eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKCIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CZERŃCZYCACH.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Ziębice: ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKCIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CZERŃCZYCACH.
Numer ogłoszenia: 151648 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98632 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKCIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CZERŃCZYCACH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont obiektu świetlicy wiejskiej w zakresie dostosowania budynku do potrzeb lokalnej społeczności wiejskiej oraz do prowadzenia działalności kulturalnej i innej mieszkańców wsi Czerńczyce, 2. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa dachu i położenie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej oraz wymiana obróbek blacharskich. Ocieplenie stropu pomieszczenia świetlicy i obniżenie sufitu, modernizacja pomieszczeń sanitarnych poprzez wydzielenie i wykonanie wc dla pań, dla panów oraz wc dla osób niepełnosprawnych. Wymiana instalacji odprowadzenia ścieków i zbiornika szamba. Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotła co na paliwo stałe na kocioł nowy, wymiana przewodów i osprzętu co wraz z grzejnikami, wymiana drzwi wejściowych po pomieszczenia świetlicy. Wykonanie biegu wewnętrznych schodów wejściowych na balkon. ułożenie posadzki z terrakoty, cyklinowanie i malowanie parkietu. Roboty murarskie i naprawa tynków , malowanie ścian i sufitów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) Wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą posiadaną przez Zamawiającego; 2) Wykonania czynności zgodnie z aktualnym poziomem wymagań technicznych dla obiektów użyteczności publicznej, należytą starannością, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa; 3) Prowadzenia czynności przy dołożeniu wszelkich możliwych starań mających na celu maksymalne zabezpieczenie uciążliwości dla podmiotów sąsiednich oraz osób znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót budowlanych; 4) Zabezpieczenia miejsca wykonywanych czynności odpowiednimi barierami i oznakowaniem zgodnie z prawem budowlanym i bhp; 5) Załadunku i wywiezienia na wyznaczone miejsce składowania gruzu i innych materiałów rozbiórkowych wraz z uporządkowaniem terenu; 6) Zapewnienia pracownikom wykonującym czynności na czas pracy zaplecza socjalnego wraz z urządzeniami w.c.; Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki: Przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ Projekt budowlany - załącznik nr 11 do SIWZ Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. 4. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót, natomiast na użyte materiały i urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. 1) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego, natomiast na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu karty gwarancyjnej na materiały i urządzenia użyte do budowy. 3) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. 4) Wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym nie zawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 5) Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 6) Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi. 7) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy. 8) Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas potrzebny na usunięcie wad...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Roboty budowlane w obiekcie świetlicy wiejskiej w Czerńczycach w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bogdan Kubik Zakład Ogólnobudowlany, ul. Stawowa 4a, 57-220 Ziębice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193742,60

  • Oferta z najniższą ceną: 193742,60 / Oferta z najwyższą ceną: 309880,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.