum R9, - przeznaczona do stosowania w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej przeznaczonej na sta³y pobyt ludzi w tym obiektów s³u¿by zdrowia, - odporna na ¶wiat³o, - odporna chemicznie, - grubo¶ci ca³kowitej nie mniejszej ni¿ 2,0mm, - grubo¶æ warstwy u¿ytkowej nie mniej ni¿ 0,8mm, - spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dn. 26.06.2012r. w sprawie szczegó³owych wymagañ jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz. U. z 2012r. poz. 739), - posiadaæ atest higieniczny Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego potwierdzaj±cy dopuszczenie do monta¿u w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, - kolor i wzór wyk³adziny do wyboru przez Zamawiaj±cego z pe³nego wzornika po podpisaniu umowy. 3. Szczegó³owy zakres rzeczowy i sposób realizacji robót budowlanych zawieraj± Przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), zwane dalej dokumentacj±, stanowi±ca za³. nr 1 do siwz tj. opis przedmiotu zamówienia 4. Uwagi dla wykonawców: a) prace wykonywane bêd± na obiekcie czynnym, którego funkcjonowanie poza obszarem robót nie bêdzie ograniczane. Ustalenie dogodnego dla zamawiaj±cego i wykonawcy sposobu wykonywania prac nast±pi przed rozpoczêciem prac w uzgodnieniu z zamawiaj±cym i wykonawc±. b) W celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, Wykonawca mo¿e przeprowadziæ wizjê lokaln±. 5. Wymagany okres gwarancji. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesiêcy licz±c od dnia podpisania bezusterkowego protoko³u koñcowego odbioru prac. Okres odpowiedzialno¶ci wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady wyniesie min. 60 miesiêcy tj. 5 lat..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.43.21.00 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg 45.43.21.10 - K³adzenie pod³óg 45.43.21.11 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych 45.26.23.20 - Wyrównywanie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania ww. warunku nast±pi na podstawie za³±czonego do oferty: a) o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±cego spe³nienie warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania ww. warunku nast±pi na podstawie za³±czonego do oferty: a) o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±cego spe³nienie warunków okre¶lonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ; b) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, dat i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czenia dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (za³±cznik nr 6 do SIWZ). W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przedstawi³ dokumenty ¶wiadcz±ce o tym, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³: 1) co najmniej 4 roboty budowlane, polegaj±ce na po³o¿eniu wyk³adziny w jednostkach s³u¿by zdrowia, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³ brutto. Wymaga siê, aby wykonawca za³±czy³ dokumenty ¶wiadcz±ce o wykonaniu wskazanych prac z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania ww. warunku nast±pi na podstawie za³±czonego do oferty: a) o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±cego spe³nienie warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania ww. warunku nast±pi na podstawie za³±czonego do oferty: a) o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±cego spe³nienie warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania ww. warunku nast±pi na podstawie za³±czonego do oferty: a) o¶wiadczenia Wykonawcy potwierdzaj±cego spe³nienie warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    Foldery potwierdzaj±ce parametry techniczne oferowanych wyk³adzin (materia³y w jêzyku polskim)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertê sk³adaj± siê: a) wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 2 do SIWZ) b) wype³niony kosztorys ofertowy - sporz±dzony w oparciu o uproszczony przedmiar robót oraz STWiOR stanowi±ce dokumentacje przedstawiaj±c± opis przedmiotu zamówienia( za³. nr 1 do SIWZ) c) O¶wiadczenie o nie zaleganiu z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne (za³. nr 7 do SIWZ); d) pe³nomocnictwo, okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, je¿eli wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Dopuszczalne mo¿liwo¶ci zmiany umowy okre¶lone s± w § 12 projektu umowy. Wszelkie zmiany umowy o zamówienie publiczne wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkrakow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego tj. ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w siedzibie Zamawiaj±cego tj. ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.