eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Odbudowa dróg gminnych w Leśnejobok stadionu sportowego, boiska do Kajak- Polo i boisk Orlik (dz. nr 700, km 0+000-0+320; dz. nr 696/6, km 0+000-0+165, dz. nr 687, km 0+000-0+500) wraz z odbudową parkingu (dz. nr 698), łącznik ul. Świerczewskiego- Smolnik (dz. nr 321/3, km 0+000-0+230, dz. nr 802, km 0+000-0+012, dz. nr 804, km 0+000-0+135, dz. nr 545, km 0+000-0+033, dz. nr 527, km 0+000-0+009, dz. nr 822/2, km 0+000-0+010; dz. nr 822/1, km 0+000-0+005)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Leśna: Odbudowa dróg gminnych w Leśnej: obok stadionu sportowego, boiska do Kajak- Polo i boisk Orlik (dz. nr 700, km 0+000-0+320; dz. nr 696/6, km 0+000-0+165, dz. nr 687, km 0+000-0+500) wraz z odbudową parkingu (dz. nr 698), łącznik ul. Świerczewskiego- Smolnik (dz. nr 321/3, km 0+000-0+230, dz. nr 802, km 0+000-0+012, dz. nr 804, km 0+000-0+135, dz. nr 545, km 0+000-0+033, dz. nr 527, km 0+000-0+009, dz. nr 822/2, km 0+000-0+010; dz. nr 822/1, km 0+000-0+005)
Numer ogłoszenia: 151622 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl, http://bip.umlesna.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych w Leśnej: obok stadionu sportowego, boiska do Kajak- Polo i boisk Orlik (dz. nr 700, km 0+000-0+320; dz. nr 696/6, km 0+000-0+165, dz. nr 687, km 0+000-0+500) wraz z odbudową parkingu (dz. nr 698), łącznik ul. Świerczewskiego- Smolnik (dz. nr 321/3, km 0+000-0+230, dz. nr 802, km 0+000-0+012, dz. nr 804, km 0+000-0+135, dz. nr 545, km 0+000-0+033, dz. nr 527, km 0+000-0+009, dz. nr 822/2, km 0+000-0+010; dz. nr 822/1, km 0+000-0+005).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa: a) dróg gminnych w Leśnej obok stadionu sportowego, boiska do Kajak-Polo, i boisk Orlik (dz. nr 700, km 0+000 - 0+320, dz. nr 696/6, km 0+000 - 0+165, dz. nr 687, km 0+000 - 0+500) wraz z odbudową parkingu (dz. nr 698), b) łącznika ul. Świerczewskiego - Smolnik (dz. nr 321/3, km 0+000 - 0+230, dz. nr 802, km 0+000 - 0+012, dz. nr 804, km 0+000 - 0+135, dz. nr 545, km 0+000 -0+033, dz. nr 527, km 0+000 - 0+009, dz. nr 822/2, km 0+000 - 0+010, dz. nr 822/1, km 0+000 - 0+005). W ramach zadania podpunkt a) należy wykonać następujący zakres prac: - Odbudowa nawierzchni dróg gminnych w Leśnej (zlokalizowanych na dz. 700, 696/6, 687, 698), w dokumentacji podzielonych na 4 odcinki: Odcinek I - km 0+000 - 0+200 drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej szerokości 3,0m, zamkniętej obustronnie poboczem tłuczniowym o szerokości 0,5m każde, wraz z wykonaniem zjazdów w miejscach wskazanych na rysunkach technicznych, Odcinek II - km 0+000 - 0+225 drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej szerokości 4,0m, zamkniętej obustronnie poboczami tłuczniowymi, oraz odcinkowo ściekami z kostki granitowej, wraz z wykonaniem rowów przydrożnych i przepustów usytuowanych na nich, a także zjazdów w miejscach wskazanych na rysunkach technicznych, Odcinek III - km 0+000 - 0+376 drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej szerokości 3,0m, zamkniętej obustronnie poboczem tłuczniowym o szerokości 0,5m każde, wraz z wykonaniem zjazdów w miejscach wskazanych na rysunkach technicznych, Odcinek IV - km 0+000 - 0+184 drogi o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm ograniczonej obustronnie zatopionym opornikiem betonowym 8x25cm posadowionym na ławie betonowej z oporem. - Odbudowa parkingu o nawierzchni mineralno-bitumicznej, zamkniętej obustronnie krawężnikiem betonowym 15x30cm posadowionym na ławie betonowej z oporem , wraz z wykonaniem odwodnienia. _ Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej składającego się: z jednej studni betonowej średnicy 1000mm, czterech studni rewizyjnych PVC 425mm, siedmiu wpustów ulicznych oraz łączących ich rurociągów z rur PVC o średnicach fi 160, fi 200, włączonego w istniejący ciek wodny za pośrednictwem wylotu z kamienia na zaprawie cementowej. - Wykonanie odcinków rowów przydrożnych wraz z trzema przepustami z rur PEHD315, wpiętych w istniejący ciek w miejscu wskazanym na rysunkach technicznych. - Remont istniejącego przepustu betonowo-stalowego wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem stalowych barierek ochronnych W ramach zadania podpunkt b) należy wykonać następujący zakres prac: -Odbudowa nawierzchni drogi gminnej łącznik ul. Świerczewskiego- Smolnik (zlokalizowanej na dz. dz. nr 321/3, 802, 804, 545, 527, 822/2, 822/1) o łącznej długości 434,0mb wraz z wykonaniem zjazdów i zatoczki parkingowej, a także poboczy tłuczniowych oraz odcinkowo kamiennych poboczy w miejscach wskazanych na rysunkach technicznych. - Wykonanie odcinków kanalizacji deszczowej składających się: z dwóch studni betonowych średnicy 1000mm, jednej studni rewizyjnych PVC 425mm, sześciu wpustów ulicznych oraz łączących ich rurociągów z rur PVC o średnicach fi160, fi 200 i fi 250, włączonych w istniejące sieci kanalizacji deszczowej (ogólnospławnej) za pośrednictwem studni betonowych średnicy 1000mm oznaczonych symbolami D1 i D3. - Przebudowa istniejących wpustów ulicznych w ilości 12 szt. - Budowa nowych wpustów ulicznych w ilości 6 szt. - Oczyszczenie istniejących odcinków kanalizacji deszczowej. - Montaż bariery energochłonnej SP-05 w miejscu wskazanym na rysunkach technicznych. - Oczyszczenie i pomalowanie stalowych barierek ochronnych wzdłuż istniejącego mostku. - Regulacja istniejących studni kanalizacyjnych oraz skrzynek zasuw wodnych i gazowych. Wskazania z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów i urządzeń. W takim przypadku zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Szczegółowy zakres robót do wykonania został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie prac polegających na odbudowie lub budowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto), oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o treści załącznika nr 5

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy, - kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczona w celach informacyjnych, - dowód wniesienia wadium,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 9 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.1 ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej, ul. Świerczewskiego 11b, 59-820 Leśna, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Gmina Leśna, ul. Rynek 19, pokój nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.