eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Kamienna Góra: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 151656 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamiennogórski , ul. W. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 50 100, faks 075 64 50 111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego. 2.Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy spełniał następujące wymogi: 2.1. parametry techniczne (minimalne wymagania Zamawiającego): 2.1.1. rok produkcji 2014 lub 2015, 2.1.2. nadwozie typ: 5 drzwiowy SUV, 2.1.3. kolor nadwozia Zamawiający dokona wyboru koloru nadwozia po udzieleniu zamówienia publicznego - kolor bez dopłaty do oferowanej wersji nadwoziowej, 2.1.4. rodzaj silnika benzynowy spełniający normy EURO 5 / LPG, 2.1.5. moc silnika minimum 100 KM, 2.1.6. skrzynia biegów/napęd manualna 6-biegowa, napęd 4 x 4, 2.1.7. ilość miejsc 5, 2.1.8. średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie więcej niż 8 l/100 km, 2.1.9. objętość bagażnika minimum 400 dm3. 3. wyposażenie (minimalne wymagania Zamawiającego): 3.1. obręcze kół stalowe 16, 3.2. tapicerka materiałowa w kolorze ciemnym, 3.3. kieszenie w drzwiach przednich, 3.4. ABS z układem wspomagania nagłego hamowania, 3.5. system kontroli toru jazdy, 3.6. czołowa poduszka powietrzna pasażera oraz kierowcy, 3.7. boczne poduszki powietrzne z przodu (chroniące głowę i klatkę piersiową), 3.8. zagłówki - przednie (z regulacją wysokości) oraz 3 tylne, 3.9. 3 tylne pasy bezpieczeństwa 3 punktowe, 3.10. koło zapasowe pełnowymiarowe lub dojazdowe, 4. wspomaganie układu kierowniczego, 5. sygnalizacja niezapięcia pasa bezpieczeństwa (dźwiękowa i wizualna), 6. podgrzewana tylna szyba, 7. zewnętrzne lusterka boczne regulowane elektrycznie, 8. centralny zamek drzwi zdalnie sterowany falami radiowymi (współpracujący z kluczykami), 9. elektrycznie podnoszone szyby przednie, 10. gniazdo 12V (z przodu), 11. komplet opon zimowych 16 (4 szt.), 12. komplet dywaników (4 szt.) + dywanik gumowy (mata) do bagażnika, 13. klimatyzacja manualna, 14. przednie światła do jazdy dziennej, 15. światła przeciwmgłowe (przednie i tylne), 16. radio CD MP3, wejście USB. Termin realizacji zamówienia 60 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym termin odbioru przedmiotu zamówienia z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Odbiór przedmiotu zamówienia w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej na 3 dni przed upływem terminu realizacji zamówienia komplet dokumentów pojazdu niezbędnych do zarejestrowania oraz ubezpieczenia pojazdu. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za pozostawienie u Wykonawcy przedmiotu zamówienia do czasu jego wydania Zamawiającemu (po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu przez Zamawiającego). Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji: mechanicznej (silnik i podzespoły) na okres 36 miesięcy, na powłokę lakierniczą na okres 36 miesięcy oraz na perforację blach nadwozia na okres 60 miesięcy. Termin gwarancji rozpoczyna bieg po podpisaniu przez strony protokołu zdawczo - odbiorczego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum jedną autoryzowaną stacją obsługi położoną w najbliższym sąsiedztwie siedziby Zamawiającego, t.j.: oddaloną od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 100 km licząc ciągiem komunikacyjnym od wejścia do siedziby Zamawiającego do wejścia do autoryzowanej stacji obsługi. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - wielkość emisji dwutlenku węgla - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian wymienionych wyłącznie w niniejszym punkcie w drodze aneksu, poprzedzonego pisemnym umotywowanym wnioskiem z uwzględnieniem zasad ich wprowadzenia. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT. Zamawiający może zmienić termin realizacji przedmiotu umowy ze względu na działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, takiej jak n.p. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajki, itp. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego w/w okolicznościami. Pozostałe zmiany - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystana dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy), zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, jeśli zmiany te wpływają na zakres lub przedmiot umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15 (pok. nr 202 - I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15, wyłącznie w Kancelarii Ogólnej (parter) lub listownie/przesyłką na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.